Κεφάλαιο 4ο 💄

29 3 0
                                    

Μπαίνουμε στην αίθουσα και βρίσκω τον πατέρα μου να κάθεται σαν βασιλειάς στην θέση του διευθυντή, στο προσκέφαλο του τραπεζιού. Με βλέπει που τον κοιτάζω με ένα άκρος θανατηφόρο βλέμμα, γιατί αυτή η θέση πλέον είναι δική μου και μόνο. Μόλις κατάλαβε τον λόγο έσπευσε να απολογηθεί.

Kristian-" Γειά σας, συγνώμη γι' αυτό Sky αλλά ως διευθυντής..''

Και με αυτό με επανάφερε στην πραγματικότητα, όπου υποδείομαι την διευθύνων στον οικονομικό τομέα του στην εταιρεία του κύριου Kristian Hynter. Καθίσαμε ο κάθε ένας στην θέση του και για ένα λεπτό υπήρχε μια άβολη σιωπή την οποία αποφάσισα να σπάσω.

Sky- " Κύριε Grey, αρχικά, καλώς ήρθατε στην εταιρεία μας.''

Alex-" Ευχαρίστισή μας κυρία..'' είπε περιμένοντας να ακούσει ολόκληρο το ονομά μου.

Sky –" Johnson, Sky Jonson."

Alex- " Κυρία Johnson λοιπόν'' την τελευταία λέξη την είπε νομίζοντας πως δεν την άκουσα. Τι παιχνίδια παίζεις Grey;

Sky- " Τι έχετε να μας προτείνεται κύριε Grey;"

Alex-" Πολύ απλό. Λοιπόν η εταιρεία μας σκ'εφτηκε την δημιουργεία ενος υπερπολυτελούς ξενοδοχείου. Αλλά το κόστος είναι αρκετά μεγάλο, και τι πιο καλό από την συνεργασία στην εφαρμογή της κατασκευής του από την ξακουστεί εταιρεία του κύριου Hunter.'' Είπε περίφανος.

Kristian- " Για τι ποσοστά μιλάμε και χρόνια κατασκευής;"

Alex- " Θα χρειαστούν 40 εκ. και 1,5 χρόνο κατασκευής. Θα έχετε το 60% των μετοχών και εγώ το 40% κύριε Hunter."

Kristian-" Κάνατε κάποια προσχέδια; Κάτι να παρουσιάσεται;"

Alex-" Βεβαίως, κύριε Hunter, James μπορείς;''

Ενώ ο James μας έκανε την παρουσίαση για το ξενοδοχείο, εγώ ένοιθα συνεχώς δύο μάτια καρφωμένα πάνω στο σώμα μου, αν και ήθελα απλά να αγνοήσω αυτή την αίσθηση, δεν μπορούσα να μην ψάξω για αυτά τα μάτια σητν αίθουσα, μιας και είμασταν λίγα άτομα παρών. Καθώς γυρνούσα το κεφάλι μου για να ξετρυπόσω αυτά τα μάτια, είδα τον Alex να με τρώει με το βλέμμα του. Όταν κατάλαβε πως τον τσάκωσα, γύρισε μπροστά και συνέχισε να παρακολουθεί την παρουσίαση που ο κολλητός του ετοίμασε με μεγάλη μαεστρία.

Sky-" Πολύ ωραία κύριε Grey. Το θέαμα που μόλις παρακολουθήσαμε ήταν έξοχο. Τον λόγο όμως έχει ο κύριος Hunter.''

Kristian- " Κύριε Grey, νομίζω πςς θα κάνουμε καλή δουλειά ως συνέταιροι.'' Είπε και συνέχισαν την συζίτηση σχετικά με την κατασκευή του ξενοδοχείου. Καθώς μιλούσαν κτύπησε το τηλεφωνό μου. Είναι ο Andrian, για να με καλεί στην δουλεία, σημαίνει πως είναι σοβαρό.

Sky-" Με συγχωρείται κύριοι.''

Αποχώρησα από την αίθουσα.

Sky-" Ναι Andrian" απάντησα στην κλήση του έμπιστού μου ανύσηχα.

