Nu Am Putut

67 10 0
                                    

Ma trezesc amorțită. Cu greu, reușesc sa ma dau jos din pat și sa ma dezmeticesc.
Merg sa fac dus, pentru a îmi putea începe ziua.
Au trecut câteva săptămâni de când nu m-am mai întâlnit cu Edward.
Nu l-am văzut la facultate, iar pe Chase nu l-am întrebat nimic despre el, nu vreau ca Natalie și Katie sa devina suspicioase. Nu ar avea de ce.
Nici eu nu știu de ce îmi pun întrebările astea.

Azi e sâmbătă si nu o sa se întâmple lucruri prea interesante.
Vom merge la cumpărături și o sa ne uitam la filme toată după amiaza.

Nu ma deranjez prea mult în a ma pregăti pentru ziua de astăzi, asa ca imi descalcesc parul lung și castaniu, ma dau cu rimel si ma îmbrac.

Ies din camera mea și o vad pe Natalie fierband, aproape spărgând ușa dormitorului lui Katie.

Katie mereu a fost genul de persoana căreia ii ia mai mult de o ora sa se pregătească indiferent de locul în care merge.
O iubesc, dar ma calcă pe nervi așteptarea ei.

Într-un final, după o ora jumătate de pregătiri, am reușit sa ne urcăm în mașină.

Ies din parcare, cu Katie în dreapta mea și Natalie stând pe bancheta din spate.

O mașină se apropie cu viteza de noi, însă atunci când o observ e prea târziu să mai pot evita o tragedie.

Simt impactul, iar apoi privirea mi se încețoșeaza aud țipete pe fundal, urmate de ambulante sosind una câte una.

Încerc sa nu închid ochii, durerea îmi acaparează corpul, este atât de puternica încât nu ma pot mișca.
Vreau sa țip, dar nu pot.
Pleoapele devin din ce în ce mai grele și nu mai reușesc sa le țin deschise, oricât as vrea, nu reușesc.

AvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum