Flimový večer

27 1 0
                                    

Jednoho dne a krásného večera plného chaosu se v domě plného hoes udála záležitost jež se každá žijící osoba bojí.

Filmový večer se zapsal na to-do list toho dne.

Bez chaosu by to nebylo ono, jelikož hned první moment co si sedli na gauč byl plný řvaní, brečení, hádání a soubojů o ovladač.

"HANO DEJ MI TO!" Zařval z plných plic Adík, který jako hladový tygr vyskočil ze svého místa aby sebral dané dívce ovladač jež byl krutě mačkán v jejích rukách.

"NECH MĚ NA POKOJI DNESKA VYBÍRÁM JÁ!" Zařvala nazpátek se slzami na kraji očích. Prali se o ovladač už dobrých patnáct minut mezitím co ostatní je sledovali se zájmem v očích.

"Kdy si myslíš že přestanou?" Zeptal se Kryštof Majkla. "Za pár sekund. Adam zkolabuje únavou a ovladač sklouzne z Haniných rukou," a jak řekl, tak se stalo.

Adam vzdal svojí sílu v sebrání ovladače a padl k zemi polomrtvý. Haňa dýchala zhluboka a ovladač ji vyklouzl z rukou.

"Whoops!" Zapískl Martin a zvedl ovladač. "Takže žijící vespolek... na co budeme koukat teď?" Zeptal se a koukl na zbytek dežotů kteří seděli buď na gauči nebo na tuně polštářu a dek na zemi.

"Že by nějaký fantasy film?" Navrhla Monika která si dala ukazováček a palec pod bradu.

Anička se jenom zasmála a pleskla lehce Moniku. "Nebuď kazišuk, jedeme na horrory dnes?" Navrhla a ostatní kývli hlavou až na Haňu a Adíka kteří furt byli polomrtvý na zemi.

"Co takhle TO?" navrhl Majkl ale byl hnedka ztišen Hanou. "Pfft, to je pro děti. Něco víc strašidelnýho," řekla a Majkl jenom vzdychl a lehl si na gauč unavený z toho všeho řvaní.

Hodina uběhla a stále nic je nenapadlo. Anička které už bolela hlava, sebrala ovladač a pustila tam Krásku a Zvíře. 

V klídku se na to koukala mezitím co v pozadí létali okolo věci a hádky ze všech stran. "Kryplové... s kým to žiju," zamumlala si a nadále sledovala.

"OOOH ČUM," Adík otočil Martinovou hlavou a oba začali sledovat s Aničkou. Pomalu se přidali i ostatní a koukali spolu na Krásku a Zvíře.

"Jak jsme se dostali z hororu na pohádku?" zeptala se Monika a zakroutila hlavou. "Nevím ale baví mě to," řekl Kryštof a zasmál se když si Haňa zakryla oči když si tam dali pusu.

"Když je to film pro děti tak proč se tam líbají sakra?" zakřičela a kluci se jenom zasmáli mezitím co holkz ignorovali a sledovali dál. "Je to pohádka o princovi a princezně tak co čekáš?" 

Majkl házel s ovladačem ale než ho stihl chytit tak mu vypadl z ruky a letěl dolů na zem kde seděli holky.

bOnK! A praštilo to Haňu. "AU! Ty hajzle dávej bacha!" nadávala Haňa a Majkl se začal rychle omlouvat protože nechtěl umřít tak brzo.

"Děcka buďte ticho a sledujte sakra," odcekl Martin a pleskl je oba jelikož hlučili a ostatní se nemohli soustředit. 

"Ano tati, promiň," oba dva se omluvili ale ucítili vraždivý pohled na jejich záda hned potom co oslovili tátou. "Tak kdo je pak máma hm?" zeptal se Kryštof a nadzvedl obočí.

"Nikdo, Martin je svobodná žena s 6 dětmi," odpověděla Monika a dala high five Aničce. "Svobodná ženaaaaaa" obě dvě řekli a vrátili se zpátky k filmu. "Tch, tch," odsekl Martin a sledoval s nima.

"Jen aby jste věděli, plánuju si někoho někdy vzít," řekl ale Haňa hned pod ním se začala smát.

"A kdo by s tebou jako chodil? Odpadkový pytel?" a hned sekundu na to začal Martin lehce kroutit jejím uchem. "Řekni to znova," zamumlal a zakroutil víc.

"AU AU AU JO PROMIŇ PUSŤ MĚ UŽ!" začala pleskat rukou o zem bolestí.

"DRŽTE HUBY!" hodil po nich Adík polštáře. Celou dobu byl ticho takže mu to všechno už šlo na nervy.

"Prosím, jednou v životě držte huby. Prodám svůj mobil, dám vám peníze, koupím jídlo ale jen prosím držte huby," začal hulákata na celý barák.

"Oh-ou někdo ztratil nervy," začal se smát Kryštof jen aby schytal polštář do obličeje. "Ty letíš k zemi taky," zavrčel agresivně Adík.

"Klidni koule Adame," ozvala se Anička která se ho snažila uklidnit.

"Čajíček, pohádka a pusinka na dobrou noc postačí, že?" a hned letěla k zemi. "Nejsem mimino Anino," odcekl a Monika začala máchat rukama hystericky. Celkově, nic z toho filmu neměli.


"OOoOOOOoOOh oOOOoOOOoOh," Michal zpíval v pozadí smutnou pisničku mezitím co všichni švihali sebou okolo. "Kdo že platí vodu a elektřinu tenhle měsíc?" zeptal se ale nikdo neodpověděl jelikož byli všichni nažhavení a hádali se. 

"Já nechci platit..." 

The house of hoes /book for my friends, please ignore/Where stories live. Discover now