Jednoho dne, Monika, Haňa a Anička koukaly na Yarichin Bitch Club v pokoji Aničky. Kluci něco dělali ale nerušili holky. „Kámo, ten Yuri je sexy," okomentovala Monika a zasmála se. „Ten ti přijde sexy?" zachechtala se Anička a koukala dál. „Ticho, teď přijde ta sexuální scéna,"řekla Haňa a ukázala na obrazovku kde za pár vteřin se měl objevit Yuri s vibrátorem u jeho rozkroku. „SURPRISE BITCH!"zakřičeli kluci a vřítili se do pokoje v tu nejhorší chvíli. V pokoji se rozlelo ticho když v pozadí začali znít divné vzdychy Yuriho a jeho šílený smích. „Koukáte na péčk-" dřív nežřekl Majkl tak Monika rychle zaklapla počítač a zakašlala si.
„Nic jste neviděli," řekla Anička a propálila je pohledem. „Vy jste vážně-" Haňa pleskla po Martinovi polštář dřív než stačil doříct jeho větu. „Drž hubu!" zakryla si obličej stydlivě. „Jakože pokud vám nestačí tamto tak jsme tu dostupný i my kluci jako..." zavrněl škodlivě Adík. „Řekli jsme DRŽ HUBU," mrskla po něm agresivně Anička medvídka. „Dobře, chill," začal se krýt Kryštof který byl poslední kdo stál na nohou. „Nic jsem neřekl," řekl a vyletěl z pokoje jak raketa co nejrychleji. „A pak že se holky nekoukaj na-" Monika začala lehce dusit Michala jen aby nic neřekl. „Yaoi for life bitch"
„Proč jste tak agresivní bro..."zamumlal Martin který byl střežen Haňou. "Řeknete ještě slovo a končíte," řekla a leavela pokoj.
Ten večer byla sama v kuchyni Anička. Bylo pozdě v noci takže tam seděla sama a popíjela Capri Sun. Najednou cítila jakoby nějaké prsty jely po jejich zádech. Ostře se nadechla a rychle se otočila jen aby se její oči potkali s Michalovými. "Čau kočičko," zavrčel 'flirtovně' a udělal divnou pózu která asi měla být sexy. "Tobě zase co jebe," řekla a usrkla si svého Capri Sun. "Víš jak jsi dneska koukala... na tam to," přiblížil se k ní a přejel prsty po její holé ruce. Ona sebou jenom cukla do strany a odpleskla jeho ruku. "Nechceš si zahrát s mojí žížalkou?" řekl a mňoukl. Lehl si na zem a dělal že je 'vzrušenej'.
"Dobře! stop!" ozvalo se ze schodů a Anička se otočila na Adama který držel v ruce kameru. "Okay tak tohle bylo hard jak moje cecky," zatáhl si za svoje cecky Majkl a šel k Aničce. "Byl to úkol ale pokud chceš," řekl a cvakl jazykem. "Moje žížalka je vždycky čerstvá," na to Anička rupla a pleskla mu jednu přes ksicht.
Divoký večer. Ale Martin měl taky úkol. A to u Hani. "HaňooOoooOOOooooO," ozvalo se od dveří do jejího pokoje. "Ano?" koukla se na něj. On se k ni jako striptér doplazil a lehl si vedle ni na břicho. "Můj 'kamarád' potřebuje pomoc" zavrčel a koukl na ni. "Jo to je hezký," nepochopila a obrátila se zpátky k jejímu mobilu. On jenom nespokojeně zamručel a vzal si její bradu mezi jeho prsty. "Můj kamarád," řekl. "A já říkám že je to hezký" řekla a foukla mu do očí. "Proč..." řekl se zavřenýma očima.
"Protože můžu," řekla a koukla zpátky do mobilu. Ten večer měl úkol i Kryštof ale Monika byla zamknutá v pokoji takže se mu to nevydařilo. Byla jediná zachráněná před nějakou další sexuální obtížností od kluků. Bůh ji přeje.
YOU ARE READING
The house of hoes /book for my friends, please ignore/
FanficA book for my friends so you can skip~ . . . Kdo by věděl že se najednou nastěhuje do jednoho domu 7 lidí s malým rozumem a nula zkušeností do života? Nikdo, proto tu jsou Monika, Hana, Anna, Majkl, Adík, Martin a Kryštof. Vítejte v chaosu