Beni sakin insan olarak tanıyorsunuz. Ama bu gece bir şeylerin kararını vermem gerekiyor. Bu halimi pek görmediniz ve görmezsiniz de sanırım. Çünkü çok ani şeyler yapan bir insan değilim beni tanıyan tanır. Tanımayan da artık bu bölümden sonra nasıl hareket edeceğini öğrenir artık. Bölümü beğenmediniz diye ben fikirlerimi değiştirmeyeceğim.
Şimdi öncelikle şu konuya açıklık getireyim. Ben öyle çok değişiklik yapan bir insan değilimdir. Öyle çok sinirlenen birisi de değilimdir. Kırılgan biriyim beni bilen bilir. Ama kırılganlık buraya kadardı. Artık öyle kolay kolay kırılan birisi yok karşınızda. Önce kırıp sonra kıracak ne yaptım demeyin. Ben iyi insan olmayı seçerken herkesi kurtarıp kendimi çukura sokacağım demedim. Bilmeden kırdıklarımdan da özür dilerim. Öyle kimseyi bilerek kırmak istemem. Beni bilen bunu da bilir zaten.
Kırdığınız insanlardan özür dileyin sonra ne yapıyorsanız yapın. Eğer karşınızdakinin affetme kotası dolmadıysa şanslısınız. Ama dolduysa geçmiş olsun. Söyleyecek bir şeyim kalmaz o zaman. Kafanızı yastığa koyduğunuz zaman rahatça uyuyabiliyorsanız ne âlâ. Birkaç hafta önce kimsenin ahını almayın demiştim. Size tekrar hatırlatırım bu cümleyi. Bi' arkadaşım kimse için gecemi gündüz etmememi söylemişti. Doğru söylemiş aslında. Ben de yeni farkettim bunu. Ha şimdi bir tarafların kalkmış dersiniz. Her zaman siz haklısınız değil mi? İnsanların neler yaşadığını yanında olup görmeden konuşurken kendinizi haklı bulma da çok haklısınız? Kimsenin içini göremezsiniz. Size istediği gibi tanıtır kendini. Yalan mı söylüyor bilemezsiniz eğer gerçekten iyi bir yalancıysa. Hiçbir zaman yalancı olmaktan yana değildim öyle de olmam zaten. Eğer size bir şey söylüyorsam bunlar gerçek şeylerdir. Dürüstlüğümden kaybedebilirim evet ama bu benim kişiliğimden,karakterimden hiçbir şeyi eksiltmez. Sadece birkaç kişinin gözünde dürüst olduğum için bencil insan durumuna düşerim o kadar. Yaptıklarınız nasıl bir insan olduğunuzu gösterir zaten.
Her insan hayatında yalnışlar yapar. Bir süre görmez yaptığı yanlışları. Ama gördükten sonra bir daha aynı hataya düşmez. Ya daha uzak bir insan olur ya da daha dikkatli. Siz insanlar bu sefer de sizden uzaklaştığı için kızarsınız ona. Ama hataya yaptığı zaman da onu suçlamaktan çekinmezsiniz. Şunu bilin ki hatasız kul olmaz. Ve şunu da bilin insan bir hataya defalarca düşmez. Yaşadıklarından ders alır. Almazsa bile hayat almayı öğretir. Hayat öyle bir yaşatır ki bazı şeyleri. Ben dayanamıyorum,her şey buraya kadar dersiniz. İşte öyle demeyin. Siz ne kadar yapamıyorum derseniz o kadar acı çekersiniz. Belki de sizi kıran taraf hiç umursamıyordur. Yani o yüzden artık pek üzülmeye değmiyor hayat.
Üzülen sadece siz oluyorsunuz. Biri çıkıp da kalbin acıyor mu demiyor. Ha dostlarınız her anınızda yanınızda oluyor zaten. Onları kastetmiyorum. Diğer insanlardan bahsediyorum. Mesela aileniz bir gün gelip de yaşadıklarını anlatabilirsin demiyordur. Çünkü anlattığınız zaman yanınızda olmak yerine size nasihat etmeye başlıyorlar veya direk ceza veriyorlar. Bana böyle yapmazlar veya yapmıyorlar diyorsanız eğer,şanslısınız o zaman. İsterseniz beni haksız bulun diyecek bir şeyim yok. Bu zamana kadar hep birilerinin hayatında güzel bir yer edinmek istedim. Kimsenin rüyalarını kanatan biri olmak istemedim. Umarım öyle olduğum biri yoktur..
Artık öyle her şey için üzülmeyeceğim günlerce,haftalarca. Her şeyi akışına bırakıyorum. Bazı şeyler için bolca üzülüp ağlayarak sadece ruhumu yıpratıyorum. Kimse gelip seni üzdüğüm için özür dilerim demiyor. Sizden gelip özür dilemenizi bekliyorum gibi anlamayın lütfen. Sadece lütfen sonunda benim ya da bir başkasının üzüleceği şeyleri yapmayın. Herkesin bir kalbi var. Kim ister ki kalbinin kırılmasını?
Son olarak bundan sonra kim ilgimi ne kadar hak ediyorsa o kadar ilgi göstereceğim. Ha bana bi' zararı dokunmamış insanlara kötü davranacak kadar da insafsız,vicdansız değilim. Bana karşı iyi bir insan olursanız benden size zarar gelmez. Sadece beni biraz anlamaya çalışın. Bazı şeyler için çabalamaktan yoruldum. Akışına bırakmak istiyorum. Hayat bana vermediği mutlulukları umarım birgün verir.. İyi geceler.. 🌵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ideas Bullet Proof
ChickLitGecenin veya günün sessiz saatlerinde beynime düşenleri yazıya döküyorum. Bu kitap içimden geldiği gibi ve özgürce bir kitap olacak. Ölen bir papatyanın kokusunu anlatacağım sizlere. Ölüm döşeğinde olan kadının sevdiğinin hissettiklerini,özgür bir m...