2 yıl sonra...
Taehyung'dan
Elimdeki içkinin boğazımı yakmasına izin verip geri masaya bıraktım.
O günden sonra ne mi olmuştu?
Kızlar evi terkedip gitmişlerdi. Son bir kez bile Jennie'ye sarılamamıştım. Onun o güzel kokusunu içime çekememiştim.
Kızlar evi terkedip gittikten sonra bizde taşındık. Şu an New York'ta bir dairede yaşıyorduk.
O günden sonra Jimin'in psikolojik sorunları oluşmuştu. Gülerken bile ağlıyordu ve sabah akşam Rose'nin adını sayıklıyordu.
Namjoon ise üniversiteyi bitirmiş çok havalı bir doktor olmuştu. Jisoo'yu bulabilmek için tüm dünyayı gezmişti. Ama yine de bulamamıştı.
Bense içkiye başlamıştım. Aynı zamanda ressam olmuştum. Sabah akşam içki içip Jennie'yi çiziyordum. Odamın her köşesinde onun tabloları vardı.
O günden sonra da Jungkook'tan hiç haberimiz olmamıştı. Ne yaptığından nerede kaldığından haberimiz yoktu.
Elimdeki paleti yeniden masanın üstüne bırakıp içkimi ağzıma doğru götürdüm.
"Taehyung neden sürekli Jennie'yi çiziyorsun?" Diyen Jimin'e baktım.
Elimde içkim ile yanına doğru oturdum.
"Çünkü aklımda ondan başka hiç bir şey yok. Benim ilham kaynağım o. Çizilen onca manzara tablosundan çok daha güzel." Dediğimde Jimin tabloya dalmış gözlerini bana doğru çevirdi.
"Rose'yi de çizer misin? Onun yüzünü tablolarda da olsa yeniden görmek istiyorum." Dediğinde dolmuş gözlerini kapattı.
Ben ise sadece Jimin'in yanağından akan yaşı izliyordum.
"Çizerim Jimin. Yeter ki sen üzülme."
Jungkook'tan
Şu an Seul sokaklarından birinde dilencilik yapıyordum. Üstümde yırtık pırtık bir kazak,altımda rengi solmuş bir pantolon ayağımda ise ayakkabı yoktu.
Hiç param kalmamıştı. Ve Seul sokaklarına gelecek olan kışın soğuğu geliyordu.
Şu an bir kafenin önünde içerideki insanları izliyordum. Televizyon'a doğru baktığımda ünlü doktor Kim Namjoon'u gördüm.
Şaşkınlığım artarken aynı zamanda gülümsedim. Çok istediği mesleğine kavuşmuştu.
Acaba ne yapıyorlardı?
Gerçi benim yaptığım aptallıklar yüzünden şu an üzgün olmalılardı.
Oturduğum yerde yanımdaki posterleri çıkartıp yenilerini asıyorlardı. Kafamı çevirip baktığımda onun posterini gördüm.
Lalisa Manoban.
Üzdüğüm için iliklerime kadar pişman olduğum kadın.
Sevdiğim ve seveceğim tek kadın.
Namjoon Hyung yine haklı çıkmıştı. Tzuyu beni bırakıp gitmişti. Üstüne bir de hakaretler savurmuştu.
Lalisa çok harika bir dansçı olmuştu. Dünya gündemlerinde hep 2. Sıradaydı. 1. Sırada Jennie vardı.
Jennie de çok ünlü rapçi olmuştu. Rose ve Jisoo da vokal yapıyorlardı.
Beraber grupları vardı. Ve çok ünlü olmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
malicious | taennie
Romance"Bunu söyleyecek kadar vaktim olmadı, biliyorum şu an zamanı da değil. Ama seni seviyorum." malicious | taennie