İyi okumalar...♥
"Ne o maskotunuz yok mu yanınızda küçük hanım? "Dedi. Buğra' dan bahsediyordu."Sensin maskot ukala. Galiba uğraşacak birini bulamadın da bana mı sarıyorsun. Yoksa bana mı öyle geldi? "dedim.
"Size öyle geldi küçük hanım " dedi.
Cevap vermedim bana baktı ona baktım öyle sanki gözlerinde kayıp olacakmışım gibi bu gözler bana tanıdık geliyorlardı bir yerden ona karşı en ufak nefret bile yok içimde sanki daha önce onu tanıyormuş gibiyim gözleri o kadar tanıdık ki...
[ Cevap vermeyip ona kızgın bir bakış atıp odama doğru yürürken bir sıcaklık hissettim elimde yüzüne bile bakmadan olduğum yerde ona sırtımı dönmüş vaziyete durdum.
"Özür dilerim. Sizi kızdırmak istemedim."
Cevap vermeden odamın kapısını sert bir şekilde çarptım.]
***
"Gökyüzünün her tonunda sev beni çünkü ben seni her tonda seviyorum en çokta güneşin batışında öyle saf öyle göz alıcı gece olunca gökyüzünü büründüğü dipsiz karanlık kadar büyük ve büyüleyici bir sevgi benimkisi. " Dedi.
Cümlesini bitirince adeta dilim tutulmuş bir şekilde onu dinlerken gözlerini gözlerime kenetlenmiş hiç kimse yokmuş gibi onca insan yanımızdan geçmiş ama hiç birini fark edemeyecek kadar tutulmuştuk birbirimize benim tepki mi merak ediyormuş gibi bir hali var ben ise afallamış bir şekilde ona bakıyordum.
Birisini sevmek en son isteyeceğim bir şey şu anda ama ister istemez çekiyordu beni kendisine.
"Sevmek o kadar zor bir duygu ki nasıl hak edeceğini bilemez insan ve ben hak etmiyorum ben sevmeyide ne bilirim ne beceririm-" sözümü kesiti dolu gözlerine daha fazla bakarsam kendimi tutamayıp ona teslim olacakmışım gibi geliyor.
Zar zor devam ettim sözlerime. gözlerimi kaçırdım ondan "ve seni hak etmiyorum anladın mı beni benim zaten bir sevgilim var bunu ona yapamam anla beni o beni çok seviyor..." dedim ve arkamı dönüp gittim .
Buğra'yı seviyor muydum? Bunu cevabını ben de bilmiyordum. Kendime vereceğim cevaptan korkarken hemde.
Arkamdan bana baktığını hissediyordum. Eteğimin uçlarını tutup koşmaya başladım. Gözyaşlarım akarken uzaklaştım oradan arkamdaki adama bakmadan...
'Mecbur olduğumuz için bazen gitmek her taraf için daha hayırlı olan şeydir. '
Bende gitmek için mecbur kaldım ve bu mecburiyet en çok canımı yakacak şey olduğunu anlayamadım...
***" Ecrin dur! "
Ecrin onu duymamış gibi yoluna devam ederken Alpaslan adımlarını hızlandırıp Ecrinin bileğinden tutup kendine doğru çevirdi.
"Ecrin ne sen onu ne o seni seviyor neden hala onunla olmak için direniyorsun!" dedi sesini yükseltirken.
"Bunu da nerden çıkardın!? biz birbirimizi seviyoruz." dedi sesi sonlara doğru kısılırken.
"Bırak aşık gibi bakmayı arkadaş gibi bile bakmıyorken nasıl inanayım sana?" Sözlerini bitirince ecrin ne diyeceğini bilmez bir şekilde ona baktı o tanıdık gözlere bir türlü kopmak istemediği o gökyüzü karası gözlere ecrin bu şekilde bakmaya devam ederken Alpaslan Ecrin'e bir adım daha yaklaştı ve o güzel kahve gözlerine baktı. Biraz daha yaklaşırsa onun gözlerinde kayıp olacağını biliyordu.
Ne yaptıklarını farkına varan ecrin bir adım geriye çıkıp kendi bile zor duyduğu sesiyle "Alpaslan yapma"dedi ecrin'in açtığı mesafeyi tekrar kapatıp biraz daha yaklaşarak.
"Ne yapmayayım ecrin ?"dedi.
Ecrin tekrar geri bir adım atı ve ona bakıp"Kurcalama artık eğer kurcalamaya devam edersen bir şansımız bile kalmaz..." derin bir nefes alıp "Mahvoluruz anla bunu ve bu işin peşini bırak! " dedi.
Ecrin ve arkasına dönüp gidecekken "Bu burada bitmemeli Ecrin SARSILMAZ!" Dedi
Ecrin arabanın kapısını açarken ona uzun uzun bakıp son cümlesini söyledi ve gitti."Bitmek zorunda Alpaslan KORKMAZ! Bitmeli."
Farklı iki dünya farklı iki insan en çok birbirlerine zarar vermelerine rağmen yan yana yürümekten asla vazgeçmeyecekler...
Merhaba arkadaşlar ben yeni bir kurgu yeni hayaller daha önce görünmeyen farklı bir kurgu yazmaya karar verdim. İlk kitap ilk adım olacak zor tabi ama denemekten asla vazgeçmemekte bir adım sayılır. Bu bölümü çok zor yazdım nasıl başlayabilirim diye hep düşündüm yorucu bir şeymiş yazmak 😉😂 ama demekten zarar gelmez neyse uzatmayacağım yanımda olan herkese teşekkür ederim. Beğenen beğenmeye herkese şimdiden teşekkür ederim❤
Vote ve yorumlarınız bekliyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNE YENİLMEK [Askıda]
General FictionO kadar ulaşılmaz bir kadın ve ona ulaşmak için deliye dönen adam. Zorluklar onları bırakmayacak kadar çokken mutlu olmayı deneyecekler ve bu yolda onları yalnız bırakmayan dostları ile birlikte daha çok çabalayacaklardır. Farklı dünyalar farklı...