Κεφάλαιο 19 💄

20 3 0
                                    

Έστειλα μύνημα στην Jenny ότι έχω φύγει για να μην με ψάχνει. Φτάσαμε στην έπαυλη και ο Peter έτρεξε δίπλα μου. Άνοιξα την κύρια είσοδο, μιας και άφησα το αμάξι στην είσοδο, και ο Peter με σήκωσε στα χέρια σε στύλ νύμφης και με οδήγησε κατεθύνοντας τον στην κουζίνα μιας και οι δύο είχαμε λιγούρες.

Αφού πήραμε ότι πιο ανθυειγινό υπήρχε στα ντουλάπια κατευθυνθήκαμε στο μικρό σινεμά που υπάρχει στην έπαυλη, και άφησα τον Peter να διαλέξει ταινία. Η ταινία ξεκίνησε και φυσικά ήταν δράσης. Με αυτόν τον άνθρωπο αν όχι αισθηματικά ταιριάζουμε φιλικά, σκέφτηκα και γύρισα στην ταινία που παρουσιαζόταν μπροστά μας.΄

[...]

Ξύπνησα και αντί για το πολυτελέστατο δωμάτιό μου βρισκόμουν ακόμη στο σινεμά με τον Peter δίπλα μου ακόμη να κοιμάται με διάφορες λιχουδιές απλομένες με παράξενο τρόπο σε διάφορα μέρη του σώματός του. Αποφάσισα να τον ξυπνήσω και να πάμε για πρωινό και μετά ο κάθε ένας να συνεχίσει την μέρα του όπως ήδη την προγραμμάτισε.

Όπως πάντα η Rose ετοίμασε πρωινό για ένα στόλο στρατού. Καθήσαμε με τον Peter και ξεκινήσαμε να καταβροχθήζουμε το υπέροχο αυτό πρωινό, μέχρι που η φωνή του με έκανε να ανασηκώσω το κεφάλι μου και να τον κοιτάξω.

Peter-" Ωραίο το σπιτάκι σου. Αν και για να είμαι ειλικρινής από χθές το βράδυ με έχει φάει η περιέργια τι δουλειά κάνεις για να μπορείς να συντηρείς όλο αυτό το σπίτι."

Sky-" Δεν έχεις ξανακούσει αγαπητέ μου, πως η περιέργεια έφαγε την γάτα."

Peter-" Τι να κάνουμε; Είμαι ένα πολύ περίεργο γατί." Με αυτό που είπε γέλασα και μετά τον κοίταξα με σοβαρό ύφος.

Sky-" Τότε θα σε αφήσω να φαγωθείς με αυτή την περιέργιεα."

Peter-" Έλα τώρα Sky, τι κακό έχει με την δουλειά σου και απαγορεύεται να μάθω;"

Sky-" Εσύ με τι ασχολείσαι;" Ρώτησα μπας και αλλάξω το θύμα της συζήτησης.

Peter-" Είμαι λογιστής στην εταιρεία του κύριου Hunter." Μόλις τελείωσε την πρότασή του πνήγικα με τον καφέ μου. Καλύτερα να ελέξω εξεταστικά τους υπαλλήλους της εταιρείας μου.

Sky-" Πόσα χρόνια δουλεύεις εκεί;" Αποκλείεται να ήρθε στην εταιρεία από τον καιρό που διευθύνω εγώ, θα τον θυμόμουν.

Peter-" Πρίν 6 χρόνια ανάλαβα καθήκοντα." Είμουν σίγουρη. 4 χρόνια πριν από μένα. Αχχ ρε πατέρα τι έκανες.

Sky-" Η αλήθεια φαίνεσαι μικρός για να έχεις και 6 χρόνια προϋπηρεσία."

Peter-" Βασικά είμαι 28. Δεν με λες και πολύ μικρό, απλά στάθηκα τυχερός. Μόλις τελείωσα τις σπουδές μου ο πατέρας μου γνωρίζοντας τον κύριο Hunter, έστειλε το βιογραφικό μου, και λόγο τον πολύ καλών αποδόσεων μου προσβλήθηκα αμέσως."

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 06, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Mrs HunterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora