Kanatsız Melek❤️

31 10 2
                                    

Not: Annesi olmayanlardan çok özür dilerim. Amacım yaranızı deşmek değil...😔

Neşet Ertaş'ın şöyle bir sözü vardır bilir misiniz? "Kadın insandır.Erkek insanoğludur." Kadın içinde 9 ay boyunca bir can daha taşır. Mesela kuşlarda da yuvanın en önemli etken anne kuştur. Fakat çok gariptir ki kuş yumurtasına dokunduğunuzu anne kuş görürse o yumurtayı kırar. Ya da kediler doğum yaptıktan bir zaman sonra yavrularını bırakıp giderler. Ama insan denen canlı varlıklar da bu böyle değildir. Onlar içlerindeki cana kendi canlarından daha iyi bakmaya çalışırlar. Kendi canından olanı bırakıp gitmezler. Bir anne sever de kızar da. Ama senin kötülüğünü düşündüğü için kızmaz ki. Belki iyiliğimizi düşünmesin deriz içimizden. Ama o işler öyle olmuyor..Anne herkesden farklıdır. Bazen senin arkadaşın,dostun olur. Bazen de bir abla gibi nasihat eder. Hasta olduğumuzda başımızda bekler ay göğün üzerinden çekilip yerini güneşe bırakıncaya kadar. Herkesi unutursunuz ama annenizi unutamazsınız. Yeri geldiğinde dostum dediğiniz insanı,yeri geldiğinde asla unutmam dediğiniz insanları unutursunuz. Unutursunuz zaman denen uyuşturucuyla. Zaman bir uyuşturucu gibi bence. Seni yavaş yavaş tüketiyor, bırakmak istesen bile bırakamıyorsun. Bazen çok acıtıyor zaman. Bazense hiçbir şey olmamış gibi uyuşturuyor bedenleri,ruhları,umutları... Herşeyi unutturuyor ama anneyi unutturmuyor..

Bu yazıyı yazmayı kendime borç bildiğim için yazdım. Sizin görüşleriniz farklı olabilir,saygı duyarım..
Tüm Annelerin ve geleceğin annelerinin anneler günü kutlu olsun...
Papatya kokulu günler...🌼
Melekgibisever..

Ideas Bullet Proof  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin