"Psst," vkročila Haňa uprostřed noci do pokoje Aničky. Bylo momentálně 1 ráno a Anička neměla páru proč ji Haňa probouzela tak pozdě.
"Co je...? Je jedna ráno dežo," zamumlala a protřela si oči svojí rukou. "Pojď za mnou..." zvedla ji a obě se plížili chodbami pomalu a potichu.
"Kam mě to táhneš?" zašeptala Anička otráveně jen aby bylo ztišeno Haniným prstem.
"Shhh... koukej," ukázala za roh a Anička si jenom zakryla ústa aby nevydala hlasitý zvuk. Na gauči v obýváku leželi dva kluci.
Adík a Majkl.
Leželi na sobě a byli k sobě přitulení jako by jim na tom záležel život. Oba dva měli lehce rozcuchané vlasy a vypadali roztomile.
"Drž mě..." roztáhla Haňa ruce a Anička ji rychle chytla. "Boha, nepadej," zamumlala a odtáhla ji zpátky do pokoje. "Jdu probudit Moniku ať se na to taky koukne," zašeptala Anička a Haňa jenom kývla a sedla si na postel.
Ťukání na dveře probudilo Moniku z jejího lehkého spánku která pak docupitala ke dveřím ve svém modrém pyžamu.
"Welcome to Mcdonald's," zašeptala a Anička jenom zakroutila očima ale lehce se zasmála. "Co se děje?" zeptala se konečně Monika a Anička čapla její zápěstí.
"Pojď se na tohle kouknout," a pak se objevili v obýváku. Monika se slzami na kraji očí because ten výhled který měla byl až moc roztomilý a málem zapomněla jak se dýchá.
"Nech mě to vyfotit..." vytáhla mobil a přiblížila se k nim. "Potichu ale," zašeptala Anička a šla hned za Monikou.
"Awww," obě dvě zamumlali pod svým nosem a Monika společně i s Aničkou cvakli pár fotek. "Perfektní..." zasmála se Anička a Monika je lehce přikryla dekou. "Pojď to ukázat Haňe," šťouchla do ni Anička a obě dvě se vydali za danou osobou.
Mezitím v obývaku ovládlo ticho po odchodu dívek. Chlapci ležící na gauči pohodlně vydechovali a světlo vycházející z měsíce skrze okno ozařovalo jejich lehce červené tváře.
Více zabořený do deky se dali do pohodlné polohy a dále pokračovali ve svém spánku netušící co je čeká další ráno.
. . .
"HAHAHAHAHA!" ozvalo se celým domem a oba dva chlapci se rychle posadili z šoku. Hlasité zvuky a smích se ozývaly celým domem.
Michal rychle vystřelil do stoje a běžel se kouknout co se to děje. Jenže uprostřed cesty ho něco zastavilo.
"AH!" vykřikl překvapen když se před ním objevila fotka kde ležel přitulený k Adamovi. Fotka byla přivázaná k provázku který jak tak koukl byl prut. Kde vzal Martin prut? Nikdo neví.
"Co-co to je?!" vyjekl a Martin bouchl smíchy. "Holky vytiskly tyhle fotky a já si řekl proč je nepolepit po baráku?" ušklíbl se a Kryštof okolo nich prošel a hodil Martinovi rychlý high five než zmizel za rohem.
"Počkat... TO JSEM JÁ A ADAM?! To musí být photoshop... nevěřím," začal koktat ale zastavil se když si uvědomil jak se probudil a kde se probudil.
Vedle Adíka.
"Sakra-" a před tím než mohl chytit tu fotku tak Martin odhodil ten prut nahoru. Fotka na provázku letěla vzhůru a Majkl se ji snažil chytit skokem. "Whoopsie!" zachechtala se Monika která tu fotku chytila z druhého patra z okénka.
Rychle fotku z toho prutu odendala a běžela za Adamem. Ale to by ji chytl Majkl, proto rychle dala Kryštofovi tu fotku do ruky a on vyběhl za Adamem.
"MÁM TĚ!" zakřičel Majkl a skočil po Monice. Zvuk z šoku z ní vyšel když sletěla k zemi i s Michalem. "Teď mi dej tu fotku," nastavil ruku ale Monika se jenom ušklíbla a Michalovi bylo hned jasný co se stalo.
"KRYŠTOFEEEEEEEEEEEE"
. . .
"Nooo a jakože si ležel jako mrtvej ale Majkl ti dodal život-" pokračovala Haňa říkat nesmysli Adíkovi který jen divně koukal na tu fotku a Kryštof jen přikyvoval.
"POMOC!" vtrhla do obýváku Monika a hned za ní udýchaný Majkl. "Vy... mrchy," vydechl a hned se narovnal.
"Adame, ta fotka," ukázal Majkl na tu fotku a naznačoval aby ji vyhodil.
Ticho se rezlelo v místnosti potom co Adam jenom koukal.
Najednou všichni *le gasp* a Haňa promluvila jako první. "Neříkej že se ti ta fotka líbí!" vykřikla radostně a začala skákat okolo i s Monikou a Aničkou.
"Už nebudou singleeee!!" zpívali dokola a Kryštof tleskal do rytmu. Mezitím se přidal i Marťas s jeho prutem a sedl si. Sledování mu stačilo.
"Ne..." řekl Adam a všichni si sedli a ztichli. "Co tím myslíš ne..?" zeptala se Anička a překřížila si ruce.
"AAAAAAAAAH!" zaječel Michal vyfrustrovaně a zatahal si za vlasy.
Chvilku ticho a potom se Adam otočil na Michala s fotkou v jeho dlaní.
"Vyzná lásku, vyzná lásku..." začal jančit Martin jen aby byl přerušen Adíkovou větou která rozbořila všechny plány a nadšenost.
"Nevím jestli jsem to řekl předtím než se to stalo ale... No homo"
YOU ARE READING
The house of hoes /book for my friends, please ignore/
FanfictionA book for my friends so you can skip~ . . . Kdo by věděl že se najednou nastěhuje do jednoho domu 7 lidí s malým rozumem a nula zkušeností do života? Nikdo, proto tu jsou Monika, Hana, Anna, Majkl, Adík, Martin a Kryštof. Vítejte v chaosu