Η μέρα με βρήκε από πολύ νωρίς στο σπίτι της Μαφίας, πλέον θα ξεκινήσω να έχω ενεργή θέση στην μαφία. Ωρισμένοι πρέπει να καταλάβουν ότι το αφεντικό είναι τρελό, και ποιός καλύτερος τρόπος για να το διαπιστώσουν από το να με βλέπουν σχεδόν καθημερινά μπροστά τους.
Σήμερα ο Andrian έχει ραντεβού με έναν καινούργιο πελάτη, και έτσι είπα να ξεκινήσω με καινούργια πρόσωπα. Αυτοί που δεν σε γνωρίζουν, λένε τα χειρότερα στην πρώτη γνωριμία. Ο καλύτερος στόχος για να πετύχω αυτό που θέλω.
[...]
Προχωράμε με τον Andrian στο πλευρό μου, με σταθερά και συχρονισμένα βήματα. Πίσω μας η προσωπική μου ασφάλεια, αλλά και η ασφάλεια του Andrian. Δεν είναι να παίζεις με αυτά. Σε τέτοιες συναντίσεις «απαγορεύεται» να οπλοφορούν όσοι δεν συμπεριλαμβάνονται στην ασφάλεια, έτσι οι δικοί μου κουβαλάνε από 2 όπλα ο κάθε ένας, εκτός από τον υπόλοιπο οπλισμό που διαθέτουν.
Μόλις μπήκαμε στην αίθουσα οι παρευρισκόμενοι σηκώθηκαν να μας καλοσωρίσουν. Από αυτά που έμαθα πρίν είναι Γερμανοί μαφιόζοι, που δεν μηλάνε αγγλικά. Δυστυχώς γι' αυτούς, γνωρίζω πολύ καλά 8 γλώσσες.
Μετά τον έλεγχο που περάσαμε,ένας από αυτούς, ο αρχηγός τους αν κατάλαβα, έμεινε και με κοίταζε με πολύ ανατριχιαστικό ύφος, σε σημείο που αν δεν είμουν εγώ θα φοβόμουν.
Αρχικά καλωσόρισαν τον Andrian, αφού αυτόν γνωρίζουν. Δεν γνωρίζουν την ύπαρξη του αρχηγού, πόσο μάλλον πως αυτός είναι γυναίκα, και όχι όποιαδήποτε, αλλά αυτή που στέκεται ακριβώς μπροστά τους.
Καθήσαμε σε ένα κυκλικό τραπέζι και ξεκίνησαν να μιλούν για την συμφωνία που επρόκειτο να κλείσουν. Η συμφωνία είναι σχετικά με ναρκωτικά και εμπόριο όπλων.
Αφού ο Andrian έρειξε τα χαρτιά του με ένα εντυπωσιακό ποσό για κάθε μήνα με πολύ λίγες ποσότητες εμπορίου, ο Γερμανός έμεινε να τον κοιτάζει εξωνυχιστικά μην πιστεύοντας τι είχε μόλις ακούσει. Κοίταξα τον Andrian με ύφος λέγοντάς του να ρίξει την τιμή γιατί αποκλείεται να δεχόταν ο Γερμανός αυτή την προσφορά. Ο Andrian με κοίταξε και μου ένεψε με το χέρι του να περιμένω.
Γερμ-'' Η συμφωνία θα γίνει δεκτή με έναν όρο."
Andrian-"Ακούω."
Γερμ-" Θέλω να γνωρίζω αν υπάρχει κάποιος πάνω από σένα ή εσύ είσαι το αφεντικό."
Andrian-" Φυσικά. Sky Hunter, η μια και μοναδική απόγονος του κύριου Kristian Hunter, ελάχιστοι γνωρίζουν για αυτήν και είσαι ένας από αυτούς.Γι'αυτό πρόσεχε τις κινήσεις σου.'
ESTÁS LEYENDO
Mrs Hunter
RomanceΈνας διαφορετικός κόσμος από αυτόν που ο περισσότερος πληθυσμός γνωρίζει.. Μια διπλή ταυτότητα.. Διπλή ζωή.. Αναγκαστικά μεν αλλά θεληματίκα δε.. Τι θα γίνει όταν ο πατέρας της εισβάλει με το έτσι θέλω στη ζωή της; Θα ερωτευτεί ποτέ ή θα κλειδώσει μ...