Každé ráno v domě zaplněný idiotama nebylo moc příjemné. Sedm lidí v jednom domě. Tři holky a čtyři kluci. Katastrofa.
"Kde mám svoje spodky," zařval z kuchyně Martin. "Leží ti na gauči, DuMbO," odpověděla Hana z koupelny kde prala prádlo. Martin se ohlídl okolo a spatřil svoje spodky s dinosaurama na gauči. "A jooo. Dík," zařval nazpátek Martin. "Neřvěte retardi, je ráno," přišla ospalá Anička do koupelny a vyčistila si zuby. "Jen tak mimochodem, kde jsou ostatní?" zamumlala s plnou pusou pasty.
"Nevím, někteří spí a někteří jsou líní vylízt z postele," odpověděla Hana a zavřela pračku. "Hm, hm, zajímavé," zamumlala a vypláchla si pusu. Mezitím šla Hana do kuchyně se kouknout jestli nespálil Martin kuchyň. "Co děláš dneska?" zeptala se a čorla si vodu pro sebe. Sedla si na židli vedle kuchyňské linky a pozorovala ho zblízka.
"Ani nevím. Ale vypadá to jedle," řekl a zadíval se pořádně na tu věc kterou stvrořil. Intenzivní pohled jakoby tu věc propaloval očima. "Hej, dýchej," ždouchla do něj Hana. Zničeho nic zvedl svůj pohled zpět nahoru a zadíval se na schody do druhého patra kde spali ostatní. "HEEEEJ Adame! Vstávej a pojď jsem!" zařval opět.
"Prasknou mi z tebe ušní bubínky," řekla Anna která vylezla z koupelny. Mezitím přišel Adam, který se ale zastavil uprostřed schodů a ospale civěl na Martina. "Co ti je," zamumlal mrzutě. "Je to jedlý?"zeptal se Martin a mrskl onu věc Adamovi do obličeje. Adam už ani nebyl překvapený, čapl tu věc do rukou a hryzl do ni. "Takže?" optal se opět Martin a zadíval se mu do obličeje pro reakci.
"Umm..." zamumlal Adam s plnou pusou a polkl. "Kámo... je to sračka," řekl Adam a vrátil se zpět do svého pokoje. Martin smutně položil vařečku na linku a otočil se na Hanu. Anička mezitím chcípala na zemi smíchy a celkově vytírala, proto ji nikdo neřekl ať vstane. "Myslím že bude lepší nechat vaření na tobě," řekl a sundal si zástěru.
"Jo to by bylo," promluvila a začala vařit snídani. Bylo momentálně 9 hodin ráno. Na to že bylo tak brzy už byli probuzeni tři lidi. Další čtyři spali. "Anno, běž probudit ostatní," řekla Hanna, která položila každýmu na talíř snídani. "Rozkaz," zamumlala nazpátek Anička a vydala se do druhého patra probudit ostatní.
"Nejhorší úkol tohle." řekla si pod nosem a vydala se k pokoji ve kterém sídlila Monika. Opatrně otevřela dveře jakoby očekávala něco nebezpečného se na ni vyvalit. Koukla dovnitř a uviděla tu spoušť. Všude nádobí, zatáhlé závěsy, obaly od bonbonů na zemi a kouli zabalenou na posteli v dece.
Anna se přes bordel dostala k posteli kde byla ona koule. Opatrně do ni žďuchla a pozorovala jak se koule pomalu otevřela. Z díry v peřině vykoukl obličej Moniky, která si protřela oči. "Už je ráno?" zeptala se a koukla na Annu. "Ano, už je ráno. A ukliď si tady, máš tu bordel," řekla a koukla se okolo. "Snídaně je už hotová," řekla a vydala se z pokoje ven. Další byl Kryštof.
Anička vtrhla Kryštofovi do pokoje a skočila na jeho postel. Začala s ním třást jak o život. "cO tI jEeEEeEE," spustil na ni polo probuzený. "Vstáááááávej! Snídaně je hotová," řekla a seskočila z postele. "Nemohla jsi mě probudit normálně, že?" řekl a sedl si. "Nep" odpověděla happo jak dva grapo a vyšla z pokoje.
'Teď Majkl' pomyslela si a vešla mu do pokoje. Všude leželi konzole a další herní kraviny. Líná ho probudit, sebrala ze země pěnový tenisák a mrskla to po něm. "AGH!" zakvičel a spadl z postele z šoku. "Co ti jebe," řekl a propálil ji pohledem. "Snídaně," řekla lehce a opět, vyšla ven.
'Poslení Adam, konečně' pomyslela si. Adík už byl probuzený ale šel spát hned po tom co ho Martin nakrmil tou věcí. Vstoupila mu do pokoje a viděla ho spát na zemi. Nemohla si pomoct, proto k němu došla a....
kopla do něj. Prostě do něj kopla. On se na ni jen otočil a civěl na ni. "Bylo to nutné?" zeptal se. "Jo, ty víš proč tu jsem tak dělej," řekla a hupskala si zpátky dolů do kuchyně.
"Probudila si je?" zeptala se Hana, která dávala talíře na stůl společně s Martinem. "Jop." odpověděla Anna, která si sedla a projížděla internetem. O pár chvil později slyšeli mluvení a hádání na chodbě v druhém patře. "Ah, už jdou." zamumlal Martin. "Já ti říkám že první mléko a až pak cereálie, debile," hádala se Monika. "A já ti zase říkám že je mi u prdele tvůj názor," odsekl Majkl a odvrátil od ní pohled.
"Držte už huby," propleskl oba dva Adík. "Ach, ach... snídaně už je hotová tak si sedněte," řekla Haňa a všichni si sedli ke stolu. Nějak takhle vypadalo ráno v The house of HoEs. A to tam jsou ještě větší hroty.
Proč to sakra píšu? Sama nevím...
YOU ARE READING
The house of hoes /book for my friends, please ignore/
FanfictionA book for my friends so you can skip~ . . . Kdo by věděl že se najednou nastěhuje do jednoho domu 7 lidí s malým rozumem a nula zkušeností do života? Nikdo, proto tu jsou Monika, Hana, Anna, Majkl, Adík, Martin a Kryštof. Vítejte v chaosu