Nikdo by si nemohl dovolit velký dům a různé drahé věci zadarmo. Proto se chodí do práce AHA! Jenže naše postavy nemůžou chodit do prací jako večerka, restaurace nebo práce v kanceláři. Každý má zvláštní, dobře placenou práci.
Kryštof je velmi zajímavý člověk když dojde k práci. Dělal maskota na různých akcích. Kolikrát musel tančit jako kečup pře dětmi nebo nasadit na sebe playboy outfit na playboy akce. "Kryštofe? Co dnes děláš v práci?" zeptala se Haňa a mrskla po něm botu. On ji chytil a nasadil si ji. "Budu tancovat v domě důchodců jako okurka," řekl a pleskl sebou o zeď. "Hoď se do klidu, furt lepší než když jsi minule byl strom na karnevalu a jeden pes tě pochcal," řekla a zasmála se. "Hahaha, velmi vtipný," řekl a strčil si do huby okurku. Dobře placená práce.
Další na řadě je zmíněná Haňa. Na to že je onigiri lover, neprodává onigiri. Pracuje jako ochutnávač v různých restauracích a akcích. Je to velmi dobrá a zábavná práce jenže někdy nebezpečná. Je velmi příjemné papat sushi zadarmo jenže horší je potom ochutnat něco zkaženého. "Co si snědla tentokrát?" zeptal se Majkl, který ji přinesl mokrý ručník. "Spletli si dresing s kočičími zvratkami který jeden kuchař skladoval," zamumlala a hodila asi už po třetí šavli.
Anička, zajímavá práce. Oblíbená popelářka ve městě. Ano, popelářka. JENŽE, je dobře placená. Sakra až moc dobře placená. Je to jako její druhý život, popelářství. Děti a dospěláci ji milovali. Jenže jako každá práce, má to nevýhody. "Zase si musela vynášet u těch hajzlů?" zeptala se Monika a koukala na Annu rozčíleně chodit okolo. "Jo a zase po mně hodili tatarku." "Proč tatarku?" zeptala se Monika a hrála si s mobilem. "Prej to zapomněli hodit do odpadkového koše, proto to hodili po mně," řekla Anna a sedla si do křesla. "Rip no"
Monika neměla nějak zajímavou... nebo možná byla zajímavá práce. Byla to práce ve Výměna Manželek. Pracovala tam jako producentka. A velmi zajímavé hádky se stávali mezi rodinami. Ale ona si to užívala. "Ty hajzle! Obtáhl si mi manželku!" vykřikl jeden zúčastňující. "A ty jsi mi zničil dům!" zařval ten druhý. "Dobře pánové to by stačilo-" nedořekla a jeden z nich hodil do jejího obličeje cupcake. "Vyhoďte je odsud" rozkázala a ochranka je vyhnala. "Nemám už na to, neee nemám"
Majkl hrál videohry aby vydělával. Hrál fortnite, minecraft, streamoval a natáčel na youtube. Bylo zábavné pracovat z domu jenže nebylo zábavné rozbíjení herního stolu 24/7 když prohrával. "TY SUKA BLYAT FUCKING DIE" zakřičel a pleskl konzolí o zem. 'Oh fuck' řekl si v hlavě a zase zvedl konzoli. Nefungovala... "Zase si to rozbil..." řekl Adík který vykukoval ze dveří. "Jak dlouho tam jseš?" zeptal se Majkl. "Celou dobu"
Adík pracoval jako manažer v pekárně. Ale nebyl úplně ten vychillený manažer. Byl takový hodný a zároveň zlý. Lidi ho milovali a zároveň nesnášeli. "Dobrý den, rád bych si popovídal s vašim manažerem. Vaše vanilkové preclíky byly naplněny kousky čokolády," stěžoval si zákazník Martinovi aka prodavači. "Jasná páka," řekl Martin a ohlédl se do kanceláře manažera. "Hej, pane manažer máme tu stížnost," řekl a Adík se zvedl to jít vyřešit... "Jestli nemáte rádi čokoládu tak to není můj problém. Nashle," řekl Adík a vykopl zákzníka.
Martin jak zmíňeno pracoval jako prodavač v pekárně s Adíkem. Byl to příjemný prodavač ale když se spojil do hádky s Adíkem proti zákazníkovi tak je to peklo. "Jo proč nemáte rádi čokoládu." řekl. "Přesně tak. Vidíte? I můj zaměstnavatel je chytřejší než vy," řekl Adík a opřel se o Martina. "Tu čokoládu jsme tam dali z lásky takže shoo" odehnal je Martin. "High fiveee"
A takhle se živili.
YOU ARE READING
The house of hoes /book for my friends, please ignore/
FanfictionA book for my friends so you can skip~ . . . Kdo by věděl že se najednou nastěhuje do jednoho domu 7 lidí s malým rozumem a nula zkušeností do života? Nikdo, proto tu jsou Monika, Hana, Anna, Majkl, Adík, Martin a Kryštof. Vítejte v chaosu