Şarkıyı açmayı , oy vermeyi unutmayın.
Perdemin arasından sızan bir ışıkla uyandım. O sırada lanet olası alarm öttü. Sonrada pat diye odaya giren anne. Ne güzel bir sabah paketi...Pazar olmasına rağmen alarm kurmuştum.Bunun sebebi odamı toplamam istememdi. Bir sürü bağışlanacak ve geri dönüşüm vardı. O kadar dalmışım ki "bir günde nasıl bu kadar dağıttığını anlamıyorum" diyenin bile kim olduğunu anlayamamışım. Annemdi. Bir günde demesinin sebebi de dün Feride ablanın odamı temizlemesiydi.
Annemin birden "Hazırlan alışverişe gidiyoruz demesiyle irkildim. "Daha geçen salı gittik" diyerek gözlerimi kıstım. Ellerini göğsünde birleştirdi ve bana meydan okuyarak;
"Yeni okulunda pasaklı diye anılmanı istemem " dedi. Evet, bu düelloyu o kazanmıştı. Ama olayı öyle bir yere getirecektim ki bana devlet okulu diye yalvaracaktı.
Kurt ailesi biraz ders almak istiyordu. Gözlerimi kısmış, kaşlarımı çatıp, ellerimi göğsünde birleştirmiş olan ben topuklu ayakkabı sesleriyle kendime geldim. Annemi şaşırtacak şekilde "Tamam, gidelim benimde alacağım şeyler var. Oradan da Selimlere geçeriz. Yeni okulum nasılmış öğrenirim" dedim.
Annem "Tamam Miracım sen hazırlan 11'de kahvaltı hazır olur Feride ablan da odanı temizler" dedi. Bende üzerimi giyinmeye başladım. Bir hafta sonra okul açılacaktı. Eylül'ün başındaydık. Sonbahar 'a yeni girmemize rağmen hava buz gibiydi. Hemen üzerime bir sweat ve altına siyah kot, ayaklarıma da siyah botlarımı çektim. O arada giyinme odasındaki okul üniformalarıma gözüm çarptı. Ah aman Allah'ım 5. Sınıf çocuğuna bile küçük gelecek etek miydi yani? Hafif kıkırdadım. Ne yapacağımı çok iyi biliyordum. Kahvaltı yapıp çıktık. Bir sürü giysi alıp Selinlere geçtik. Selinin annesi Aslı Hanım ve annem çok yakınlardı. Çünkü ikisi de mühendisti. Ve ortaklardı. O büyük villalarının kapısını açtık ki bunu da şoförünüz Fuat abi yaptı. Selin'in gelip boynuma atlamasıyla kendime geldim. Selin benim en yakın arkadaşım. Çünkü 2 yaşından beri dostum. ikizi Utku da öyle. Utku sarışın, kıvırcık, uzun boylu ; Selin sarışın, uzun ve dün saçlı fıstık gibi bir kızdır.
"Mira sana anlatmam gereken çok önemli şeyler var " diyerek kolumdan çekiştirmeye başladı. Odasına gittik ve yatağına oturduk. "Yine bu sene sonu balo var, ay bilirsin LORD KOLEJI ' nde olmak böyle bir şey " sözünü kesip çok saçma ne gerek var ben gelmem sen git " dememle küsmüş gibi yapıp arkasına dönmesi bir oldu. Gerçekten yaptığı en tatlı şeylerden biri olabilir. Sonra hemen "Tamam tamam dinliyorum " dedim . Aynı şevkle " bizim bir Whatsapp grubu var orada hep siz konuşulup duruyorsunuz." Dedi. " Ne! " diye haykırmam saniyeler içinde gerçekleşti. "Siz?" Dedim yüzümü ekşiterek. "Demir ve sen, aile dostumuzun oğlu ama sadece 10 yaşındayken gördüm yakınlara taşınıyorlarmış, çok güzel bir oğlana dönüşmüş diyordu annem. Bunu da geçmeyelim". Ağzım açık dinliyordum. Devam etti. "işte herkes sizi merak ediyor. "İşlerin karışacağını anlatınca "sıçtık" dedim. Sonra gözlerimi ayırarak" üniformayı hiç beğenmedim o ne öyle" Gülmeye başladı "benim anlatacaklarım bu kadar sende haber yok mu?" Ya karşılık kaşlarımı kaldırıp yok dedim "Heyecan?" "0(sıfır)". Sonra annem kapıyı tıklattı ve içeri girdi. "Miracım, ben gidiyorum daha kalacaksan seni Fuat abin getirsin" dedi "Yok anne çok yorgunum gidelim." Dedim. "Geldiğiniz için teşekkür ederim Derya teyze." diye yanıt verdi selin. Annem Seline öpücük attıktan sonra eve gittik. Akşam yemeğinde babam sözü açtı "Canım, okulla ilgili her şeyi hallettim sende istediğin kadar kitap alıp eksiklerini kapatabilirsin." Sözüne karşılık " Babacım geçen yıl çok güzel bir eğitim aldım biliyorsun. Ve ihtiyacım olan kitapları alırım merak etme." Diyip iyi geceler dileklerimi sunduktan sonra odama çıktım. Geçen günden yarım kalan dizimi izledikten sonra 2-3 gibi uyudum.(Okulun açılmasından birgün önce)
Sabah uyandığımda saat 8''di. Tam okulu unuttuğumda üniformalarım takıldı gözüme. Bu konuyu büyütmemin tek sebebi var. Diğer okuluma çok bağlı olmam. Tamam, tek dostum LORD 'da olabilir ama eski okulumda da bir sürü arkadaşım vardı. Yeni arkadaş ya da yeni öğretmen istemediğim için istemeyip duruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kıvrak Dans ÖLÜM
Teen FictionOnca güzelliğin aksine içimdekiyle savaşmam beni uçurumdan aşağı savurdu . Benim içimdeki senin içindeki duygular gibi değil. Aşk ,nefret ,kin ,hırs bunların hepsi birleşse bile onun yanında sönük kalır. Çünkü senin içindeki duygularla savaşmaya...