🖤 1 🖤

1K 62 214
                                    


Bazen yanılırız.

Ya yapılanları görürüz yada gördüğümüzü yaparız.
Filmin arkasında onu yazıp yönetenlere bakmadan sadece oynayanlara kızarız mesela.
Sevmeyene o insanın iyi olduğunu anlatmaya çalışırız, sevene ise vazgeçmesi gerektiğini.
Dışarıdan gördüğümüz için biz biliyoruz da, içinde yaşayan insan ne kadarını görüyor?

Belki hiçbir şey göründüğü gibi değildir.



-Oooooffff gece gece kim bu arayan ya. Saatten hiç mi haberi yok.

Yastığından kafasını bile kaldırmadan söylenen Yağmur komidinin üzerindeki çalan telefonuna doğru kolunu uzatır. Eline aldığı telefonun ekranına uykulu olan gözlerinden birini aralayarak bakar fakat arayanın numara olduğunu farkedince teli sessize alıp yastığının altına koyar ve uyumaya devam etmek ister. Tabi buna arayan kişi izin vermez. Karşı taraf ne kadar ısrarcı bir halde arasada Yağmur inatla sessize almaya devam eder.

Yağmur tam uykuya dalmak üzereyken bu sefer mesaj sesi onu kendine getirir ve mesajın Mert'ten olduğunu düşünerek teli eline alır. Mesajın biraz önce ısrarla arayan numaradan olduğunu gören Yağmur merak edip açar ve gelen multimedya mesajında Mert'i gören Yağmur fotoğrafı yakınlaştırır. Tabi yanında çok samimi olduğu bir kızıda görür.

Yağmur ÖZTÜRK 21 yaşında ve 1.70 cm boylarında Antalya'da yaşayan güzel ve akıllı bir kızdır. Evin tek kızı, 23 yaşında Amerika'da yaşayan birde abisi vardır. Ailesi cemiyetin sayılı zenginlerinden ve holding sahibidir. Yaklaşık 2 yıldır Mert adında biriyle ilişkisi vardır ve Mert'i belkide kendisinden bile çok seviyordur.

Eli ayağı titreyen, karmaşık duygular içerisine giren Yağmur sinirle yataktan fırlar ve Mert'i arar ancak telefonuna ulaşılmadığını farkedince multimedyanın gönderildiği numarayı aramaya başlar. Tam arama bitmek üzereyken telefon açılır ve karşı taraftan gelen kadın sesinin kime ait olduğunu anlamaya çalışır.

- Kimsiniz?

- Kim olduğumun ne önemi var sadece seni bilgilendirmek istedim o kadar. Ne istiyorsun?

- Konumm, bana konum atmanı istiyorum.

- aaa ama canım ben çoktan çıktım bardan konum atsamda Mert'i bulamazsın.

- Hangi bar? Sinirli ve yüksek ses tonuyla bağırır Yağmur

Artık zaman kaybetmeye niyeti yoktur Mert'in neden böyle yaptığını öğrenmek istiyordur bir an önce.

- Biraz önce kaç kere aradığımda açmıyordun şmdide banamı kızıyosun. Diyerek alaycı bir sırıtış sergiler. Neyse birde ben çıkmim şimdi başına Mert D...... Barda iyi geceler sanadaaaaa.. Der ve kapatır kadın.

Yağmur hızla kendini dolabının karşısına atar ve eline ilk gelen pantolonu tşörtü alıp üstüne geçirir. Komidinin üstünden arabasının anahtarını ve telefonun alıp koşar adımlarla odasından çıkar. Annesinin ve babasının bu saate rağmen bahçede oturduğunu gören Yağmur onlara söylese sorguya çekeceklerini bildiği için hiçbir şey söylemeden kendini garaja atar. Arabasına biner binmez çalıştırıp yola koyulur.

Yağmur hiç bara gitmediği halde çoğu barın adını biliyordur ama bu barın adını daha önce hiç duymamıştır. Hemen sinirli bir şekilde teli eline alır ve söylenmeye başlar..

- Seni bir bulursam varyaaa, öldün oğlum sen öldün. Bittin sen..

Navigasyona barın adını girip bulamayan Yağmur dahada çok sinirlenip elindeki teli koltuğa fırlatır ve arabayı daha hızlı kullanmaya başlar. Mantıklı bir açıklama olmayacağını bilsede duymak ister.

SADECE OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin