Κεφάλαιο 14 💄

21 3 0
                                    

Sky's P.O.V

Έχει περάσει μια εβδομάδα, με εμένα και τον Alex να έχουμε έρθει πολύ κοντά. Δεν ξέρω γιατί αλλά μου βγάζει κάτι οικείο. Αλλά και πάλι δεν μπορώ να αφεθώ, δεν κάνω εγώ για τέτοια. Το μόνο που ξέρω να κάνω, και το κάνω πολύ καλά είναι να διοικώ την εταιρεία και την Μαφία. Μόνο αυτό μπορώ και θέλω να κάνω. Δεν είμαι για έρωτες και αδυναμίες. Δεν θέλω να ξαναπληγωθώ. Αν και μου αρέσει ο τρόπος που προσπαθεί να με ελκύσει, δεν μπορώ. Έδωσα ένα όρκο και πρέπει να τον τηρίσω. Μετά τον Peter δεν είμαι ακόμη, και ούτε νομίζω πως θα είμαι σε θέση ποτέ, να ξαναφήσω τον εαυτό μου να ερωτευτεί, έστω και αν αυτός θα είναι ο Alex. Με τον Liam κάπως χαθήκαμε, εξάλλου δεν ήταν για να μείνει, ήταν απλά μια φάση η οποία πέρασε, ή μάλλον τελείωσε. Αυτές τις σχέσεις μόνο μπορώ να κρατήσω, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

[...]

Σήμερα η μέρα πέρασε γρήγορα στην εταιρεία, και αφού τελείωσα επέστρεψα στην έπαυλη, όπου και με περίμενε μια έκπληξη.

Sky-" Τι κάνεις εσύ εδώ;"

Liam-'' Ήρθα να σε δώ μωρό μου.''

Sky-'' Πώς και με θυμήθηκες Liam;" Απάντησα αγανακτησμένη, αφού έχει δύο εβδομάδες να δώσει σημεία ζωής.

Liam-'' Ποτέ δεν σε ξέχασα Sky, απλά νόμιζα πως με αντικατέστησες, και ήρθα απλά να πάρω μερικά ρούχα μου που είχα εδώ,και σε περίμενα για να σε δω.''

Sky-" Τι ενοείς σε αντικατέστησα;" είπα ανήξερη για πιο πράγμα μιλούσε.

Liam-" Σας είδα Sky."

Sky-" Ποιούς Liam;" Ρώτησα περίεργα, αφού δεν καταλάμβαινα για πιο πράγμα μιλούσε.

Liam-" Εσένα και τον Alex."

Sky-'' Πότε;"

Liam-" Πρίν δύο εβδομάδες, ήρθα το πρωί να σε δω, αφού το βράδυ είχες το δείπνο με τους γονείς σου και τον άλλον. Σας βρήκα να κοιμάστε αγγαλιασμένοι στον καναπέ.'' είπε αηδιασμένος

Sky-'' Γιατί δεν με ξύπνησες, δεν ήξερα ότι πέρασες.''

Liam-'' Γιατί ο καλός σου σύζηγος μου έκανε σαφές ότι είστε μια χαρά και μόνοι σας. Δεν με χρειάζεσαι εμένα Sky, άλλωστε αυτόν θα παντρευτείς, εγώ είμαι κάτι που τελείωσε, και από τα λεγόμενά σου, δεν είμουν κάτι μόνιμο.''

Sky-'' Τι σου είπε ο Alex Liam;" Ρώτησα θυμωμένη πλέον με την συμπεριφορά του Alex.

Liam-" Την αλήθεια Sky. Και εγώ να είμουν στην θέση του, δεν θα ήθελα η γυναίκα που θα παντρευόμουν να έχει εξωσυζικές σχέσεις, ακόμη και αν δεν το επίλεξε εκείνη αυτόν τον γάμο.''

Mrs HunterOnde histórias criam vida. Descubra agora