Andrian- " Κυρία Hunter, έχουμε πρόβλημα.''

Sky- " Έρχομαι.''

Και με αυτά τα λόγια τερματίζω την κλήση και επιστρέφω στην αίθουσα. Μαζέυω βιαστηκά τα πραγματά μου, και ταυτόχρονα δίνω διαταγές στην Aria να τακτοποιήση τα ραντεβού μου και στον πατέρα μου να με αντικαταστήσει για μια μέρα. Μόλις τελειώσω με αυτό υπογράφω στα χαρτιά για το ξενοδοχείο αφού ο πατέρας μου συμφώνησε και ως αφεντικό είναι υποχρεωτική η εγκρισή μου. Φεύγω σφαίρα για το σπίτι της Μαφίας. Μπαίνω μέσα και βρίσκω τον Andrian να διαφωνεί με δύο άντρες τους οποίους δεν γνωρίζω.

Sky- "Adnrian, τι γίνετε εδώ;''

Andrian-'' Κυρία Η..''

Sky-" Johnson'' έσπευσα να τον διορθόσω. Ρε μανία που πάθαν όλοι σήμερα.

Andrian-'' Κυρία Johnson, οι κύριοι από δω είναι εκπρόσωποι του κύριου Alex Williams."

Sky- " Και τι ακριβώς ψάχνουν εδώ;"

Andrian- " O κύριος Williams τους έστειλε εδώ για να μιλήσουν με τον αρχηγό, αλλά ο κύριος Hunter όπως ξέρετε δεν εμφανίζεται, εκτός αν είναι ζήτημα ζωής και θανάτου, γι' αυτό κάλεσα εσάς.''

Sky- " Το γνωρίζω αυτό Αndrian, ωραία κύριοι, περάστε στο γραφείο μου''

?- " Μάλιστα.''

Sky- " Λοιπόν κύριοι, σε τι μπορώ να βοηθήσω;"

?- " Θα θέλαμε να μιλήσουμε με τον αρχηγό για το κλείσιμο μιας συμφωνίας.''

Sky- " Όπως ήδη θα πρέπει να γνωρίζεται για το κλείσιμο μιας συμφωνίας, είναι πιο αξιόλογο να εμφανίζεται ο αρχηγός, και όχι δύο απλοί απεσταλμένοι του.'' Είπα αυταρχικά.

?- " Ναι, και εμείς θέλουμε τον αρχηγό, και όχι μια απλή γυναικούλα.'' Είπε ειρωνικά. Μάλλον ο τύπος έγραψε διαθίκη πριν έρθει εδώ να μου πουλήσει μούρη.

Sky- " Λοιπόν κύριε..''

Alan- " Alan Brown"

Sky – " Λοιπόν κύριε Brown, αυτή η απλή γυβναικούλα, όπως λες μπορεί να φέρει την ζωή σου και όχι μόνο άνω κάτω, απλά επειδή κάτι δεν της άρεσε, μια μικρή λεπτομέρεια μονάχα, άρα απλά ενημερωτικά, πρόσεχε που πουλάς μαγκιά και αν περνά. Και πριν υποτιμήσεις ξανά μια γυναίκα, να βεβαιώνεσαι ότι είσαι πιο άντρας από εκείνη.'' Του είπα ενώ γυρώφερνα το γραφείο μου.

Sky- "Τώρα τσακίσου και φέρε μου το αφεντικό σιυ.'' Του φώναξα στα μούτρα ενώ τον κρατούσα από γιακά. Λογικά ακουγόμουν μέχρι έξω, γιατί μπούκαρε ο Andrian έτοιμος να με προστατεύσει.

Andrian- " Κυρία Johnson, όλα καλά;" Ρώτησε ανήσυχος.

Sky-" Ναι Andrian, οι κύριοι μόλις έφευγαν. Έτσι κύριοι;''

Alan-" Μάλιστα κυρία Johnson.'' Απάντησε με σκυμμένο το κεφάλι.

Sky-" Σωστή κίνηση κύριε Brown.'' Απάντησα ειρωνικά.

[...]

Mrs HunterOù les histoires vivent. Découvrez maintenant