,, Pisica Blândă Zgârie Rău "

11 4 0
                                    

Ma aflu de mai mult de 30 de minute in baie,privindu-ma in oglinda. Sunt un dezastru. Edward doarme in patul meu,deoarece am fost prea beata ca sa-mi pot ascunde sentimentele fata de el.

Ceea ce ma face sa fiu un dezastru,din acest punct de vedere.Sunt gata sa ies din baie,ceea ce si fac ,si ma indrept spre usa,iar atunci cand apas pe clanta,Edward se trezeste si ma priveste amuzat.

-De ce razi?,spun eu iritata.

-Mi se pare amuzant faptul ca incerci sa fugi de mine dupa ce aseara m-ai implorat sa dorm cu tine.

-In primul rand ,nu te-am implorat,iar in al doilea rand,eram beata.

-Asta nu e o scuza.

-Mai taci.

Spun si ies din camera.La capatul holului o intalnesc pe Katie si coboram impreuna.

-Cum poate fi un om atat de plin de sine?Cum? ,spun si expir zgomotos.

-Daca e vorba de Edward,nu e asa,o zici doar pentru ca esti nervoasa pe el,si stim amandoua asta.

-Tu cu cine tii?,spun si incepe sa rada.

Suntem la micul dejun si Natalie si Chase au plecat in luna de miere,se pare.Nici urma de ei.

Insfarsit,astazi plecam si voi putea sta acasa ,serialul ma asteapta.Toata lumea pleaca in vacanta perioada asta,iar eu cum nu merg nicaieri deoarece sunt singura,am scuza de stat in casa.

As putea sa merg acasa o saptamana sau ceva ,dar nu vreau sa dau ochii cu matusa mea acum.

Incerc din rasputeri sa-mi cobor bagajul pe scarile ce duc spre poarta ,dar e prea abrupt.

-Ai nevoie de ajutor?,ma intreaba Edward ingrijorat.

-Nu ,ma descurc de minune.

O spun din orgoliu,dar Edward nu ma ia in seama si imi ia bagajul in mana si ma ajuta pana la masina,apoi vine langa mine si isi apropie buzele de urechea mea.

-Stim amandoi ca orgoliul e prea mare,e in regula, o sa aștept.

Imi sopteste ,apoi ma pupa pe obraz si se indeparteaza.

Omul asta clar vrea sa ma omoare,stie cum sa ma faca sa simt mii de senzatii fara macar sa se straduiasca .Dar o sa ii arat ca nu sunt asa vulnerabila.Drept urmare,ma apropii de el si ii smulg cheile din mana ,urc in locul soferului ,imi prind parul si imi pun ochelarii de soare la ochi.

Astept sa intre,si nu zic nimic.Ies din parcare si intru pe sosea.Apreciez faptul ca e tacut,desi stiu ca drumul asta va fi anevoios,simpla lui prezenta face ca totul sa fie complicat ,n-am avut de ales.

Cine Dumnezeule Mare m-a pus sa vin aici cu mirii,care dupa nunta era clar ca pleaca in luna de miere.In loc sa-mi mai blestem alegerile,aleg sa fiu atenta la drum,si sa nu ma las distrasa de Edward care schimba melodiile din minut in minut.

-Asta!Las-o pe asta,spun ,apoi incep sa cant.Ador melodia asta.

I left my girl back home
I don't love her no more
And she'll never fucking know that
These fucking eyes that i'm staring at

...

Cant pana se termina melodia si ma uit la Edward care era foarte concentrat pe ecranul laptopului.

Nu stiu cum as putea sa ma comport cu el avand in vedere tot ce s-a intamplat.Am suferit mult,pentru ca imi era atat de teama ca pot ramane singura ,iar atunci cand a plecat fara nici o explicatie ,cam asta s-a intamplat.Am ramas singura.

Poate a avut motivele lui,dar ce ma enerveaza cel mai tare e ca s-a intors si se comporta de parca nu s-ar fi intamplat nimic.

Dupa ce a plecat,mi-au trebuit doua saptamani ca sa accept situatia,apoi trei luni de terapie .Nu faceam terapie ca si cum as fi fost bolnava,ma vedeam cu terapeuta mea saptamanal,ca si cum as fi iesit cu o prietena si am vorbi despre tot felul de chestii.Asa era si cu ea,mergeam pentru ca voiam si aveam nevoie sa vorbesc cu cineva.Cineva care sa nu-mi judece alegerile si cineva care sa ma asculte si sa ma inteleaga.

-Tu îți mai aduci aminte cum ne-am cunoscut?

Nu știu motivul pentru care m-a întrebat asta, dar am nevoie de câteva clipe înainte sa răspund.

-De ce ma intrebi asta acum?

Il intreb nedumerita,asteptand un raspuns.Am zis-o mai mult ca sa scap de intrebare.

-La o intrebare se raspunde cu un raspuns ,nu cu o alta intrebare.

El chiar crede ca eu nu stiu asta? E doar ironic,nu?

Imi dau ochii peste cap si imi indrept privirea spre drum.

-Ne-am cunoscut la o petrecere.

Spun si ezit sa mentionez si alte aspecte ale primei noastre intalniri. Oricum, știe foarte bine ce si cum s-a întâmplat.

Ma privea intens cu ochii lui de un negru cenusiu ,privirea aceea care-mi patrude pana-n maduva oaselor,care ma face sa simt fiori in tot corpul .Stiu ca nu e multumit de raspunsul meu ,dar nu mai adauga nimic.

Urmeaza sa facem o oprire la benzinarie.Edward ramane sa puna benzina,iar eu intru pentru a lua cate ceva pentru drum.

-Ciocolata cu alune a ramas tot preferata ta,se pare.

Edward statea in spatele meu si ma studia atent.

-Si tie ti-am luat ciocolata amaruie,vad ca-ti place sa lasi oamenii cu gust amar.

Spun si ma intorc spre raionul cu bauturi.

-Pisica blanda zgarie rau,se pare.

-Ti se par cam multe lucruri azi.

Strig la el ,fara sa ma intorc si imi continui drumul.

AvaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum