Κεφάλαιο 3ο 💄

38 5 0
                                    

Η επόμενη μέρα με βρήκε από τις 7 στο γραφείο, γιατί το πρόγραμμα είναι υπερφορτωμένο. Τα ραντεβού είναι το ένα μετά το άλλο, και δεν έχω ούτε 5 λεπτά να κάνω ένα τσιγάρο να ηρεμίσω λίγο.

[...]

Η ώρα πέρασε σχετικά γρήγορα. Υποτίθεται ότι είμαι διευθυντής του οικονομικού τομέα, και η Aria παρουσιάζεται ως υποδιευθύντρια. Η καημένη, την λυπάμαι, φορτώνεται αυτά που θα έπρεπε να κάνω μόνη μουυ. Αλλά για την προστασία μου επιβάλλεται. Εξάλου δεν πιστεύω να έχει πρόβλημα, ο μισθός της είναι αρκετά ικανοποιητικός. Με γνωρίζουν ως Sky Johnson. Σχεδόν κανείς δεν γνωρίζει ότι υπάρχει διάδοχος του ξακουστού Kristian Hunter. Ο πατέρας μου με είχε από μωρό παιδί στην Ιταλία, για να μην μάθει κανείς για την ύπαρξή μου. Είχε κάνει συμφωνία με την μαφία της Ιταλίας για να μείνει το μυστικό του ασφαλές. Και αυτό το μυστικό είμαι υποχρεωμένη να το κρατήσω, όχι για εκείνον αλλά για μένα, αν θέλω να παραμείνω σε αυτή την ζωή. Μόνο ο Andrian και άλλοι 9 έμπιστοι άντρες μου στην Μαφία γνωρίζουν το πραγματικό αφεντικό, και η Aria εδώ στην εταιρεία.

Αria-" Sky, εσύ τι λες;" Με διέκοψε από τις σκέψεις μου η Aria.

Sky-"Συγνώμη κυρία Anderson. Τί λέγατε;" Είπα στην Aria.

Aria- ''Ο κύριος Smith προτείνει να κατασκευάσουμε ένα νέο εμπορικό κέντρο στο κέντρο της πόλης.''

Sky-'' Με χρόνο κατασκευής;''

Aria- '' Ένα χρόνο και κόστος 30 εκ.''

Sky-'' Ποσοστά;''

Aria-" 75% η εταιρεία Hunter και 25% η εταιρεία του κύριου Smith."

Sky-" Καλή προσφορά. Άρα υπολογίζουμε ότι σε ένα χρόνο από τώρα θα είναι έτοιμο και το πολύ ακόμα 2 μήνες θα ξεκινήσουν τα έσοδα. Άρα δεν βλέπω γιατί δεν έκλεισε η συμφωνία ακόμη;"

Aria-" Πολύ ωραία τότε, σας περιμένουμε αύριο να μπούν οι υπογραφές.''

κ.Smith- '' Το αφεντικό σας τι λέει όμως;"

Sky-" Θα τα μεταφέρω μόλις τελειώσουμε στο αφεντικό και είμαι σιγουρή πως θα υπογράψει πριν τελειώσω της περιγραφή των όσων υπώθηκαν.''

Και με αυτό αποχώρησε από το γραφείο. Αχχ και να ήξερες ότι μόλις μηλούσες με το αφεντικό.

[...]

Η ώρα πλέον είναι 6 παρά 10 και ήδη κατευθύνομαι προς την αίθουσα συνελέυσεων για το τελευταίο ραντεβού της ημέρας. Καθώς προχωράω στον διάδρομο, ακούω γνώριμες φωνές να μιλούν και να σχολιάζουν για το ότι το αφεντικό θα είναι παρών στην συνέλευση. Μα πώς είναι δυνατόν να το γνωρίζουν αυτοί;

Sky-'' Κύριοι;"

Μόλις γύρισαν προς το μέρος μου ένοιωθα να χάνω την γη κάτω από τα πόδια μου. Δεν είναι δυνατόν, αυτός είναι ο κύριος Grey;

?-" Sky, τι κάνεις;"

Sky-" Τι κάνεις εδώ;"

?-" Μα για το ραντεβού τον 6 φυσικά"

Sky-" Εσύ είσαι ο περίφημος κύριος Grey;"

Alex-" Για να το λες εσύ κάτι θα ξέρεις παραπάνω"

Sky-" Ohh, πίστεψέ με ξέρω'' είπα περισσότερο για να το ακούσω εγώ.

Βλέπω την Aria να έρχεται κοντά μας.

Aria-'' Κυρία Η..''

Sky-'' Johnson" την διόρθωσα πριν κάνει καμιά ζημιά.

Aria-'' Ναι, σωστά, κυρία Johnson, είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε, είρθε και ο π..''

Sky-" Ο κύριος Hunter. Ναι Aria το γνωρίζω.''

Όλη αυτή την ώρα ο Alex και ο James μας κοιτούσαν λες και έχουμε δύο κεφάλια. Αχχ ρε Aria να μας καταστρέψεις θέλεις; Eπίτηδες το κάνεις;

Sky-" Τι λέτε κύριοι, θα περάσουμε μέσα; Ο κύριος Hunters περιμένει." Λέω ειρωνικά, αλλά ταυτόχρονα ελπίζω να μην κατάλαβαν τίποτα, από την προηγούμενη συζήτηση μου με την Aria.

Alex-" Ναί, βέβαια." Λέει ακόμα αποσβολομένος από αυτό που μόλις παρακολούθησε.

Mrs HunterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora