Öncelikle burayı belki ileride okuyan olursa diye yazıyorum.
Okuyanlara teşekkür ediyorum. Umarım beğenmişsinizdir. Aslında çok zorlanarak yazmadım ilk hikayem olmasına rağmen çünkü basit bir konuydu bence. Hikaye kısa ve ben sadece aralıksız 4-5 saatte yazdım. Aslında ilk başta mutsuz bir son yapıcaktım yazmaya başlamadan dakikalar öne aklımdan böyle bir şey geçiyordu. Hatta ilk bölümleri ona göre yazmıştım yani Jungkook' un baktığı kız Eun olacaktı yani birbirini seven kişiler onlar olacaktı. Yun ilk başlarda Jungkook' un onu sevdiğini sanıp daha çok aşık olacaktı ama bir gün aslında en yakın arkadaşının Jungkook' u sevdiğini ama sırf kendisi de seviyor diye ondan gizlediğini, karşılıklı aşklarını bu yüzden ayrı kaldıklarını yazıcaktım daha sonrasında bunu öğrenen ve arkadaşının sevdiği adam ile onun için birlikte olmadığını öğrenecek daha fazla olanlara dayanamayacaktı. Çünkü Yun önce sevdiği adamı sonra arkadaşını ve en sonunda yaşama isteğini kaybedecekti ve intihar edecekti.
Buraya yazacaklarımda onlara bıraktığı mektup olacaktı. Arkadaşının ve sevdiği adamın mutluluğunu istediğini söyleyecekti.
Ama düşündüm ki bir insan yaşama sevincini kolayca kaybetmemeli, kendi canına kıymamalı. Bilmeden geldiğimiz bu dünyadan bilerek gitmemeli, ölümde hayatın getirdiği bir süpriz olmalı. O yüzden iki dakikada yeni bir kurgu oluşturdum ve sonuç bu, amatör olduğu aşırı belli olsada ben mesajımı doğru verdiğimi düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz.🌙
Evanescence - My immortal