İyi okumalar😊❤
Multimedia: Imagine dragons-believer VE kutlamanın yapıldığı otel
***
"Ablaaaa!!"Tiz bir bağırmam sesi duymamla kulaklarımı kapatmam bir oldu tabii ki bu benim biricik kız kardeşim Zeynep'in güzel gür sesi bu kız bu sesi nereden buluyordu anlayamıyorum.
"Güzelim neden bu kadar bağırıyorsun?" diye sitem ettim. Merdivenlerden inerken "Ama ablaa- !"diye tekrar bağıracaken sözünü kestim "Güzelim bağırmadan konuş çok şükür duyuyorum seni" dedim.
Sevimli bir şekilde "peki ablacım" dedi " şimdi söyle ne oldu?" dediğim sırada Mert'te merdivende belirdi tabi her zaman ki gibi pis pis gülüyordu şimdi anladım Zeynep'in derdini Allah bilir neye karıştı gene benim sarı kıvırcık ona dönüp "yine ne yaptın sarı kıvırcık" dedim
"Yaa abla bana böyle seslenme demedim mi ben sana?" dedi sitemkar bir şekle "Dedin ama ben sana bu şekilde seslenmek istiyorum sarı kıvırcık hem sen benim sözümü dinliyor musun? ben seni dinleyeyim haa" dedim tek kaşımı kaldırarak.
Mert'in konuşmasına müsaade etmeden Zeynep araya gidi. "Abla yaa mevzu bu mu şimdi Allah için sen şu sarı lüleye benim kıyafetlerime karışmamasını söyle önce sonra tartışırsınız lüle mi kıvırcık mı diyee offff " dedi bu cümleyi o kadar hızlı söylemişti ki.
Ben ve Mert şok olmuş bir şekilde bakarken Zeynep ne var ne oldu dermiş gibi bakıyordu Mert "Kızım bilmem farkında mısın nefes almadan konuşuyorsun susmasaydın daha nereye kadar devam edersin bilmiyorum-" bana dönüp "abla bilmem farkında mısın bu kız uzaylı olabilir haa" ardından bir kahkaha patlatı.
Zeynep'te "Bo koz ozoylo olobolor haa" dedi taklit ederek "Sus kız ben öyle mi konuşuyorum" dedi Mert alta kalmamak için . "Ayyy içim şişti sizin yüzünüzden yaa konu ne onu söyleyin bana bi" dedim bezmişçesine.
Hemen Zeynep konuya girdi bana böyle gelin kuzularım diye geçirdim içimden. Zeynep "Bak şimdi abla akşam bizim şirketin 25.yılı partisi var yaaa"dedi kafa salarken "evet var ne olmuş" dedim "hee işte ben onun için hazırlanırken içeri mert öküzü girdi!"" şşşt abinle düzgün konuş " dedim sıkılmışçasına "AMA ABLAA- "dedi sözünü kestim "Hadi Zeynep daha ben hazırlanacağım konuya gir lütfen" dedim.
"Neyse üstüme baktı neymiş elbisem çok kısaymış bunu giymeyeceksin! dedi bende giyeceğim! deyince elbisemi makasla kesti yaaa! Lütfen bir daha kıyafetlerime karışırsa babam söyleyeceğim güzelim elbiseyi mahvetti ya bide severek almıştım ben bunu şimdi ne giyeceğim!? Şu halime bak yaa" dedi. Bıkkınlıkla üstüne göz gezdirince Mert'e kızmadım değil ama oda haklı kız kardeşini koruyor. "Abla şuna bak yaa elbise olduğun bin şahit ister nerede bunun eteği yaa söyle bana!" dedi sinirle.
"Neyse ne Mert bu olay tekrarlanırsa arabanı unut tamam mı kardeşini korumak istiyorsun anlıyorum seni ama onu kısıtlamaktan vazgeç! Derim ben. Ve sen Zeynep abine karşı gelmekten vazgeç tamam mı! Sende kredi kartlarını unutmak zorunda kalırsın ona göre şimdi özür dileyin ve odanıza çıkın bende hazırlanmak için çıkacağım" bir süre sessizlikten sonra "Ne duruyorsunuz hadiii!" dedim otoriteli bir sesle.
Birbirlerine bakarak ikisi aynı anda "Tamam abla ve özür dilerim bir daha tekrarlanmayacak!" dediklerinde afallamıştım nasıl bire bir bir aynı anda konuştuklarını çözemedim ikiz oldukları için ama acaba çalışıyorlar mı düşünmedim değil yani.Onlar odalarına giderlerken bende tam odama geçecektim ki telefonumun çaldığını duydum salona geri döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜNE YENİLMEK [Askıda]
General FictionO kadar ulaşılmaz bir kadın ve ona ulaşmak için deliye dönen adam. Zorluklar onları bırakmayacak kadar çokken mutlu olmayı deneyecekler ve bu yolda onları yalnız bırakmayan dostları ile birlikte daha çok çabalayacaklardır. Farklı dünyalar farklı...