1.0

1.2K 93 97
                                    

Jennie'den

"Taehyung yüzüme bak! Kai doğru mu söylüyor!" Dediğimde Taehyung bakışlarını hala bana çıkarmamakta ısrar ediyordu.

"Keşke sadece bununla kalsa üstüne üstlük bir de sizi kendilerine aşık etmeye çalışıp ortada bırakacaklardı." Dedi Jungkook.

Gerçekten bugün şok üstüne şok yaşamıştım.

Bu kadarı çok ama çok fazlaydı.

"Jennie bak beni bir dinle lütf-"

Sözünü bitiremeden ona tokadı yapıştırdığımda ben konuşmaya başladım.

"S-sen bu kadar mısın Taehyung? Bu kadar küçüldün mü gerçekten? Sana inanamıyorum!" Dediğimde ağladığımı fark etmem uzun sürmedi.

"Her şey yalan mıydı? Geçirdiğimiz onca zaman,gülüşlerin....öpüşün yalan mıydı Taehyung?" Dediğimde o da ağlamaya başladı.

"Jennie yemin ediyorum ki hepsi sana olan sevgim kadar gerçek lütfen inan bana ben sensiz yapamam."

"Sana inanmıyorum Taehyung.... Her şey bitti. Bir daha görüşmeyelim." Dediğimde bana sımsıkı sarıldı.

"Jen hayır lütfen bebeğim beni sensiz bırakma lütfen sensiz yapamam!" Gözyaşları tişörtüme geliyordu. Bu yaptığı beni de ağlatacaktı. Ama onun yanında ağlamamalıydım.

"Bırak beni! Sen iğrenç bir insansın! Hatta siz insan bile değilsiniz! Hele de sen Jungkook! Sen korkunç birisin! Bir daha bize yaklaşmayın!" Dediğimde Jungkook göz devirdi.

"Size yaklaşmaya çok meraklıyız sanki." Dediğinde Taehyung ve Namjoon kükredi.

"YETER ARTIK JUNGKOOK ÇABUK EVE GEÇ!" Diye bağırdıklarında Jungkook hiç bir şey demeden eve geçti.

Jimin'e baktığımda ise hala Rose'ye bakıyordu.

Birbirlerini bu kadar severlerken buluşamamaları çok kötü bir durumdu.

"Artık yüzümü bile göremeyeceksin!" Diye Namjoon'a çıkışan Jisoo'ya baktım.

İkiside ağlıyordu.

"J-jisoo ben seni seviyorum. Lütfen bu olanlar bizim suçumuz değil. Jungkook yapmış. Evet zamanında birbirimizi bu binadan göndermeye çalıştık-"

"Ama biz sizi kendimize aşık edip sonra yüz üstü bırakmadık!" Diye çıkıştı Jisoo yeniden.

Lisa ise sadece ağlıyordu. Bu olanların sorumlusu olarak tabi ki de Jungkook'un ondan hoşlanmaması olduğunu düşünecekti.

"Hadi eve geçelim." Dedim ağlayan sesle.

"J-jennie-"

"Sakın bir daha bana yaklaşma! Hatta benden olabildiğince uzak ol!" Diyip eve geçtim.

Kapıyı kapattığım an Lisa koşarak bana geldi ve sarıldı.

"J-jennie h-her şey benim yüzümden oldu Jungkook beni sevmediği için yaptı. L-lütfen onlarla küsmeyin." Dedi ağlayarak.

"Saçmalama Lisa! Bu olanlarda senin bir suçun yok. Ayrıca bizi oyun kurmaları sadece Jungkook'un işi değil. Lütfen sende kendini suçlama." Dediğimde kafasını salladı.

Beraber içeri geçtiğimizde Jisoo'yu hıçkırırken görmem beni şaşırtmamıştı.

"Jennie,Lisa ve Rose." Dediğinde hepimiz meraklı gözler ile Jisoo'ya baktık.

"Sizinle önemli bir karar almalıyız."

Taehyung'dan

"Nasıl yaparsın lan böyle bir şeyi! Beynini sikiyim senin!" Diye kükredi Namjoon.

malicious | taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin