0.2

336 16 0
                                    

Bugün okula Eun ile gittik.
O gerçekten güzel bir kızdı, zaten bunu etraftaki erkeklerin bakışlarından anlamak mümkündü. Benim de güzel olduğumu söylüyordu ama inan ki Jeon senin kalbin benim kalbimin senin için attığı gibi atmıyorsa bunların hiçbir önemi yok. Annem hep sevginin güzel ama acıtıcı olduğunu söylerdi. Senin kalbinin bana ait olmaması dışında canımın pek yandığı söylenemez. Yani beni bir gülüşünle mutlu ettiğin gibi sevmeyişinle de yıkabiliyorsun ama sorun değil. Sonuçta kalbim seni sevdiği için mutlu. Yanımda koluma girmiş olan Eun' a baktım. Okul bahçesinde birini arıyordu sanırım. Tam ona kimi aradığını soracaktım ki sizin grubun oraya baktığını gördüm. Senin de bu tarafa baktığını fark edince yanaklarım kızardı ve kalbim yine haddinden fazla hızlandı. Tanrım benim olduğun tarafa bakman ile bu kadar aptallaşıyorsam seninle konuştuğumu ya da el ele tutuştuğumu düşündüm, sanırım tutuşamazdık çünkü ben bayılırdım heyecandan ve mutluluktan. Ama bunların olmayacağını biliyorum. O kadar da aptal değildim.
.
.

Sınıfta Eun ile sıramıza oturmuş her zaman ki gibi sana olan sevgimi anlatıyordum. Gözlerimin parladığına yemin edebilirim. Sana olan sevgim yeni değildi Jeon. Yaklaşık 2.5 yıldır bu kalbim senin için atıyor. Aslında son senemde hala bu duygularla kafamı kurcalamam yanlış ama ne yapabilirim ki bu bana acı verdiği gibi mutluluk veriyor.

🌙

loser' Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin