Arkadaşlar öncelikle size şunu söyleyeyim bu benim ilk kitabım ilk deneyimim yanlışlarım olabilir hatalarım olabilir beni uyarabilirsiniz ilk kitabım olduğu için lütfen destek olurmusunuz şimdiden teşekkür ederim.
Bu arada tanıtım filminde ufak bir problem var izlerken fark edersiniz zaten ama bir mahsuru yok bence sadece video uzun olmuş oluyor :) ;))
İnstagram ; cagla.arslan.50702
Multimedya da ; kitabın tanıtım filmi var izlemenizi tavsiye ederim :) ;)
Keyifli okumalar.. :)
Denizin kokusunu bir kez daha içime çektim bugün okulda çok canım sıkılmıştı bende her zaman olduğu gibi kendimi sahilde buldum burası insanı rahatlatıyordu . Bugün Ceyda'nın doğum günü partisi vardı eve gidip hazırlanmam gerekiyordu. Ama burayı bırakıp gitmek istemiyordum , hava kararmak üzereydi . Son bir kez daha bu güzel havayı ciğerlerime gönderdim . eğilip saate baktım yediyi geçiyordu .eydiğim başımı kaldırıp biraz ileride öylece denize doğru bakan Bora ' yı gördüm. Gözleri her zamanki gibi donuktu bakışları herkesi etkileyecek türdendi , saçları dağınıktı ama dağınık olması ayrı bir hava katmıştı ona, elinde sigarasıyla öylece oturuyordu. buraya her geldiğimde saat yedi civarı hep buralarda oluyordu onu izlemeyi seviyordum , ama o beni tanımıyordu bile üstelik aynı okuldayız .ama bir kere bile göz göze gelmedik . Gözleri renkliydi eminim, uzaktan bile belli oluyordu ama hangi renk olduğunu bilmiyordum. Bir gün gözlerine yakından bakabilmek umuduyla ondan gözlerimi ayırıp evime doğru yürümeye başladım.
Kısa bir yürüyüşün ardından evime gelebilmiştim , kapıyı açan zümral teyze bana kocaman bir gülümsemeyle bakıyordu ona tebessüm edip içeri girdim . "hoş geldin Gece kızım ."
"Hoş buldum zümral teyze ." diyerek kocaman bir gülümseme gönderdim. zümral teyze çok eskiden beri burada çalışıyordu . çocukluğumda ve gençliğimde ailemden çok yanımda zümral teyze oluyordu bu yüzden onu çok seviyordum. "Zümral teyzeciğim annemler geldi mi ?"
"hayır Gececiğim henüz gelmediler ." Zaten ne zaman geldiler ki babam hep hastalarını düşünür , annem ise davadan davaya koşar ama evde onları bekleyen beni hep unuturlardı . Ben hep ikinci plandaydým onlar için . "Tamam zümral sultan benim hazırlanıp çıkmam lazım , sabah sana bahsetmiştim Ceyda' nın doğum günü var ." "evet hatırladım , peki kızım sen gidip hazırlan o halde ben sana yiyecek bir bir şeyler hazırlayayım." zümral teyzeye içtenlikle baktım beni annemden daha çok düşünüyordu ona tebessüm edip , "gerek yok ben aç değilim hem partiye gidiyorum orada yiyecek bir sürü pasta falan vardır ." " peki madem ama mutlaka bir şeyler yemeyi ihmal etme tamam mı güzel kızım ." bazen keşke senin kızın olsam diyorum ama olmuyor işte beni kendi ailem bile bu kadar merak etmezken, sevmezken senin beni bu kadar çok düşünmen beni hem mutlu ediyor hem de aile sevgisine muhtaç olduğum için bana bu kadar sevgi gösteriyor olman canımı acıtıyor. "Tamam zümral sultan ." deyip merdivenlere yöneldim odama girdim çantamı bırakıp telefonumu elime aldım mesajlar bölümüne girdim . Sabah babama attığım mesajı daha görmemişti bile ya da bakmak istememişti . Annemle olan mesajlaşmamıza girdim görmüştü ama cevap vermemişti. Belki de çok yoğundular çok işleri vardı , belkide ben çok abartıyordum bilmiyorum.
Telefonumu bırakıp banyoya girdim kısa bir duşun ardından banyodan çıkıp iç çamaşırlarımı giyindim . Daha sonra siyah şortlu tulumumu üzerime geçirdim ,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE MAVİSİ
Teen FictionKötü adamların hedefi olan iki doktor ve aileleri , aslında bakılınca çok normal hayatları olan ailelerdi ama onları bekleyen büyük tehlikeler vardı. Ölümün sesi kulakları sağır edecek bir sessizlikte üzerleine çöküyordu. Ama henüz kimsenin haberi y...