Ma uitam pierduta spre lac atunci cand i-am simtit mana pe umarul meu. Omul asta chiar nu stie sa renunte. Ma întorc și ii simt buzele zdrobindu-le pe ale mele. Asta chiar m-a luat prin surprindere.
Ma las dusa de val si ii răspund la sarut. Un sărut după care am tanjit atât de mult in ultimile luni, după atingerile lui tandre, care-mi creează mii de fluturi in stomac.
Dar orgoliul nu ma lasă, nu încă.Ca urmare a faptelor lui,ma desprind din sarut si il imping in apa,dar ma trage si pe mine dupa el ,sfarsind amandoi in apa rece ca gheata,in toiul noptii ,la nunta la care ar fi trebuit sa venim ca si cuplu,insa ,se pare ca am devenit inamici.
N-am iesit suparata din apa ,avand in vedere ca mi-am cam facut-o cu mana mea.Sunt trista pentru ca machiajul ,rochia si parul sunt distruse.
-Trebuie sa intram prin spate,nimeni nu trebuie sa ne vada asa,mai ales impreuna.
Stam pititi la coltul foisorului pandind persoanele care stau la mesele de afara.Ii simt respiratia pe gatul meu,prea aproape,prea periculos.Nu trebuie sa ne vada nimeni asa. Cand nu mai e nimeni afara,imi iau pantofii si incep sa alerg,cu Edward pe urmele mele.
-AVA!EDWARD! Stati pe loc!
Natalie striga in spatele nostru ,ceea ce ma face sa ma opresc si automat ma intorc,iar Edward ,alergand,ma doboara si cadem pe iarba.
-TI-AI PUS IN GAND SA MA OMORI NOAPTEA ASTA?,spun imediat ce-mi dau seama ca am cazut pe iarba si ca traiesc.
-O SA MOR EU DACA NU VORBESTI CU MINE, striga si el la randul lui,nelasandu-se mai prejos.
-GATA! Opriti-va aici! Nu sunteti doi adolescenti care abia au descoperit dragostea,fiti mai maturi.Si ce naiba s-a intamplat de sunteti uzi ?
-Poveste lunga. Ava ne-a aruncat pe amandoi in lac,spune Edward fara nici o urma de regret,ridicandu-si sacoul de pe jos.
-Adica tot vina mea e,nu? Chiar imi era foarte bine pana sa apari tu din nou si sa te comporti de parca nu s-a intamplat absolut nimic si de parca n-ai fi plecat fara nici o explicatie,de Craciun ,atunci cand imi era lumea mai draga .Esti un egoist.Daca mi-ai fi spus ca ai nevoie sa pleci o perioada clar te-as fi inteles si nu ar fi fost nevoie sa sufar atat si sa trebuiasca sa merg la terapie pentru ca voiam sa mor!
Spun si trag o gura de aer ,cred ca s-a auzit mai tare decat mi-as fi dorit,e prea liniste.
-Ava,eu-
-Nu te obosi.
Nu-l las sa continue si intru,apoi urc direct in camera.
A trecut o ora de cand stau in camera si incerc sa ma aranjez.Mi-am facut niste bucle si m-am machiat.De rochie nu imi pare chiar atat de rau pentru ca oricum urma sa ma schimb in alta mai comoda.Iau rochia roz pal ,lunga pana deasupra genunchilor si ma imbrac,apoi cobor.N-o sa-l las pe Edward sa strice nunta celei mai bune prietene ale mele.
Cobor si ma indrept direct spre bar.Edward e la masa si ar fi ciudat sa stau acolo acum.Plus ca am nevoie de niste alcool ca sa pot face fata situatiei.
-Da-mi ceva tare,ii spun tipului care se ocupa cu bauturile.
-Ti se pare ca glumesc?
-Mi se pare ca ai o noapte grea ,spune si are dreptate.
Prefer sa-l privesc cum imi prepara cocktail-ul in loc sa mai spun orice altceva.
Intre timp,Katie se aseaza langa mine la bar si cere acelasi lucru.
-Hai doar sa ne distram.Toate trei visam la asta de mult timp,hai sa traim momentul ,cu sau fara ajutorul alcoolului.
-Ai dreptate,hai sa ne distram.
.~.
3 pahare de tequila mai tarziu,am dansat pana la epuizare.Chiar si cu Edward .Doar n-o sa-l urasc toata viata.Putem fi amici.
A venit momentul ca mireasa sa arunce buchetul.
Sunt atât de amețita încât abia ma țin pe picioare, dar reușesc sa ma concentrez.
Nici nu știu de ce fac asta, oricum e doar o superstiție, nu e ca si cum o sa ma ceara cineva curând în căsătorie daca prind buchetul.Îl vad cum se îndreaptă spre mine și il prind. L-am prins?
Toată încăperea se învârte și aud doar aplauze, nu-mi dau seama ce e.Ma așez la masa și încep sa ma îndop cu prăjituri. Oricum nu contează dacă ma îngraș.
-Ava, haide, te duc sus.
-Edward, nu am nevoie de dadaca, pot merge și singura.
Si ca sa ii demonstrez, ma ridic și încep sa merg, dar ma împiedic și eram cât pe ce sa cad, dar Slava Domnului ca exista Edward.
Edward ma ia de brat și ma ajuta sa urc scările, apoi intram în camera, ma așez pe pat, iar el începe sa ma descalte.
-Vrei sa ma dezbraci?, spun și zâmbesc cu subînțeles.
-Ce?, spune și rade. Nu, vreau doar sa dormi comod.
-Păcat.
-Somn ușor, Ava.
Spune și se pregătește sa iasă, dar îl opresc.
-Dormi aici, spun arătându-i locul de lângă mine.
-Ești sigura?
-Hai pana nu ma răzgândesc.
Se așează si imi pun capul pe pieptul lui,apoi adorm.
CITEȘTI
Ava
Novela Juvenil'' Dacă într-o zi o sa vrei sa plângi, caută-mă, o sa vin sa plâng cu tine. Daca într-o zi o sa vrei sa scapi de toate și să pleci într-un univers paralel, caută-mă, o sa vin cu tine. Daca într-o zi o să mă cauți și nu o să îți răspund, caută-mă, pr...