Bir sabah düşün sevdiğim.Pencerenden giren güneş ışıklarının sıcak rüzgarlar eşliğinde yüzüne dokunduğu bir sabah.
Huzurun, mutluluğun ve aşkın seninle olduğu bir sabah.
Sinirle merdivenlerden inen Poyraz Samet'in karşısına geçip konuşmaya başladı.
- Ne demek istiyorsun Samet? Açık konuş.
Samet ani hareketle yattığı yerden doğrulup oturdu ellerini yüzüne koyup düşünmeye başladı.
- Bu dünya neden sadece bende tersine dönmüyor. Ben Yağmur'u hala çok seviyorum ama o beni hala sevmiyor. Kaç kere kişilik değiştirip karşısına geçsemde hiç bir zaman sevmeyecek.
Poyraz, Samet'in söyledikleriyle üzülmüştü. Onu mutsuz görmek istemiyordu. Samet'in yanına oturup elini omzuna koydu.
- Nerden biliyorsun Yağmur'un seni sevmediğini? Bence oda seni seviyor.
- Bence dee.
- Hadi Poyraz'ı anladım o bana hep yalan söylerde sen bari yapma Ali.
- Artık söyleseniz Yağmur'a gerçekleri.
- Ben yarın akşam söylemeyi düşünüyorum. Sonrasında ise buradan gitmeyi.
- Sevdiğini mi? Kim olduğunu mu?
- Onu bende bilmiyorum işte. Neyse ben odama çıkıyorum. İyi geceler size.
-Sanada.
-Sanada......................................
Samet gözlerini açar açmaz aklına Yağmur gelince yataktan fırlar. Koşar adımlarla diğerlerinide uyatmak için bütün evi dolaşarak "koğuş kalk. " diye bağırmaya başlar.
Uykusundan uyandırıldığı için sinirli olan Ali, Samet'in arkasını geçip ona dönmesini bekler. Ellerini koynunda birleştirip beklerken karşı taraftanda başını ovuşturarak Poyraz gelir.
- Gerizekalı mısın oğlum sen? Başım çatlıyor zaten ne bağırıyorsun?
- İşimiz var bugün uyanmanız lazım.
Ali neden hala kalkmadıya nerde uyudu bu?- ileride, sağdaki misafir odasında.
Poyraz Ali'yi görsede son sorulan soruyu cevapladı. Samet sol taraftan arkasına dönüp bağırarak misafir odasına giderken Ali sağ tarafından geçip Poyraz'la merdivenleri inmeye başladı. Mutfaktan iki kahve alıp salona geçip koltuğa oturdular. O sıra ikiside merdivenlerden "nerde bu ya? " diye söylenerek inen Samet'e bakmaya başladılar.
- Ne oldu Samet bulabildin mi beni odada?
- Sen burda mı uyudun? Sabah kmse yoktu burda ne zaman geldin?
Poyraz'la Ali, Samet'in komik hallerine bakıp kahkaha atmaya başladılar. Samet ne olduğunu anlamasada sinirlerine hakim olmaya çalışıyordu. Mutfağa doğru ilerleyip kendine kahve yapmaya başlarken aklına yine Yağmur'un gelmesiyle ne yapması gerektiğini düşünmeye başladı. Bugün gerçekleri söyleme konusunda kararlıydı. Kahve makinesinde olan kahveyi alıp hızla odasına çıkmaya başladı ve yatağın üzerindeki telefonu eline alıp Yağmur'u aradı. Bir kaç çalmaya açılan telefonda gelen sesle önce ne diyeceğini bilmesede sonra kendine gelip cevap verdi.
- Günaydın Yağmur. Ben şey için aramıştım. Bugün müsaitmisin? Seninle konuşmam gereken bir şey var.
- Tamam o zaman Sen konumu saati falan at ben o saatte orada olurum Yağmur. Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE OYUN
Teen FictionOysa sadece babasının intikamını alacaktı Rüzgar.. Nereden bilecekti ki kendini Yağmur'un sesine, kokusuna sırılsıklam aşık halde bulacağını..