Minik kuş..

26 8 12
                                    

Herkese biraz bunaltan bir havadan merhaba. Öncelikle geçmiş kandiliniz mübarek olsun. Geçmiş 19 Mayıs Gençlik ve Spor bayramımızı da kutluyorum. 23 Nisan da olduğu gibi 19 Mayıs günü 19.19 da balkonlara çıkıp İstiklâl Marşımızı okuduk. Umuyorum ki bir sonraki 23 Nisan ve 9 Mayıs da yine törenler yapacağız.. 🤲🏻
Sizi hayallerimle başbaşa bırakıyor, saygılarımı sunuyorum..🌼

Uzun zamandır bir şeyler hayal etmediğimi farkettim. Ya da hayal ettiğim şeyleri yazmadım.. Biraz tuhafım bugün. Ne mutluyum ne mutsuzum. Arafta kaldım. Ne siyahım ne de beyaz. Bugün bi' şeyler hayal edebilirim. Hatta sizlerle beraber edebiliriz. Bugün panomda paylaştığım bir yazı vardı. Etrafımda kimsenin olmadığı bir yere gitmek istiyorum gibisinden bir şeyler yazmıştım. Bugün o kimsenin olmadığı eve gidelim hep beraber. Ama unutmayın sadece biz varız o evin içinde. Tam pencerenin yanında papatya saksısı var. Yan tarafa döndüğünüzde birbirine sevgiyle bakan bir çiftin tablosu karşılıyor sizi. Tam karşınızdaki pencere denizi tüm ihtişamıyla önünüze seriyor. Pencereden içeri dolan hafif rüzgar ve martı sesleri huzur veriyor. Sağ tarafınızda küçük bir koltuk var. Oraya oturun lütfen.. Oturdunuz mu?.. Oturduğunuzu hisseder gibiyim. Şimdi gözlerinizi kapatın ve kısık müzik eşliğinde hayal kurun. Bir adam düşünün. Kalbinizi kilometrelerce öteden okşayan,gülümseyerek uyumanızı sağlayan,bi' yerde adını duyduğunuz da kalbinizi hızlandıracak bir adam. Gece rüyalarınızı çiçeklerle süslemeli. Tam gidecekken daha çok bağlanabilmelisiniz. Nasıl desem ımm neden bu kadar çok seviyorsun diye sorduğunda kafanızda oluşturduğunuz cümleler aklınıza gelmez ya,işte tarifi yoktur bunun. Tam kalbinizin en orta yerinde hissetmelisiniz onun sevgisini. Kilometrelerce öteden hissettirebilmelisiniz hissettiklerinizi.. Aşk.. Bu kelimeyi tanımlayabilecek bir sürü sonu olmayan cümle vardır aslında. Başkasına sorsanız bir sürü cümle kurarlar. Ama benim cümlelerim bu kelime de biter. Oluşturduğum tüm cümlelerim aklımdan uçup gider. Tarif edemem ben aşkı. Tarif edebileceğim bir benzetme bulamam çünkü.. Bazı hikayeler vardır mutlu sonla biter. Bazılarıysa acı veren bir sonla..

20 Mayıs 2019.. Ben çokça nefret ettim bu tarihten. Her hatırladığım da bir hançer olup saplandı yüreğimin en orta yerine. Acım dinmedi aylarca.. Unutmak çok zor oldu benim için.. Ağlama krizlerim,nefes almakta zorlandığım anlar... Ama atlattım. Unuttum,toparlandım..

Nerde kalmıştık?.. Hayal ediyorduk evet. Bakın pencerenin önüne beyaz bir güvercin kondu. Sizce de çok güzel gözükmüyor mu? Bembeyaz kanatlarıyla cennetten uçup buraya gelmiş gibi.. :') Ya denizde oluşan dalgalar. Neden böyle dalgalı bu deniz? Bilir misiniz? Neden hep masumlar kaybolur bu mavilerde?..

Bu satırları yazarken daha önce hiç görmediğim bi' kuş gördüm penceremden. Gri kuşlar.. Sanki birbirleri için yaratılmış bu iki kuş. İkisi birbirine o kadar benziyor ki.. Dakikalardır izliyorum onları. Birbirlerinden uzak kalmaya çalışıyorlar ama eninde sonunda tekrar yanyanalar. Birbirine bağlılık bu olsa gerek.. ") Bizlerde bu iki kuş gibi olalım. Uzak kalmaya çalışsak bile yine yanyana olalım her defasında. Uçaçaksak birlikte uçalım. Birlikte gökyüzünde süzülelim... Ama birlikte yapalım bunları olur mu?.. Mesela birlikte izleyelim yıldızları. Beraber besleyelim sokak hayvanlarını. Şakalar yap bana. Bazen küseyim sana ama tek sözünle yumuşayayım. Birbirine kenetlensin yüreklerimiz..
Kalplerimiz aynı anda atsın ve aynı anda dursun..

Yazdıklarımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum hepinize. Bazılarınızı tanımıyor olsam da veya siz beni tanımıyor olsanız da her biriniz benim için değerlisiniz. Bu arada medyadaki şarkıyı keşfetmemi sağlayan güzel insan asi_saye hesabındaki kitabı okumanızı tavsiye ederim,ben çok sevdim. Bana ayrılan sürenin sonuna geldim.Vakit ayırıp yazılarımı okuduğunuz için tekrardan teşekkürler..❤️
Saygılarımı sunuyor,papatyalı geceler diliyorum..🌼
Melekgibisever...

Ideas Bullet Proof  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin