Η επόμενη μέρα με βρήκε στην έπαυλη, να μην γνωρίζω το πως γύρισα χθές, και με τρομερό πονοκέφαλο. Πόσο είπια χθές; Καθώς ξάπλωνα γύρισα πλευρό και το πόδι μου κάτι έσπρωξε, και κάτι άκουσα αλλά δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία εκείνη την ώρα. Ξαφνικά νοιώθω κάτι να κινείται και ακούω επιφωνήματα πόνου. Γύρισα να κοιτάξω τι προκαλεί τον θόρυβο και με αυτό που είδα παραλίγο να πέσω κάτω από το κρεβάτι.
Sky-" Τι κάνεις εσύ εδώ;"
Alex-" Πας καλά κοπέλα μου; Παρολίγο να μου διαλύσεις την οικογένεια.''
Sky-" Τι στον διάολο γυρέβεις εδώ Alex;" Φώναξα πιο δυνατά από πρίν για να λάβει υπόψη του την ερώτηση μου.
Alex-" Δεν θυμάσε;" ρώτησε με ένα λοξό χαμόγελω.
Sky-" Ηλίθιος είσαι παιδάκι μου, αν θυμόμουν γιατί να σε ρωτήσω όχι μια αλλά δύο φορές.'' Απάντησα αγανακτησμένη. '' Τι κάνεις στο δωματιό μου και πιο συγκεκριμένα μέσα στο κρεβάτι μου Grey".
Alex-" Απλά από ότι φαίνεται δεν μπορείς χωρίς εμένα γι' αυτό και με παρακαλούσες να σου παραχωρίσω το κορμί μου για ένα βράδυ.'' Απάντησε με ένα ηλίθιο χαμόγελο στο προσωπό του.
Sky-" Θα ήθελες Grey, και μάλιστα πάρα πολύ. Τώρα απάντησε μου σοβαρά γιατί είσαι στο κρεβάτι μου.''
Αlex-" Απλά στην προσπάθεια μου να σε βάλω για ύπνο και να σε σκεπάσω με παρέσυρες μαζί σου, και λόγω του ποτού αποκοιμήθηκα από ότι φαίνεται. Και να με τώρα να φωνάζεις και να ορίεσαι παρά να μου προσφέρεις καφέ για τις υπηρεσίες μου.''
Sky-" Θες καφέ κύριε Grey;"
Alex-" Τώρα μάλιστα, τώρα μιλάς σωστα.''
Sky-" Εε άντε μου στο διάολο τότε Grey, χέρια έχεις τράβα φτιάξε.'' Τον έσπρωξα μέχρι την πόρτα του δωματίου και τότε σταμάτησα. '' Και ένα μέτριο με λίγο γάλα.'' Συμπλήρωσα και έκλεισα την πόρτα στα μούτρα του πριν φτάσει να πεί το ότιδήποτε.
Ετοιμάστηκα για την εταιρεία και κατέβηκα στην κουζίνα όπου με περίμενε ο Alex χωρίς πλούζα και μια ποδιά να είναι διμένη γύρω από τον κορμό του.
Alex-" Ορίστε μεγαλειοτάτη ο καφές σας. '' είπε με στυλ υπηρέτη και μου τράβηξε την καρέκλα για να καθήσω.
Sky-" Αν ποτέ χρειαστείς δουλειά, έλα πρώτα σε μένα, τέτοιους υπηρέτες δεν βρίσκεις συχνά.''
Alex-" Άντε μου στο διάολο Sky.'' Είπε θυμωμένα.
Sky-" Σπίτι μου είμαι Alex. Ξέχασες γλυκιέ μου πως εγώ είμαι ο διάβολος;" Απάντησα αυταρχικά.
ESTÁS LEYENDO
Mrs Hunter
RomanceΈνας διαφορετικός κόσμος από αυτόν που ο περισσότερος πληθυσμός γνωρίζει.. Μια διπλή ταυτότητα.. Διπλή ζωή.. Αναγκαστικά μεν αλλά θεληματίκα δε.. Τι θα γίνει όταν ο πατέρας της εισβάλει με το έτσι θέλω στη ζωή της; Θα ερωτευτεί ποτέ ή θα κλειδώσει μ...