Not so spicy :P

32 1 0
                                    

"Podej mi to oblečení prosím." Poprosila Anička, která nastavovala ruku na to, aby ji Monika podala její oblečení.

Zrovna byl den volna, a proto se rozhodl The houshe of hoes vydat na koupaliště a aspoň si užít jejich poslední den volna.

Byl to dobrý nápad a zároveň nebyl. Ano, sice bylo hezké si po dlouhé době oddechnout ale jak z názvu vyplívá, tahle grupa dementů je perverzní af.

A aby jsme tomu dodali šmrnc, připojili se k nám naši dobří kamarádi.

Anna Maděrová a její bratr Mirek. 

Proto jsme se nyní ocitli v převlíkárnách holek a hned vedle, kluků. Holky si v klidu a míru pomohli zapnout jejich plavky, mezitímco u kluků tam jeli jiný koks.

"Jak velkej?" zeptal se Mirek a ukázal na Adama, který už čekal v plavkách na ostaní kluky.

"Hm?" zamumlal nechápavě a naklonil hlavu do strany nad Mirkovou divnou otázkou.

"Ptá se jak velkou máš kládu." Řekl Majkl a sundal si ze sebe tričko který následně hodil na Kryštofa. (Chudák, furt tu týrám Kryštofa)

"Woah, teda myslím. Ehm, dost velkej na to abych ho narval do Anič-" předtím než stihl dopovědět, zastavil se nad pohledem Mirka který ho důkladně vraždil pohledem.

"Druhá Anička... neboj, tvoje sestra je Majkla." Povzdychl si a ukázal na Majkla který na ně následně mrknul lišácky.

---------------------------

"Woaaaah!" žasla Haňa když došli k bazénu. Nebylo to tam nijak plný ale ani nijak prázdný. Byl to perfektní den na zaplavání.

"Mhm, kde jsou kluci? Trvá jim to dlouho." Povzdychla si Monika a Anna se o ni opřela a civěla někam do dáli.

"Tamhle jsou." Zamumlala a ukázala směrem kde nyní byli ostatní. Všechny holky se otočili a uviděli jak kluci dělají další kraviny v dětském bazénu.

Majkl, Kryštof a Adam, Martin hráli kohoutí zápasy. Mirek byl rozhodčí proto pískl a máchl rukou což znamenalo "FIGHT!" vyjekl a kluci se do sebe pustili.

"Hm, čum jak je odtamud vyhodí plavčík." Zasmála se Anička a jen sledovala jak si to k nim nakráčel dost dobře naštvaný plavčík.

Pár sekund a už vycházeli z dětského bazénku vysmátí jak blázni.

"Ah! Tamhle jsou baby." ukázal Martin na holky které se nějak zajímavě netvářily. Mirek a Majkl začali agresivně máchat rukama ve vzduchu jakoby chtěli pozdravit ostartní členy jiného pohlaví. (Tf to co jsem napsala)

"Co jste blbli." Začala se smát Anna když uviděla výrazné modřiny na tělech kluků.

"Když jsme padali tak jsme nevypočítali to že je tam nízká voda proto jsme se rozbili." Mávl rukou Kryštof.

"Jsem nevěděl že by jsem potrřeboval vás holky vidět v plavkách." Zaflirtoval Adam ale hned zmlknul když viděl naštvaný výraz Hany.

"Přišli jsme sem si zaplavat a užít si den. Pokud chcete šoustat tak si aspoň vlezte do kabinky." zasmála se tentokrát Monika a hodila očko na Annu.

"Majkl je dneska nějak speciálně 'vypracovanej'. Hmmmm nechceš mu držet společnost?" mrkla na ni a Anna jen chytla záchvat ale hned se zklidnila asi po minutě.

"Možná později." Mrkla zpátky na Moniku a ostatní jen slyšeli mručení Majkla v pozadí.

"No nic. Jdeme plavat nebo tu budeme stát jak hrušky?" zaječela Anička a skočila Haně na záda.

Pod tíhou Aničky, Haňa nestihla vybalancovat své nohy a sekundu na to sletěly do vody s velkým 'PRÁSK' a voda šplouchla i na ostatní.

Hned na to Martin zatáhl Adama a Majkla do vody s křikem.

Anna a Monika hodily kufr do vody a Kryštof šipku.

Smůla ale že všichni do sebe narazili pod vodou...

Rychle doplavali k povrchu a lapali po kyslíku, někteří i kašlali.

"Nejhorší nápad co vás mohl napadnout." Kryštof zakašlal a ostatní se zasmáli.

"Asi jsem se zlomila." Vzlykla Haňa a Martin ji poplácal lehce po zádech. "Bude dobrý." zazářil na ní jeho úsměv.

"Ale jako musím říct že jsem chtěl vidět Annu mokrou jiným způsobem, ale tak co si stěžuju. Mám dobrej výhled." Hodil očko na Annu Majkl, svými prsty vytvořil takzvanou kameru a hned letěla na něj hrst vody.

Celý den proběhl plný smíchu, radosti, ne moc hezkých nehod (Ehm... řekněme že se Mirkovi udělala díra do plavek (¬‿¬)) a hodně žraní.

"Otevři pusu." Pobídla Anička a nakrmila Majkla třema hranolkama.

"Nepřežerte se jinak vám bude blbě ve vodě." Napomenul je Martin a všichni kývli s hlavou plnou myšlenek jakej je to otec.

"Ahhh, to bylo fun dneska." Povzdychla si Anna a švihla sebou do klína Moniky která se jenom zachechtala.

"Myslíš i ten incident kdy ti Majkl 'omylem' málem strl horní část plavek?" na to Anna zaškemrala a začala zuřivě kroutit hlavou.

"Ani náhodou." 

"Aspoň jsem viděl trochu-" a letěl pohlavek od Mirka po Majklovi.

"Můžeš s ní flirtovat ale někdy by bylo dobrý kdyby jsi sklapnul." Haňa se začala chcechtat.

Mezitím v pozadí si Martin s Adíkem nalívali panáky džusu. "Na tři" odpočítal Martin a oba to do sebe hodili.

Ve zkratce, vrátili se později do vody a vrhli se na skluzavky a tobogány.

Kluci se rozseakli na tobogánu když jeli všichni najednou a holky blbli u skluzavky kde sjížděli v různých pózách.

"Co jste dělali." Pleskla se do čela Anička když viděla Adíka s krvavým loktem.

"Dement udělal backflip do mělké vody." pootočil očima Mirek a Adam jenom hodil peace sign.

"Jsem ale v pohodě."

"No úplně."


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The house of hoes /book for my friends, please ignore/Where stories live. Discover now