0.1

2K 117 97
                                    

Lisa'dan
"İyi geceler kızlar."

"İyi geceler."

Jennie ile kızlara iyi geceler deyip kaldığımız odaya gittik.
"Umarım o sıçmıklar bize uykuları haram etmez!" dediğim cümle ile Jennie gülümsedi.
"Umarım, yoksa onları gebertirim. Sadece gebertmekle kalmam ağzına sıç-

Jennie'nin sesini bölen karşı daireden gelen müzik sesleriydi. Gözlerimi tekrar Jennie'ye çevirdiğimde gözü kısılıyordu. Bir an ellerini yumruk yaptı.
"Sakin olacağım,sakin olacağı-

Bu sefer lafını bölen şey Jisoo'nun çığlık sesiydi. Koşarak onların odaya gittik. Jisoo ağzına gelen küfürü ediyordu.

"Yürüyün kızlar gidiyoruz!"

Kızlar ile hemen kapıyı açıp onların kapılarına vurmaya başladık. Hatta tekme bile atıyorduk.
Ben ve Jennie kapıya deli gibi vuruyor Jisoo ise kapıyı tekmeliyordu. Rose, tel toka ile kapıyı açmaya çalışıyordu. Bir anda kapı açıldı. Tavşan suratlı ile siyah saçlı çocuk çıktı.

Tavşan surat gülümsedi;
"Hayırdır kızlar gece gece?"
Hemen araya girdim.
"Başlatma şimdi gecene gündüzüne! Biliyor musunuz bilmiyorum ama SİZ BİR APARTMAN DAİRESİNDE YAŞIYORSUNUZ!"

Tavşan çocuk devam etti;
"Tamam bizde malikanede yaşıyoruz demiyoruz!"
O sırada siyah saçlı çocuk Jennie'yi kesmeye bırakıp söze girdi.
"Kediye benzeyen hanımefendi, siz pijama ile ayrı bir sexy oluyormuşsunuz." Dedi ve devam etti. " Bu arada daha birbirimizin adlarını bile bilmiyoruz. Taehyung ben." Dedi ve Jennie'ye elini uzattı. O elini uzatır uzatma Jennie eline vurdu.

"1. Ben her halimle sexyim. 2. Senin ağzına sıçarım. 3. Ben Jennie."

"Jisoo ben."

"Rose bende"

Gülümsedim ve devam ettim.

"Lisa"

Tavşan bana bakıp gülümsedi.
"Sarışın hanımın adı Lisaymış. Memnun oldum bende Jungkook. Sexy, havalı, cool, mükem-"
O konuşmasını bitirmeden araya girdim.
"Laf kalabalığı yapma!"
Bir anda öbür 2 kişi de geldi.

Gamzeli olan konuşmaya başladı.
"Dertleri neymiş?"

"Ben senin ağzına sıçmadan şu müziği kapatman!" Jisoo'yu zor tutuyorduk.

"He bu arada Namjoon ben"

"Jimin bende."

Jisoo hemen araya girdi.
"Tanışma Faslı bittiyse o müziği hemen kapatın yoksa-"

"Ne yaparsın bizi mi döversin?"

Jisoo bir anda Namjoon'un üstüne atladı. Ve onu tokatlıyordu. Aynı zamanda yumruk atıyordu.

Jennie'de Taehyung'un üstüne atlamış onu dövüyordu.

Bizde Rose ile birbirimize bakıp jimin ve Jungkook'un üstüne atladık.

Hepimiz onları tokatlıyorduk. Nasıl olsa ablamız tokatsooydu. En sonunda onları dövmeyi bırakıp ayağa kalktık.

"Eğer burada bir daha gece gece müzik çaldığını duyarsam, sizi camdan aşağı sallandırırım!"

Jisoo ile son sözü söyleyip hemen karşı daireye geçtik. Jisoo hemen kapıyı kapattı ve bir çok kez kilitledi.

"Bu angutların ne yapacağı belli olmaz."

"Haklısın Jisoo, valla evi bile yakar bunlar!"

"Çok fazla yaklaşmayın hepsi sapığın teki." Dedi Jennie ve rahatça gülümsedi.

"Ee o zaman uyuyabiliriz!"

Hepimiz gülümseyip odamıza dağıldık. Odaya girer girmez kapıyı kapattım.

"Hayırdır Jen , bu Taehyung ne iş?" Dedim ve tek gözümü kırptım.

"Saçmalama Lili, sapığın teki işte. Görmedin mi geçende İrene'nin saçı ile oynuyordu."

"Öff! Hiç sevmedim ben bunları ya! Başımıza dert olur bunlar. Her gün her gün bunlarla mı uğraşacağız?"

Jungkook'tan

Kızlar ağırımızı yüzümüzü kırdıktan sonra elimizi yüzümüzü temizleyip salona geçtik.

"Apartman apartman değil resmen karı kız kaynıyor. Burada çok eğleneceğiz." Taehyung cümlesini bitirince namjoon araya girdi.

"Bugün de eğleniyordun, hani? Kızlar geldi ağzımızı burnumuzu kırdı hala eğlence diyor ya!"

"Namjoon hyung, Jisoo'nun sana attığı tokat neydi öyle. Vallahi bana atsalar ben yerimden kalkamazdım." Dediğim cümle ile Jimin ve Taehyung gülmeye başlayacakken Namjoon ters ters baktı.

"Kesin lan! O zaman bizde onları apartmandan göndeririz. Ve eğlencemize rahat rahat devam ederiz. Eğer bizde süper dörtlüysek onlara o evi zindan eder öyle çıkarırız. Ondan sonrada her akşam parti!"

"Namjoon hyung, haklısın doğrusunda biz o cadıları evden nasıl çıkartacağız?" Taehyung'un dediğine jimin cevap verdi.

"Öncelikle kendimizi apartmana sevdirmemiz lazım. O yüzden bir kaç gün parti felan yok!"

"Öf! Şu cadıları bir yollayalım 40 gün 40 gece!"
Taehyung cümlesini bitirdikten sonra jimin devam etti.

"Kızları komşulara kötü göstermemiz lazım. Daha sonra oy birliği ile yollarız."

"Nasıl olcak o iş canım? Komşular kızları çok seviyor. Hele de 2. Kattaki Eunha Teyze."

Dediğim cümle ile Namjoon hyung şaşkınlıkla bana baktı.

"Daha yeni geldik sen nereden biliyorsun Eunha teyzeyi?"

"Biz taşınırken beni gördü, evine davet edip yemek felan verdi. Ondan sonra kaçıncı katta oturduğumuzu felan sordu. Sonra başladı işte ben seni karşı komşunuz Lisa ile çok yakıştırdım. O kızlar benim canım gibidir felan dedi."

Dediğimde Taehyung sırıtıp lafa girdi.

"Lisa ile? Aslında yakışıyorsunuz niye olmasın?" Dedi ve kahkaha atmaya başladı.

"Çok komik angut suratlı. Neyse hyunglar ben yatıyorum hadi iyi geceler."

"İyi geceler JK."

Yeni bölüm nasıldı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yeni bölüm nasıldı?

Lütfen oylayıp yorum yapmayı unutmayın ⭐️

Öpüldünüz♥️

malicious | taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin