2. BÖLÜM

524 39 5
                                    


"Nereye böyle?" diyen Yamaç amcasının sesi ile duraksadılar. Annesi arkasını dönüp Karaca'ya baktığında Karaca başını olumsuz şekilde salladı. .

"Size 'Nereye?' diye sordum." dedi Yamaç amcası biraz sesini yükselterek.

"Amca biz-"

"Karaca evlenmeyecek!" diyerek Karaca'nın sözünü kesti annesi. Karaca ise şaşkınlıktan bir annesine bir elini tutan annesinin eline bakıyordu.

"Karaca'nın rızası yok iken nasıl evlendirmeye kalkarsın?"

"Bu kararları sen mi veriyorsun Ayşe?"

"Bu karar dediğin benim kızım ile ilgili. Benim rızam yok. Ben kızımı senin kölen olsun diye doğurmadım. Ben kızımı-"

"Sen kızını boşuna doğurmuşsun Ayşe. Gidip düşmanımız ile aşk yaşıyor. Benim babamın kati-"

"Dedemi sen öldürdün amca!" diyerek sözünü kesti Karaca. Bunu söylemesi ile annesinin elini tutması daha da güçlendi. Dedesinin nasıl öldüğünü Azer anlatmıştı ona Karaca orada kalırken.

"Ne?" diyerek onlara bakan babaannesine döndüler.

"Karaca ne diyorsun sen!?" diye de bağırdı babaannesi.

"Haberiniz yok mu? Ha doğru söylememişti değil mi? E çağırın herkesi söyleyeyim o zaman. EY KOÇOVALI HALKI! KALKIN! DEDEMİN KATİLİNİ BİLİYORUM BUNU BİLMEK SİZİNDE HAKKINIZ!" diye bağırdı.

"Karaca-"

"Dur amcam. Daha keyifli sohbetler yapacağız." Herkes tek tek inerken,

"Karaca ne oluyor? Ne bu gürültü? O elindeki valiz ne?" diyerek soru yağmuruna tuttu babası.

"Dedemin katilini biliyor musunuz?"

"Yücel değil mi?" diye sordu babaannesi.

"Cık. Değil."

"Kim?" diye sorunca babası,

"Amcam." diyerek cevap verdi Akın. Abisiydi. Biliyordu. Bir tek Karaca biliyordu. Uyuşturucu işine girdiğinde Yücel ile işbirliği yapmıştı Akın.

"Ne?" diyen babası bir amcasına bir Karaca'ya bakıyordu.

"Evet o öldürdü. Hatta videosu da var." diyerek telefonu çıkardı Akın. Sıra ile videoyu gösterdikten sonra Cumali amcası Yamaç amcasına yumruk attı. Karaca olanları seyrederken babaannesi Karaca'yı tuttuğu gibi annesini, Damla yengesini ve Nehir'i de tutarken kilere indirdi. Ardından kapıyı kilitleyip,

"Nereye gidiyordunuz?" diye sordu.

"Karaca Celasun ile evlenmek istemiyor. Bende onu Azer'e götürecektim.

"Niye bana haber vermiyorsun Ayşe."

"Anne kızarsın diye şey ettim-"

"Bir dakika bir dakika. Sizin Azer ile benim durumumu nereden öğrendiniz?" diyerek annesinin sözünü kesti Karaca.

"Fadik hanım geldi geçen gün. Sizin aranızda bişi olduğunu söyledi. Gelip istedi lakin amcan izin vermeyince öyle kaldı." diye de cevap verdi babaannesi.

"Eee ne yapacağız şimdi?" diye soran Damla yengesi,

"Bence Karaca'yı Azer'e götürek."

SEVGİM BÜYÜDÜ BİRİCİK NEFRETİMDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin