Κεφάλαιο 15 💄

32 3 0
                                    

Η επόμενη μέρα με βρήκε στην έπαυλη, να μην γνωρίζω το πως γύρισα χθές, και με τρομερό πονοκέφαλο. Πόσο είπια χθές; Το κεφάλι μου πάει να σπάσει στην προσπάθεια να θυμηθώ έστω και μικρές λεπτομέρειες από την χθεσινή μου έξοδο. Έχω ήδη καλέσει την Aria να την ειδοποιήσω πως θα αργήσω για την εταιρεία.

Αφού κάνω ένα ζεστό μπάνιο, ήπια μια ασπιρίνη για τον πονοκέφαλο και ξεκίνησα να ετοιμάζωμε για την εταιρεία, αφού νοιώθω ήδη καλύτερα.

Φόρεσα ένα απλό εφαρμοστό, άσπρο φόρεμα, μπήκα στο αμάξι μου και ξεκίνησα για την εταιρεία. Φτάνοντας ο Alex με περίμενε στο γραφείο μου.

Alex-"Καλημέρα Sky."

Sky-" Καλημέρα Grey.'' Απάντησα δυσανασχετόντας. Τι δεν καταλαμβαίνει αυτός ο άνθρωπος;

Alex-''Πως νοιώθεις;"

Sky-" Λίγο ζαλισμένη.''

Alex-'' Λογικό, μετά από τόσο ποτό.''

Sky-" Πως και από δω Alex;" Είπα για να αλλάξω το θέμα της συζήτησης.

Alex-" Ήρθα για να σε ρωτήσω μερικά πράγματα.''

Sky-" Σχετικά με τι;"

Alex-" Με εχθές το βράδυ.''

Sky-" Δεν έχω να συζητήσω τίποτα για το προηγούμενο βράδυ Alex, και πόσο μάλλον μαζί σου.''

Alex-" Γιατί αυτό Sky;"

Sky-" Γιατί δεν μου είσαι τίποτα Alex, έτσι ώστε να κάθομαι να συζητώ μαζί σου το ότιδήποτε.''

Alex-" Είσαι η μέλλουσα γυναίκα μου.'' Μου φώναξε. Αγαπητέ μου, ξεχνάς τον ρόλο μου σε αυτό το περίγελω πράγμα που εσύ ονομάζεις γάμος.

Sky-" Όχι Alex, στα χαρτιά ναι, αλλά ποτέ δεν θα γινόταν με την θελησή μου και το γνωρίζεις καλά αυτό. Καλύτερα από τον καθένα.'' Είπα εκνευρισμένη με την συμπεριφορά του και την κτητικότητά του.

Alex-" Το θέλεις Sky, και το ξέρουμε και οι δύο.'' Είπε καθώς με πλησίαζε.

Sky-" Φύγε Alex.'' Απαίτησα. Πράγμα που έδειξε πως δεν τον πτόησε καθόλου.

Alex-" Αφού δεν θέλεις να φύγω Sky, γιατί με διώχνεις;" Είπε με ένα αυτάρεσκω χαμόγελο.

Sky-" Αν δεν το ήθελα Alex, πολύ απλά δεν θα το ζητούσα. Αλλά δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ θέλω να εξαφανιστείς αυτή την στιγμή από μπροστά μου, αλλά και από την ζωή μου γενικά.''

Alex-" Γνωρίζεις πολύ καλά πως από την ζωή σου δεν θα φύγω Sky, και πόσο μάλλον αφού σε λίγο καιρό θα είσαι μια Grey."

Sky-'' Χαχα, μάλλον δεν σου συστήθηκα σωστά κύριε Grey. Sky Hunter. Γεννήθηκα και θα πεθάνω ως η μια και μοναδική Sky Hunter. Και αυτό κανείς δεν μπορεί να το αλλάξει. Τώρα μπορείς να φύγεις.''

Alex-'' Μπα, λέω να κάτσω να παρακολουθήσω ακόμη λίγο την μέλλουσα κυρία Grey Hunter.'' Αφού τελείωσε την πρόταση του, έστειλα e-mail στην Aria να καλέσει τον σωματοφύλακα.

Χαμογέλασα σατανικά στον Alex και συνέχισα την δουλειά μου, μέχρι να κτυπήσει η πόρτα.

Jake-" Κυρία Johnson, με ζητήσατε;"

Sky-" Ναι Jake, μπορείς να κατεβάσεις τον κύριο μέχρι την είσοδο. Αν σε δυσκολέψει μπορείς να χρησιμοποιήσεις και βία. Κάνε την δουλειά σου σωστά και βεβαιώθου ότι θα φτάσει έξω από την εταιρεία και να μην ξαναπεράσει μέσα.'' Είπα στον Jake, ενώ ο Alex παρακολουθούσε την σκηνή μην καταλαμβαίνωντας τι κάνω.

Jake-" Μάλιστα κυρία Johnson.'' Είπε και άρπαξε τον Alex από το χέρι σέρνοντας τον μέχρι το ανσανσερ. Ενώ ο Alex δεν είχε συνέλθει ακόμη, μόλις κατάλαβε τι συνέβεναι ξεκίνησε να φωνάζει να τον αφήσει, και μετά απευθύνθηκε σε μένα, αλλά δεν κατάλαβα τι είπε γιατί η πόρτα του ανσανσερ έκοψε την πρόταση του στην μέση.

Θα σου μάθω εγώ Alex τι σημαίνει να τα βάζεις με μια Hunter.

[...]

Μετά από πολύ δουλειά και ευτυχώς κανείς άλλος δεν με διέκοψε, επέστρεψα στην έπαυλη.

Έφαγα το ωραιότατο δείπνο που ετοίμασε η Rose, έκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο και την στιγμή που κάθησα στο γραφείο μου χτύπησε το τηλέφωνό μου.

Sky-" Andrian, τι έγινε;" είπα ανήσυχη.

Andrian-" Κυρία Hunter, πήρα να σας πω για μια επίσκεψη που είχαμε.''

Sky-" Από ποιόν;"

Andrian-" Peter Garcia."

Sky-" Τι ήθελε;" είπα εκνευρισμένη.

Andrian-" Είπε πως ήταν απεσταλμένος από εσάς, αλλά δεν τον πίστεψα γιατί γνωρίζω πως τέτοιο πράγμα είναι αδύνατο, σχεδόν ακατόρθωτο να γίνει.''

Sky-" Όχι σχεδόν Andrian, ΕΙΝΑΙ ακατόρθωτο, αυτός ο άνθρωπος δεν έχει πλέον θέση στην Μαφία όσο εγώ κάνω κουμάντο. Αν ξαναπεράσει θέλω να ειδοποιειθώ αμέσως, το ίδιο λεπτό που θα περάσει την καγκελόπορτα θέλω να το γνωρίζω. Έγινα κατανοητή;" Είπα απόλυτη. πρέπει να σου δώσω ένα γερό μάθημα Pietro για να μάθεις να μην ενοχλείς τους χώρους εργασίας μου.

Andrian-" Μάλιστα κυρία Hunter. Θα σας κρατάω ενήμερη.''

Αφού κλείσαμε το τηλέφωνο με τον Andrian ειδοποίησα την Aria πως δεν θα περάσω αύριο από την εταιρεία. Αρκετό καιρό άφησα την Μαφία, αυτή η εβδομάδα θα είναι αφιερομένη στη Μαφία. Να σε δω Pietro αν θα ξαναπλησιάσεις έστω και στο χιλιόμετρο. Δεν με γνωρίζεις καλά "μωρό μου".

Mrs HunterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin