Halloween

32 0 0
                                    

Každý rok tyto děcka slavili Halloween. Nebyl rok kdy to neoslavili ale jenže jsou to velcí retardi, nikdy to nešlo normálně. Slavili Halloween jako Američané, takže velké ozdoby a kostýmy. Halloweenské sladkosti a různé pochoutky. 

"Za co jdeš vůbec," zeptal se Majkl který ležel roztaženě po celém křesle. Mezitím se před ním Kryštof vrtěl ve svém kostýmu a snažil se do něj nějak dostat. "Kečup," řekl ztlumeně zevnitř kostýmu. "AAaaa dokážeš vysvětlit proč kečup?" otázal se Majkl a sedl si normálně.

 "AAaaa dokážeš vysvětlit proč kečup?" otázal se Majkl a sedl si normálně

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Protože můžu... bitch" odcekl Kryštof a odpochodoval z pokoje. "HUUU PIČO HUUUU," zařvala za Michalem Haňa a vykoukla se strašidlem v rukou. "Hahaha velmi strašidelné," zasmál se a Haňa se na něj uraženě podívala. Majkl se otočil zpátky a zařval. Spadl z křesla jak sebou cukl a začal si škrábat tvář. "Ježiši jsem se lekl," zamumlal.

"Vždyť ani nemám na sobě kostým..." řekla uraženě Monika a odpochodovala za Aničkou aby pomohla s výzdobou. "Sis to u ni zkazilll," zahučela Haňa a zmizela pomoct do kuchyně. "Wow," zasmál se Majkl a šel do pokoje si dát šlofíka.

"První mouka a až potom máslo," hádal se Adík. "Debile, první máslo a až potom mouka," praštil ho Martin a oba se začali hádat v kuchyni. Haňa tam mezitím přišla a flákla je oba do hlavy. "Je jedno co tam dáte dřív," řekla naštvaně a šla udělat pití. "Ano madam," zamumlal Martin a pleskl tam mouku. "TY DEBILE VŽDYŤ JSI POLOVINU VYSYPAL" zařval Adík a pleskl po něm zbylou mouku. "CO TI JEBEEEE" zařval Martin a flákl po něm vajco. "Tak ty jseš jinej šulin," a tak začala válka v kuchyni. Co si neuvědomili bylo to, že tam furt byla Haňa.

Po tom co skončili se otočili a viděli jak drží v ruce elektrickou plácačku na mouchy. "ZDRHEJ" zařval Martin a oba začali utíkat s Haňou za jejich zádami. Haňa je ale stihla chytit. Oba dva mrskla elektickou plácačkou takže dostali šok. "SPAS NÁS BOŽE" začal řvát Adík.

"Klidněte HORMONY!!!" ozval se Aničky hlas a z druhého patra se na ně vyřítil toaleťák který na ně vyhodila Anička. "Tlamy! Držet!" ozvalo se znova. "Anooo" odpověděla a koukla na polosmažené kluky. "Běžte uklidit kuchyň, máte 30 minut," řekla a oba dva se sebrali do kuchyně.

"Haňo!" zařvala Anička. "No?" otázala se Haňa a vykoukla na druhé patro. "Podej mi ten toaleťák!" ozvala se Anička která stála na žebříku. Hned vedle na stoličce stála Monika která se neatahovala pro papírový tácek. Co ale nečekala bylo to že ji ta stolička uklouzla a hodila na zem hubu. "Au..." zamumlala a hladila si bradu a mezitím se začala smát Anička i Haňa. 

"Haha," vykoukl a hned zalezl Majkl. "Malej hajzlík," zamumlala Monika a vstala si vzít ty tácky normálně. "Tady," podala Haňa Aničce toaleťák. "Díky," usmála se na ní Anička. "Nz" řekla a odcupitala pryč. "Moniko co říkáš na toho ducha?" zeptala se Anička a ukázala Monice papírovýho ducha.

"Vypadá to jako Kryštof takže to uspělo," řekla a začala vystřihovat další ozdoby. "Správná odpověď," zasmála se a pověsila toho ducha na zeď.

A tak si celý den všichni povídali, mlátili, hráli hty, šikanovali, papali jídlo a hlavně se málem zabili.

The house of hoes /book for my friends, please ignore/Where stories live. Discover now