Bu bölümde biraz kendimize ve kalbimize zaman ayıracağız..
Saygılarımı sunar, hayırlı bayramlar dilerim..🌼Küçükken masalların hep mutlu sonla biteceğine inanırdık. Ama bu sadece masallarda böyleymiş. İnsan zamanla tadıyor acıları. Kimimiz ailesini kaybediyor,kimimiz aldatılıyor,kimimiz daha farklı nedenlerden dolayı yaşadığı olayı yıllarca unutamıyor...
Acımız hepimizin ortak yönü.Her ne kadar acı çekiyor olsan da yaşamayı bırakmamalısın. Her insan acı çekebilir, önemli olan toparlandıktan sonra tekrar aynı hataya düşmemeye çalışmak.. Bugün unuttuğum insan rüyama girmişti. Hiç değişmemiş biliyor musun?.. Yine rüyalarımda olduğu gibi yardım ediyordu. Şimdi banane bundan diyebilirsin. Haklısın, seni böyle şeylerle boğmamalıyım. Şuana kadar hayal ettik, kararlar aldım,bi' şeyler anlattım. Daha bu masalın son sayfasına gelemedim. Nasıl bir son beni bekliyor onu da bilmiyorum.. Hepimiz bir gün aynı yerde olacağız. Ama kimleri göreceğimizi bilmiyoruz...
Bazen saatlerce düşünür,yatamam. Ha yatamadım diye hemen elime telefonu almam. Gözlerimi kapatır ve düşünürüm. Bazen düşünmek bi' şeylere dayanmakta yardımcı oluyor.. Sevilmemek gerçekten zor bi' şey. Sevilmemiş olmanın nasıl bir acı olduğunu tanımlayacak bir kelime yok beynimin beyazımsı duvarlarında. Yaşasanız da yaşamasanız da bu acıyı hissedebilirsiniz aslında. Bu acı bazen sizi mahvedebilir, bazen nefessiz kalabilirsiniz. Ağlamaktan artık sesiniz çıkmayabilir. Belki de dokunsam ağlayacaksınız..
Bir şekilde bu acı hafifleyecek bunu unutmayın. Ya sizi seven biriyle karşılaşacaksınız ya da başka güzelliklerin farkına varacaksınız.. Pek moodu düşük bir insan değilimdir aslında ben. Ama duygusal, psikolojik olarak çöküşte olduğumda bu durumdan sıyrılmam biraz zaman alabiliyor. Neredeyse 2 hafta önce ben de çöküşteydim. Pek tavsiye veremedim arkadaşlarıma. Üzgünüm bu yüzden.. Ama sonra yeni insanlar çıktı karşıma. Kâh güldüm kâh hüzünlendim.. Toparlamaya başlamıştım..
Sizin yanınızda olmadığım için neler yaşadığınızı bilmiyorum. Belki sevdiğin insanları kaybettin. Belki istismara uğradın. Belki güvenip kandırıldın bilmiyorum. Sen çok güçlüsün diyince belki de umrunuzda olmuyor çünkü siz toparlanamayacağınızı düşünüyorsunuz. Bir bakın kendinize. Siz bu hâle düşecek insanlar mıydınız? Siz bayan? Böyle hüngür hüngür ağlayacak bir insan mıydınız? Peki ya siz bayım? Siz güçlü durmaya çalışmıyor muydunuz? Sizler neden ağlıyorsunuz gece kafanızı yastığa koyduğunuzda? Ağlamayın lütfen hiçbiriniz. Ağlamanız bazı şeyleri değiştirmeyecek. Yalnızca daha çok harap olacaksınız. Bunları diyip kendim uygulamadığıma bakmayın siz. Ben söylerim ama uygulayamam. Çünkü her defasında başarısız olurum. Ama hiçbir zaman tamamen kendimi salmam ben. Zaten beni küçük bir sözünüzle bile belirli bir seviyede mutlu edebileceğinizi biliyorsunuz..
Hayattan zevk almaya çalışın. Üzülme hissinizi bırakın demiyorum ama hayatın size vermiş olduğu diğer güzellikleri de görmezden gelmeyin lütfen. Mesela evdeki çiçeklerle konuşun,aynadan kendinize hâlinizi hatrınızı sorun. Gece üstünüze kalın bir şeyler alıp balkona çıkın. Yıldızları seyredin. Yıldızlara dikkatli baktığınızda çok güzel gözüktüğünü fark ediyorsunuz aynı günbatımı gibi.. ")✨
Bu gece çok güzel bir martı gösterisine şahit oldum. Yıldızların altında o kadar güzel süzülüyorlardı ki.. Hava soğuktu ama ben yine de oturup onların gösterisini izledim. Kimse izlemiyordu onları. Üzüldüm onlara. Sezen Aksu'nun şarkıları,martılar ve yıldızlar eşlik etti bu gece bana. Günü Anıl Bektaş'ın söylediği bir şarkıyla kapatmak isterim. Uzun bir aradan sonra göğünüzde yıldızınızın eksik olmaması temennimle...
Yalan değil bu aşk beni de yordu
Geriye bir yürek yangını kaldı
Gider mi üstümden bu kara bulutlar bilmem
İçimde kahreden bir sızı kaldı...🌼🌃💫Göğünüzde yıldızınız bol olsun..
U'mutlu geceler sizin olsun. Kalbiniz nereye aitse orada kalsın benden bir tavsiye..
Saygılarımla,melekgibisever... 🌼🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ideas Bullet Proof
ChickLitGecenin veya günün sessiz saatlerinde beynime düşenleri yazıya döküyorum. Bu kitap içimden geldiği gibi ve özgürce bir kitap olacak. Ölen bir papatyanın kokusunu anlatacağım sizlere. Ölüm döşeğinde olan kadının sevdiğinin hissettiklerini,özgür bir m...