Jisoo'dan
"Nasıl sinirlendiler ama."
Gözümü kahkaha atan Rose'a çevirdim. Hala gülüyordu.Joohyun teyze geldiğinde onların arasındaki kavgayı izlemiştik. Ve bu gerçekten komikti. Hele de Namjoon'un suratı çok komikti.
Hepsi şaşırmışlardı.
Zaten büyük ihtimalle bizim yaptığımızı anlamışlardı. Çünkü bizden başka birinin yapma ihtimali düşüktü.
Bunları düşünürken bir anda kapı çaldı.
"Bu da kim şimdi?" Diye yakınmaya başlamıştı Jennie.
"Bekleyin ben bakarım!" Diye atladı Lisa.
Kapı açıldığında erkek sesi duyuluyordu. Bir an hepimiz bu da kim diye kafamızı çıkardığımızda Namjoon'ları gördük.
Jennie sessizce fısıldadı."Bunlar anlamadı mı ki bizim yaptığımızı?"
"Bilmiyorum Jen. Anlamamaları için Salak olmaları gerekiyor." Dediğimde Rose cevap verdi.
"Salaklar zaten."
3'ümüz de sessizce güldüğümüzde Namjoon'ların buraya doğru geldiğini gördük.
Hemen yattığımız yerden kalktık.Namjoon üstümdeki tavşanlı pijamaları görünce gülümsedi.
"Getirdiğiniz kek için teşekkür anlamında biz de bir pasta yapalım dedik."
Dediği şey ile gözlerimi pastaya çevirdim. Şahsen elindeki pasta hariç her şeye benziyordu. Gülmemek için yanaklarımı sıktığımda kızlar da aynı o durumdaydı. Namjoon anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
"Gülebilirsiniz. Alınmayız."
Dediği anda kızlar ile kahkahayı basmıştık. Rose yerlerde yuvarlanıyordu gülmekten. Jennie'nin ise gözünden yaş gelmişti.
"Bu kadar kötü mü duruyor pasta?" Dedi Taehyung.
"Ben Namjoon demese pasta olduğunu bile anlamayacaktım." Dedi Jennie hala gülmeye devam ederken.
"En azından bir tadına bakalım. Ön yargı ile yaklaşmayın. Her şey dış görünüş mü önemli olan içinde tattır." Dedi Jungkook.
"Peki." Dedim. Pastayı alarak içeri geçtiğimde Namjoon peşimden geldi.
"Pastanın görünüşü için üzgünüm. Elimizden geldiğince yapmaya çalıştık."
"Yok sorun değil. Hem Jungkook'un dediği gibi önemli olan tadı." Deyip dağılmış pastayı tabaklara dağıtmaya çalıştım.
"Bu arada..." dedi ve devam etti Namjoon.
"Pijaman güzelmiş."
Taehyung'dan
Kızların evine gelmiştik. Namjoon ile Jisoo mutfakta pastayı keserken biz oturuyorduk salonda."Eee daha daha nasılsınız?" Dedi Jimin Güler yüzlü bir biçimde.
"Biz iyiyiz de siz kötüsünüz herhalde. Joohyun teyzenin sesini duyduk bir şey mi oldu?" Dedi Rose.
"Kadının çamaşırlarına ketçap dökülmüş. Sanırım Jungkook. Çünkü uyurgezerde kendisi." Dedim.
Jungkook kuşağıma fısıldadı.
"Eve gidince ağzına sıçacağım." Dedi sessiz bir şekilde.
"Film izlemeye ne dersiniz?" Dedi Lisa heyecanlı bir şekilde.
"Okey derim." Dedi Jungkook mutlulukla Lisa'ya bakarken.
"Jen odandaki film CD'lerini getirir misin?" Dedi Rose sakince.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
malicious | taennie
Romance"Bunu söyleyecek kadar vaktim olmadı, biliyorum şu an zamanı da değil. Ama seni seviyorum." malicious | taennie