Basic day no.1

37 1 0
                                    

"LICK MY HANDS OR MY FEET" křičel po celém baráku Adík a tančil okolo stolu. "Co děláš?" vykoukla ze dveří Anička. Adík sebou málem mrskl z šoku ale rychle se podíval na Aničku se zamračeným výrazem. "Co asi," řekl. "No já nevím , proto se ptám debile," zasmála se.

"Zpívám a tančím," zazpíval a sedl si na gauč. "To mi připomíná, Majkl tě potřebuje nahoře," řekla a odešla na zahradu. "Majkl jo?" zamumlal a vydal se za ním do pokoje. Lehce zaťukal a čekal než ho Majkl vyzve dovnitř. "Dále," ozvalo se tajemně. Adíkovi naskočila husina a vešel do pokoje. Tam na zemi ležel Kryštof a Haňa, oba dva jako mrtvý. "Co jsi udělal?" zeptal se Adík a sedl si vedle Majkla který byl zabalený v dece.

"Dal jsem jim moje houbičky," řekl jednoduše a pokrčil rameny. "Hm, máš ještě?" zeptal se Adík a nastavil ruku. "Tady," odpověděl Majkl a vytáhl z kapsy houbičky. "Užij si to,"

Mezitím Monika dělala v kuchyni muffiny a přitom si broukala anime openingy. "TOBE FLYYYY" zařvala a začala třískat vařečkou. "Klidni hormony dítě," přišel za ní Martin a flákl ji. "Sorraaaa" zasmála se. "Muffiny už budou hotový tak běž zavolat ostatní." řekla a začala vytahovat z trouby muffiny. Martin se nejdřív vydal zavolat Aničku na zahradě. "Annooo muffiny!" zařval a během pár sekund se vřítila přes něj Anna a křičela "MUFFINYYY"

V pokoji kam Martin došel neočekával 3 lidi skoro mrtvý na zemi a Majkla sedícího na posteli jako šaman. "Houbičky?" zeptal se Majkla. "Jop," odpověděl a hodil po něm krabičku s houbičkama. "Nedávej peníze. Stačí 3 muffiny," řekl Majkl a vstal z postele. A tak u stolu seděli 3 polomrtvý cápci, Anna která papala muffiny jakoby byla v ráji, Martin s 1 muffinem, Majkl s 5 muffiny a Monika happo se 3 muffinama furt něco mluvila. Basic day...


The house of hoes /book for my friends, please ignore/Where stories live. Discover now