°Günümüz°
Adımlarıma dikkat ederek karanlık yolda yürümeye başladım. Müze tarzı dizayn edilmiş sarayın en alt katına ikinci defa geliyordum fakat değişen hiçbir şey yoktu.
Karanlık ve ürkütücüydü.
Soğuk koridorda adım seslerimiz yankılanırken çıkışa gelmiştik. Seungmin küçük fotoğraf makinesini diğer eline alırken fotoğrafları göstermişti.
Woojin hyung, çıkış kapısının hemen yanında bulunan geçmiş hakkında bilgi veren tabelaya doğru ilerledi. Yanına gidip yazıları okuma gereksinimi duymadan büyük kraliyet resmine baktım.
Prens Han Malezyalı bir köle iken kral olması ve birkaç yıl Kore'yi Kral Minho ile birlikte yönetmesi anlatılıyordu her yerde.
Onlar için yazılmış iki efsane vardı.
İlki Kore de çıkan savaşı bastıramamışlar ve diğer prensler cariyeleri ile birlikte Kore'den uzaklaşmışlardır. Kral Minho aldığı kılıç darbeleri yüzünden saraydan çıkamamıştı. Prens Han, eşinin ölmek üzere olduğunu anlayarak onu nehre kadar götürmüş ve son kez onunla vedalaşmış. Ardından yüzüğünde bulunan zehri içip kendini eşinin yanına bırakmış.
İkincisi ise, Kral Minho ve diğer prensler çıktıkları avda saldırıya uğramışlar ve orada katledilmişlerdir. Prens Han ve diğer cariyelerin yaşadığı çöküş tüm haklı etkilemiş ve isyanlar başlamıştır. İsyanları durduramamışlar ve bazı isyankârlar yüzünden sürgün edilmişlerdir.
Yan tarafımda hissettiğim hareketlilik ile o tarafa baktım. Gülümseyerek bana bakan çocuk kafasını çevirip tablodaki resme baktı ardından tekrar bana baktı.
"Prens Han ve Kral Minho'nun büyük aşkı," dedi gülerek. "Sence bu bir kader mi?"
"Bilmem."
"Tanışalım," diyerek elini cebinden çıkardı ve ban doğru uzattı. "Ben Kral Lee Minho. Ve sende Prens Han Jisung."
Gülümsedim. "İsimlerimiz tesadüf mü?"
"Belki de," diyerek omuz silkti. "Ama bu büyük aşkı devam ettirmek istiyorum. Bana... Bize bir şans verebilir misin?"
"Kral Minho'nun teklifini geri çeviremem."
...
Dünyanın en saçma bölümü...
Neyse
Aslında angst yapacaktım fakat gelen tepkiye göre fikrim değişti ve böyle saçma bir bölüm ortaya çıktı..
Özel bölüm yazacağım bu iğrenç kitaba..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who was able to stand in love/ MinSung
Teen FictionHan Jisung, başka bir ülkeye köle olarak giden bir prensti.