Cerere In Căsătorie

34 6 1
                                    

E șase dimineața. Chase ne-a spus cu o seara înainte ca astăzi va fi o zi specială si ne-a dat toate detaliile.
Chase mi-a demonstrat ca un om se poate schimba. El chiar a reușit sa o facă, deși Katie nu l-a iertat în totalitate în urma celor întâmplate, tot ce contează e ca Natalie e fericită.
Si noi suntem fericite pentru fericirea ei.
Suntem în sufragerie și ne facem planul.
Astăzi vom ieși sa ne plimbam în pădure.
Sau băieții vor ieși. Fiindcă eu nu pot sa merg prea mult, iar o plimbare în pădure e ultima de care am nevoie.
Planul e în felul următor,Eu,Katie Și Natalie rămânem acasă.
Băieții se duc sa se plimbe prin pădure, iar atunci când o sa se întoarcă o sa mintă ca Chase si-a luxat piciorul, iar atunci când Natalie va fugi spre el, atunci va cădea la picioarele ei și o va cere in căsătorie.
Natalie nu s-a așteptat niciodată la o cerere în căsătorie de genul, deci va fi surprinsa.

Ea nu da semne ca se va trezi și nu înțeleg de ce ne-am trezit la ora 6.
Înțeleg, Chase vrea ca acest moment sa fie special, dar nu se putea fără sa ne trezim la 6 IN VACANTA?

Stăm toți în bucătărie și așteptăm ca Natalie sa se trezească.
-Eu cred ca va fi suspicioasa dacă ne va vedea pe toți aici, spun si stiu ca am dreptate.

-Ok, voi mergeți in sufragerie, Eu si Ava rămânem sa pregătim micul dejun, iar tu, Chase, du-te la ea, si ai grija ce spui și cum te comporți. Nu m-am trezit la ora 6 dimineața degeaba, spune Katie ridicându-se de la masa și începând sa pregătească micul dejun.
Toți fac ce Katie tocmai le-a zis, Edward sărutându-ma pe frunte rapid și plecând.

-Ava, jur ca nu am mai văzut poveste de dragoste mai complicata și mai frumoasa ca a voastră, sunteți perfecți, spune zâmbind, în timp ce prăjește pâinea.

-Mi-e frica, știi? Chiar mi-e frica de ce va urma. E prea perfect totul acum si mi-e frica ca in viitor sa nu mai fie asa și sa se năruie totul.
Toți oamenii pe care i-am iubit, m-au părăsit pas cu pas, fie ca au vrut, fie ca nu. Părinții mei au murit când eram mica, am crescut alături de mătușa mea, iar în liceu, când am crezut ca e totul perfect, am aflat ca iubitul meu ma înșela.
Știam ca nu vom fi împreună pe viitor, însă l-am iubit, l-am iubit foarte mult. A fost alături de mine în momente grele și nu m-a lăsat niciodată. Pana la un moment dat.

-Știi, toți oamenii vin cu un scop în viata noastră, iar noi, la rândul nostru, intram în viețile oamenilor cu un scop. Tu ai fost cea mai buna persoana din viata lui Justin, iar el nu a știut sa te prețuiască. Nu ne interesează motivele și nu despre asta trebuie sa vorbim acum.
E un capitol încheiat. Scopul a fost atins, iar povestea s-a încheiat. Simplu.

Katie a avut mereu cele mai bune sfaturi, și chiar ajută.
Ma simt norocoasa ca o am în viata mea.

-Poate e mai bine sa las timpul sa decidă. Asta am făcut întotdeauna, probabil asa e cel mai bine, spun în timp ce pregătesc cafeaua.

-Hai doar sa nu mai vorbim despre asta acum. Toate la timpul lor.

-S-a trezit Natalie, spune Nick intrând în bucătărie.

Este ora 12:00, iar totul a decurs conform planului. Natalie s-a trezit, am luat micul dejun, băieții au plecat și noi ne uitam la Clueless.
Băieții abia au plecat și după spusele lui Chase, ar trebui sa vina în doua ore.
Ne uitam la film, iar eu verific comanda pe care am dat-o azi dimineață la restaurant. Am decis sa sărbătorim marele eveniment asa cum trebuie, având în vedere ca noi nu ne prea pricepem la asa ceva, nu am avut de ales.
Dacă nu merge totul conform planului, nu mai organizez cereri în căsătorie toată viata mea.
Mi-am bătut prea tare capul cu asta și deja încep sa nu mai am răbdare sa se termine toată așteptarea asta. O sa merite.

Cei de la restaurant nu au fost prea încântați când au aflat unde ne aflam, însă le-am explicat cum sta treaba și au fost înțelegători.
Tipul cu mâncarea e in bucătărie și așează masa, Natalie a observat asta, dar nu a fost împotriva cu comandarea mâncării. Nu îi place să gătească.
Ii tot sun pe băieți și nimeni nu răspunde. Ma calmez. Probabil nu au semnal, da, asta e,sigur nu au semnal.

-Vin rosu?, spune Natalie uimita, ridicând sticla de vin de pe masa.

-A venit la pachet cu masa, spun ridicând din umeri.
Renunță la a mai pune întrebări, ceea ce ma bucura.

Băieții se vad venind pe aleea din spatele geamurilor uriașe ale sufrageriei.
Chase e ținut de brate de Edward și Nick.
Se apropie din ce în ce mai mult,iar Natalie observa ca Chase e ținut de Edward și Nick.
Se ridica speriata și deschide ușa.
Nu, nu, nu asa era planul, e frig afara.
Ieșim repede după ea. Într-un final reușesc sa ies și eu din casa, iar Edward striga cum ca Chase ar fi lovit la picior.

Băieții ajung în fata noastră, Chase cade în genunchi în fața noastră, Natalie tipa, iar atunci când se apleacă spre el, scoate inelul.

-Natalie Smith, ești pregătită pentru cea mai mare aventura a vieții tale, adică cea de a te căsători cu mine?, spune deschizând cutia cu inelul cu susul în jos. Mâinile ii tremura. E foarte frig.

-DAAAAAAAA!!!, striga Natalie, șiroaie de lacrimi curgându-i pe obrajii roșii de la frig.

-Pup-o, baa!, striga Nick din spate, iar toți începem sa radem.

Acum ca misiunea a fost îndeplinită, ma scufund în bratele lui Edward și nu mai vreau să ies de aici.

Sunt atât de fericita.

AvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum