🖤 3 🖤

460 49 207
                                    

"Seviyorum" dedi çocuk.
"Büyükler gibi mi?" dedi kız.
"Yok" dedi çocuk "gerçekten seviyorum. "

Yıllar sonra sana yeniden rastlayacağımı nereden bilebilirdim ki? Benim yazmayı öğrendiğim ilk kelime ne yazık ki senin adındı. Şimdi sen yeni bir aşka düşmüşken, bende hâla ilk aşkım olmaya devam ediyorsun.



Medya: Poyraz BULUT

Ben artık dayanamıyordum ve neler olduğunu Rüzgar'a sormaya karar verdim.

- Neler oluyor acaba öğrenebilirmiyim? Bu ne haller değişik tavırlar içine girdin.

Rüzgar ne diyeceğini bilmiyomuş gibi bana bakarken kapı açıldı. Kapının açılmasıyla birlikte ikimiz aynı yöne dikkat kesildik. Rüzgar bir anda sırıtmaya başlasada benim meraklı bakışlarım değişmemişti. Uzun boylu hafif kirli sakallı ve oldukça yakışıklı olan adama bakıp kim olduğunu tahmin etmeye çalışırken Rüzgar'ın sesiyle tahminlerimi yarıda kestim.

- Çekil artık abi önümüzden ağaç olduk burda.. Der demez abisini hafif itip içeri doğru giren Rüzgar kafasını bana çevirip konuşmasına devam etti.

- Ne o şimdide meyve vermeyi mi bekliyorsun? Girsene.. Eliyle içeriyi işaret ederken hafif sinirli gibi duruyordu.

Abisine dönüp baktığımda ellerini göğsüne bağlayıp bize baktığını farkettim. Sonra biraz çekinir gibi olduğumdan kafamı Rüzgar'a doğru çevirdim. Oda bir bana bir abisine bakarken çok tatlı duruyordu. Bence genlerinde vardı yakışıklılık bunların, ikiside birbirinden yakışıklıydı.. Sonra artık içeri geçmem gerektiğini farkedince Rüzgar'ın gösterdiği yöne doğru ilerledim ev o kadar güzel ve sade duruyordu ki bizim eve benzemediği kesindi. Belkide sade oluşundan etkilenmiştim. Salona doğru geldiğimizde uzun siyah deri koltuğu işaret eden Rüzgar'ın dediğini yapıp oturdum. Neden burada olduğumu bile unutup çaktırmadan evi incelemeye koyulurken Rüzgar benim farketmediğimi düşünmüş olacak ki abisine takip et tarzında bir işaret verdi..

Rüzgar'ın ağzından

Yağmur'a çaktırmamaya çalışarak Poyraz'a takip et tarzında işaret verdim ve merdivenlere doğru yöneldim. Fakat o bunun aksine Yağmur'la konuşmaya başlamıştı.
Geri dönüp baktığımda sinirden yüzümün gerildiğini farkedip kendime gelmeye çalıştım. Abim benden sadece 2 yaş büyüktü tabi Yağmur'dan da ve çocukken Yağmur'a karşı bir şeyler hissettiğini biliyordum tabi bunu bildiğimi abim bile bilmiyordu.

- Aaa tabiya benim balık hafızalı kardeşim bizi tanıştırmayı unuttu. Ben Poyraz. Dedi ve ardından elini Yağmur'a uzattı.

- Bende Yağmur. Tanıştığıma memnun oldum.

- Umarım olursun. Derken çapkın sırıtışını yüzüne yerleştirmişti Poyraz ve Yağmur ona bakmaya devam ediyordu umarım etkilenmezdi yani İnşallah.. Allahım ne olur etkilenmesin.

Aaaahhh olamaz kız zaten duygusal boşlukta öldürmek istiyorum seni Poyraz yapma şöyler şeyler yoksa abi falan dinlemeyebilirim.. Bütün kızlar bu gülüşüne düşüyor sanki bilmiyorsun. Aslında biliyorsun ve bunu bilerek yapıyorsun.. Sinirlenip içimden Poyraz'a söylenirken yüksek sesle bağırdım..

- Abiiiiiiii! Sinirli çıkan sesimi bastıramamıştım.

- Geliyorum Rüzgar. Dedikten sonra Yağmur'a dönen Poyraz. Biraz önce kapıda beklettiğim içinde kusura bakmayın lütfen. Rüzgar geleceğinizi söylememişti üstüm müsait olmayınca sizi bekletmek zorunda kaldım. Ne diyordu bu kıza.

- Sorun değil asıl siz kusura bakmayın rahatsız ettim akşam akşam. Bu muhabbet daha fazla uzayacakmıydı böyle sinirden kendimi kaybedebilirdim artık.

- Lütfen rahat olun, biz birazdan geliriz. Sonunda Poyraz bitirdin artık muhabbeti. Yağmur Poyraz'a tebessüm ederken onu izlemeye koyuldum. Merdivenleri çıkıp dibimde biten Poyraz'ın sesiyle kendime gelip yürümeye devam ettim. Odama girip kapıyı kapattık. Poyraz komidine yaslanmış dururken karşısına geçtim.

- Ne yaptın kızı?

- Banyoda, oğlum manyak mısın sen? Neden Yağmur ile gelceğini haber vermedin.

- Nerden bilebilirdim acaba kızın bizden önce bardan çıkıp eve gelebileceğini.. Ayrıca neden eve gelmiş.

- Para az gelmiş o yüzden.

- Yuh artık alt üstü Mert'in kucağına oturdu yirmi bin neyine yetmemiş.. Verdinmi bari.

- Verdim yirmi bin daha yoksa saklanmayacağını söyledi. Alaylı sırıtışıyla bana bakan Poyraz derin bir nefes alıp surat ifadesini bir anda değiştirdi ve konuşmaya devam etti.

- Hiç değişmemiş.

- Anlamadım değişmeyen neymiş?

Tabiki anlamıştım ama numara yapmak zorundaydım. Babamın intikamı için girdiğim yoldan ilk günde geri dönmüştüm.
Poyraz içinde çok zordu intikam için Yağmur'u kullanmak ama bunu belli etmemek için elinden geleni yapıyordu tabi bende aynı şekilde. Belki unutmuştu başkasını seviyor da olabilir ama ilk aşkıydı onunda kıyamazdı.

- Yağmur.. Dalgın bir ifadeyle cevap vermişti bir şeyler düşündüğü belliydi ve konuyu değiştirmem gerekiyordu.

- Yalnız iki dakikada yalanın anasını ağlattın. O nasıl senaryoy du ya ben bile inandım. Sen senarist olsana kesin Oscar ödülü alırsın.

- Salak o oyunculara verilen ödül değilmiydi onu ne yapim ben.

- Buldunda ne için verildiğine mi takıldın gerçekten.

Poyraz gülerek odadan çıktı ve bende peşinden gittim onları yalnız bırakamazdım nedenini bilmiyorum ama bırakmamalıydım.

Aşşağıya indiğimde Yağmur hala aynı yerde oturmuş elinde telefonu bir şeylere bakıp ağlıyordu. Yanına doğru gittiğimde telefonunun ekranına çaktırmadan baktım ve o çocuğun fotoğraflarına bakıyordu. İlerlemeye devam edip yanına doğru oturdum.

-iyimisin?

- çok iyiyim. Biraz önce arkadaşımdan aslında Mert'in
O bara 1 yıldır sürekli gittiğini öğrendim.
Bir insanı ihanetten yalandan başka ne iyi yapabilirki. Daha fazla ağlamaya başlarken dayanamayıp kollarımı ona sardım ve ağlaması dahada şiddetlendi.

- Ben çok aptalım. Hiçbir şeyin farkında bile değilmişim. Kendini benden uzaklaştırıp gözyaşlarını elinin tersiyle sildi ve konuşmaya devam etti. Ben sadece dinliyordum ama içim paramparça olmuştu. Beni bu kadar üzenin ne olduğunu anlayamamıştım. Onun üzülmesi mi? Başkası için ağlaması mı? Yoksa benim oynadığım oyun mu?

- Akşamları şirkette çalıştığını sanıyordum resmen.

Bir dakika ya her akşam oraya mı gidiyormuş? Yağmur neler öğrenmişti böyle, bunları ona kim söylemişti?

- Tabi birde en önemlisi.... Derken gözlerini kısmıştı Yağmur

- Poyraz koooooşşşş

Ne oldu şimdi Yağmur 'a? Neden böyle olmuştu? Ne öğrendin kendini bu hale getirebilecek?

🙏 ⭐

SADECE OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin