Un Nou Inceput

13 3 0
                                    

Ma plimbam buimaca pe strazile pustii ale orasului, mii de amintiri trecandu-mi prin minte. Unele la care zambesc ,atunci cand imi amintesc ,altele in urma carora raman coplesita de emotii si regrete ,facandu-ma sa plang.

Lacrimile imi curgeau lin pe obraji,sfarsind pe trotuarul incins de razele soarelui. Este luna mai,si e destul de cald afara. Am si uitat cum se simte linistea ,in ultimile 5 luni am auzit doar vocile din capul meu incercand sa afle cu ce am gresit atunci cand cel mai important suflet din viata mea m-a părăsit fara sa-mi ofere prea multe explicatii.

Dar a trecut,presupun. Spun asta pentru ca atunci cand ma gandesc la asta nu ma mai apuca nici un atac de panica .

Adevarul  e ca nu mi-as permite sa se mai intample odata ce s-a intamplat atunci cand a plecat. M-a distrus ,si mi-a luat mult prea mult timp sa accept asta. A fost prezent in viata mea pentru 4 luni,dar au fost cele mai frumoase si complicate luni din viata mea. Prezenta lui in viata mea a facut ca totul sa aiba sens. Eram fericita. 

Doar ca ,el avea probleme nerezolvate. Mi-a refuzat ajutorul ,ultima optiune ramasa a fost aceea de a-l lasa sa plece. Desi am regretat amarnic in unele momente ca nu m-am legat de gatul lui si n-am plecat odata cu el. Ma gandeam ca poate am renuntat prea usor la el. Dar ceea ce a urmat a fost cu adevarat dureros si greu de digerat. Doar cand ma gandesc prin cate stari am trecut ,ma ia cu fiori. Si cu toate acestea ,am supravietuit. Si acum sunt aici,in fata noului nostru bloc. Sau al meu ,deoarece Natalie s-a mutat cu Chase ,iar Katie cu Nick.

Mie chiar imi placea sa locuim impreuna ,insa ultimile luni au fost dificile pentru toti, iar eu ma simteam in plus in viata lor,fiind singura fata sigura din tot grupul.

Asadar ,m-am mutat singura .Ceea ce e minunat . Singura dimineata ,la pranz si seara. Singura tot timpul. Cred ca ar trebui sa pun un pres la intrare pe care  sa scrie ,,SINGURA ",daca tot ma caracterizeaza acest cuvant.

Intru in apartament si imi arunc cheile pe masa de pe hol.Inca nu m-am dezobisnuit sa strig ca am ajuns acasa,si imi mai scapa uneori. As face-o degeaba acum,nu ma aude nimeni. Probabil vecinii,dar nu e cazul.

Apartamentul este unul micut,dar foarte primitor. Bucataria e open-space ,asa cum imi place,iar geamurile uriase care pornesc din tavan si se termina in podea ,ofera o lumina foarte buna. Stau la ultimul etaj ,asa ca imi permit si o mica mansarda,pe care am transformat-o intr-un al doilea dormitor .

In ultimele luni au avut loc schimbari drastice in viata mea.Deoarece ,m-am decis sa o iau de la capat. De aceea am avut nevoie de niste schimbari care sa ma ambitioneze. Tocmai pentru asta am nevoie si de o schimbare de look. Natalie s-a oferit voluntara ,asa ca in 20 de minute trebuie sa ne intalnim la vechiul apartament,pentru a strange lucrurile ramase ,apoi mergem la salon.

Ma urc in masina si plec. Ar fi o solutie si sa-mi schimb masina,avand in vedere cate amintiri neplacute imi trezeste ,totusi am trecut printr-un acident. Pe care, sincer ,mi-as dori sa il am chiar acum. Ar fi minunat sa uit efectiv totul.Nu ar mai fi nevoie de toate aceste eforturi.

Parchez pentru ultima data pe locul meu vesnic de parcare,pe care nimeni nu indraznea sa-l ocupe atunci cand eram plecata.

Cobor si o zaresc pe Natalie ,avea parul de un saten inchis prins intr-un coc care poate fi asimilat cu un cuib de pasari si era imbracata intr-o rochie galbena cu flori albe ,genul ei de tinuta pentru vara.Nunta ei si a lui Chase va avea loc in cam doua saptamani,de aceea e foarte agitata .Vorbeste la telefon,mai bine zis se cearta cu unul dintre organizatori.

-INCAPABILILOR,striga in telefon ,apoi inchide si il arunca in geanta.

-Calmeaza-te ,daca continui asa s-ar putea sa ramai fara organizatori, apoi fara nunta,spun si incepe sa rada.

-Scuze,dar tensiunea asta din ultimele zile ma distruge psihic,nu mai am rabdare ,spune exsperata.

-Mdaa... nu pot spune ca te-nteleg,pentru ca as minti,spun urcand scarile .

-Tu cum esti?,spune si inainteaza spre sufragerie.

-Sunt bine ,chiar sunt.Incerc sa ma impac cu gandul ca locuiesc singura.

-Awww....fetita mea crescut ,spune si incepem sa radem.

-Da ,cam asa e.

Intru in camera mea,fosta mea camera care e goala,la fel ca inima mea. Nu mai stau prea mult pe ganduri si iau ultima cutie in brate ,o lacrima mi se scurge pe obraz,dar nu e una de tristete,e una de fericire. Ma simt fericita ,si sunt implinita in acest moment.

Ies din camera, verific din  nou daca am uitat ceva,si plecam.

Linistea din masina ma framanta teribil,iar un subiect ce ma tot framanta de ceva timp ma face sa sparg tacerea.

-Natalie,stii,nu cred ca mai pot fi domnisoara ta de onoare .

Spun ,iar Natalie incepe sa rada,ceea ce ma surprinde,deoarece eu chiar vorbeam serios.

-Da ,da ,sigur.

Spune si isi arunca din nou ochii in telefon.

-Natalie,vorbesc serios.

-Poftim?De ce nu?

-Nu stiu,el nu mai e aici,iar atunci cand ai spus ca vrei sa fim domnisoarele tale de onoare ,ai mentionat si cavalerii de onoare ,asadar...

-Nu te stresa ,ti-am gasit deja partener. E un prieten de al lui Chase.

-Data trecuta cand am avut de a face cu ,,un prieten de al lui Chase" ,nu s-a terminat prea bine,spun si parchez.

-O sa te insoteasca la ceremonie si va trebui sa faceti poze impreuna,nu e mare lucru.

Coboram din masina si intram in salon.

-Slava cerului ca ati ajuns,spune Natasha intampinandu-ne.

-Am avut cateva chestii de rezolvat inainte.

-Haideti,colegii mei o sa se ocupe de voi.

Dupa 5 ore de stat in salon,am iesit.Cu varfurile taiate si culoarea parului nuantata. Natalie si-a facut ceva mai complex,avand in vedere ca in curand va fi mireasa.

Adevarul e ca daca ea si Katie nu ar fi existat,as fi fost cu adevarat pierduta.Nu stiu ce m-as fi facut fara ele.












AvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum