Havalar ısınmaya başlamıştı, ama ben hala alışamamıştım bu duruma, yaşananlara. Cidden canım çok yanıyordu ama dayanmak zorundaydım. Zaten 3-4 ay sonra sınava girecektik ve yollarımız ayrılacaktı, onları daha fazla el ele iken görmeyecektim. Ama neden hala Jungkook mutsuzdu ki? Ben sevdiğim insanla birlikte olsaydım her şeye rağmen mutlu olurdum, çünkü benim mutluluk sebebim yanımda olurdu. Yoksa Jungkook' un mutluluğu yanında ki değil miydi?
Saçmalamamalıyım sevdiğini söylemişti ne diye aptal aptal düşünüyorsam. Sınıfa girip sırama çantamı koyup bahçeye indim ve arka tarafa ilerledim. Yine Jungkook oradaydı ama bu sefer yalnız değildi, yanında Eun vardı. Hararetli bir şekilde konuşuyorlardı. Aslında dinlemek yanlıştı ama yine kendime engel olamadım ve ağacın arkasına geçip dinlemeye başladım. " Seni sevmediğimi onu sevdiğimi ve seni asla sevmeyeceğimi biliyorsun Eun." İnler gibi konuşmuştu Jungkook canı yanıyor gibiyidi ve Eun' u sevmediğini söylüyordu. Kalbim bir anda fazlasıyla rahatladı ama neden çıkıyorlardı ki? Eun' un sesiyle kendime gelip dinlemeye devam ettim. " Lanet olsun biliyorum Jungkook onun seni sevdiğini de biliyorum ama sende benimle ne için beraber olduğunu unutma. Onun huzuru için benimle berabersin. Ha eğer Yun' un gerçekleri öğrenince yıkılışına şahit olmak istiyorsan sen bilirsin." Ne? Ben mi? Jungkook beni mi seviyor? Ama benim huzurum için Eun' a katlanıyor? Umarım yanlış duymamışımdır tanrım. Peki ne benim zaten olmayan huzurumu bozan şey? " Sen gerçekten iğrençsin Eun. Yun' u sevdiğimi bile bile beni tehdit edip zorla sevgili yaptın. Yun'un canı zaten bu şekilde de yanıyor. Sen gerçekten lanet bir insansın." Tamam artık bu kadar yeter ne olup bittiğini öğrenme zamanım geldi. Hem Jungkook beni seviyormuş tanrım teşekkür ederim ilk defa yüzüme güldüğün için. Kalbimi ve merakımı dizginleyip karşılarına çıktım. " Benden sakladığınız şey ne?" İkisinde beni görünce şok olmuştu ama Jungkook daha çok endişeli gibi görünüyordu. " Yok bir şey Yun." Eun hemen lafa atlayıp" Aaa daha ne kadar sevdiğine yalan söyleyeceksin Jungkook? " Kalbim teklemişti. Jeon' un sevdiği olmak kalbimi titretmiş ayak bağlarımı çözmüştü. Ama ortada bir şeyler dönüyordu ve benim öğrenmem gerekiyordu. " Neler olduğunu anlatın." Jungkook yine konuşacaktı ki Eun lafa girip dünyamı başıma yıkacak sözleri söyledi. " Ahh sevgili arkadaşım Yun çok sevdiğin baban aslında kaza sonucu ölmedi. İntihar etti. Ve çok sevgili annen ve sevdiğin adam bunu senden sakladı."
Gerçekten yıkılmıştım.🌙