Taehyung'dan
İnsanlar hata yapamaz mıydı?
İnsanlar yaptığı hatalardan pişman olmaz mıydı?
Evet, ben bir hata yapmıştım. Ancak daha sonra o hatanın bedellerini fazlasıyla ödemiştim.
Şu an herkes birbirine bakıyor, kimse bir şey söylemiyordu.
Söylenecek bir şey yoktu zaten. Bu saatten sonra ne söylenebilirdi.
Şu anda Jennie'siz yaşadığım 2 yıl gözümün önünden geçip gitti.
2 yılımı heba etmiştim. Beni sevmeyen umursamayan biri için.
"Jennie, hayatım bu kim?" Diye sordu adını Yoongi diye bildiğim adam.
"Bizim şirketten biridir hayatım. Ben bir konuşup geleyim." Deyip yataktan kalkıp yanıma geldi.
Anın şoku ile resmen inme inmişti.
Hareket edemiyordum.
Şu an Jennie kolumu tutmuş beni kapıya doğru sürüklüyordu.
Ben ise tepki bile vermeden duruyordum.
Sonunda beni sürükleyip kapının önüne getirdiğinde kapıyı kapatıp, kapının biraz uzağına çekti.
"J-jennie bu adam kim?" Dediğimde göz devirdi.
"Bahsettiğim adam Yoongi. Ayrıca sevgilim."
Dediğinde beynimin uyuştuğunu hissediyordum.Bir günde bu kadar şok fazlaydı.
"J-jennie sırf senden n-nefret edeyim diye bunlar ile uğraşma çünkü senden nefret etmeyeceğim." Dediğimde gözlerini kıstı.
"Pardon ama vaktimi senin gibi biri için harcamayı hiç düşünmüyorum." Dediğinde kalbimin parçalandığını hissediyordum.
"Jennie bu adam senin sevgilin olamaz. Sen benim sevgilimsin." Dediğimde yüzünü buruşturdu.
"O beni öldürmeye çalışmadan önceydi. Şimdi ise Yoongi'yi seviyorum. Hem de çok seviyorum. Ha bu arada 2 yıl boyunca düşündüm de seni hiç sevmemişim. Senin gibi biri ile vaktimi geçirdiğim için kendimden utanıyorum." Dedi iğneleyici sözleri ile.
Kalbim var mıydı? Şu an onu bile hissedemiyordum.
Sanki şu an ölmüş gibiydim. Çünkü senelerdir sevdiğim kadın benden iğrendiğini belli eden cümleler kuruyordu.
Ama kesin yalandı. O beni seviyordu.
"Jennie o adamı sevdiğine inanmam!" Dediğimde göz devirdi.
"Sana kendimi inandırmak ile hiç uğraşamam. Malum Yoongi ile çok işimiz var!" Dediğinde çene kemiğimin kasıldığını hissediyordum.
"Sakın o odaya gitme Jennie!" Dediğimde arkasına bakmadan direk odaya geçti.
Ben ise koridorda annesini kaybetmiş bir çocuk gibi kalakladım.
Herşeyimi kaybetmiştim sanki...
Jimin'den
"Şey, pastanın üstüne yazı yazdırmak istiyorum." Dediğimde çalışan gülümsedi.
"Tabii, ne yazalım?" Diye sorduğunda heyecanla cevap verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
malicious | taennie
Любовные романы"Bunu söyleyecek kadar vaktim olmadı, biliyorum şu an zamanı da değil. Ama seni seviyorum." malicious | taennie