Jisoo'dan
Rose ile uzanmış koltukta yuvarlanıyorduk.
"Keşke bizde panda olsak da pandalar gibi yuvarlansak.""Rose, içtin mi kızım. Ne saçmalıyorsun?"
"Panda olmak istiyorum sadece. Böyle sabah akşam uyusak yuvarlansak..."
Kaşlarımı kaldırıp Rose'ye baktım.
"Hadi dondurma yiyelim!"
Rose'de bunu bekliyormuş gibi koltuktan fırlayıp mutfağa koştu.
Biraz sonra ise elinde 2 tabakla geldi.
"Kızım tabakla felan uğraştırma beni! Direk kutuyu getirseydin bana."
"Unnie biterse bir daha alırsın. Otur şimdi konuşalım."
"Sen yuvarlanmak istiyordun ne oldu birden?"
"Ya biz bu angut suratları evden nasıl göndereceğiz?"
"Melek yüzlü şeytanı oynayacağız. Böyle iyi arkadaş canlısı gibi yaklaşmaya çalışacağız onlara. Daha sonra onları komşulara rezil ettik mi karşı evin sahibi bunları kiradan atar."
"İyi de nasıl?"
Biraz düşündüm. Acaba bu salaklara nasıl yaranabiliriz diye.
"Rose kalk çabuk mutfağa!"
"Ne oldu ki şimdi?"
"Bak şimdi biz bir kek yapıp bunlara götüreceğiz. Ondan sonra işte ilk başta kötü davrandık üzgünüz amacımız arkadaş olmak vırttır zırttır. Ondan sonra onları kafese soktuk mu iş tamam."
"İyi de sonra ne yapacağız?"
"Biliyorsun bizim alt katta, şu sürtüklerin karşısında bir tane teyze oturuyor ya her gün çamaşır yıkıyor."
"Eee?"
"Hep beraber salonda otururken birimiz tuvalete gidiyorum ayağına arka balkona gidip oradan çamaşırların üstüne ketçap sıkacak."
"Unnie bu biraz fazla olmaz mı?"
"Ne fazla olması! Sabah Jennie'nin Kore'de sadece 3 tane bulunan Gucci ayakkabısına yumurta koymuşlar!"
"Şerefsiz piçler! Bunlara az bile. Evet Unnie! Hemen çalışmalara başlayalım!"
"Zafer bizim!"
"Zafer bizim!"
Lisa'dan
"Hayır. Yapamıyorum."
"Pes etmek yok. Bak şu ayağını şu tarafa doğru koyup kendini döndürmeye çalış."
Dediğim hareketi yaptığında gülümsedi.
"Oldu sonunda. Teşekkür ederim Lisa öğretmenim."Dans öğretmeniydim. Okulda bir gösteri olacaktı. Bende çocukları yapacakları dansa hazırlıyordum.
"Hadi arkadaşlar 5 dk mola."
Telefonumu alıp oturdum. Baktığımda Jisoo 43 kere aramıştı.
Acaba bir şey mi olmuştu.
"Alo Jisoo. Bir şey mi var 43 kere aramışsın."
"Lisa çabuk eve gel. Biraz işten erken çık."
"Ne oldu Jisoo niye erken çıkıyorum?"
"Çünkü bizim angutların evine misafirliğe gidiyoruz."
WTF
"JİSOO NE DİYORSUN O ANGUTLARA MI GİDECEĞİZ SAÇMALAMA!"
"LİSA ÇABUK EVE GEL AĞZINA SIÇARIM YOKSA! GELİNCE ANLATACAĞIM!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
malicious | taennie
Romance"Bunu söyleyecek kadar vaktim olmadı, biliyorum şu an zamanı da değil. Ama seni seviyorum." malicious | taennie