Arkadaşlar bu bölümü okumadan önce 2. Bölümün sonlarını ya da en başından okuyun çünkü tamamlanmamıştı. :)Multimedya ; GECE ' MİZ VAR
Keyifli okumalar.. :)
Bugün sabah erkenden kalkmıştım. Annemle Babamı görebilmek için ama benden önce çıkmışlardı. Bende haliyle bugün okula erken gelmiştim.
Kantinde oturuyordum dün gece yaşananları düşünüyordum ama bir anlam çıkaramıyordum. Bize zarar vermek isteyen birileri mi var? Varsa kim? Neden bize zarar vermek istesin ki? Kafamda birsürü soru baloncukları vardı ama cevapları yoktu.
Peki ya Bora...
Bora ya ne demeliyim ben onu bir kere bile olsa yakından görebilmek için, gözlerine bakabilmek için günlerce, gecelerce dualar edeyim ama o bana ; 'öyle mi daha önce seni hiç görmemiştim' desin.
Umarim artık görmüşsündür bay ukala, odun, pis, serseri, mayfa babası."Bardağa eziyet etmeyi bırak artık."
Ceyda'nın sesini duyar duymaz kendime gelmiştim elimdeki bardağa baktım resmen bardak denilecek durumda değildi.
Melis; "kızım seni çok merak ettik dün gece, nereye kayboldun?""kendimi çok kötü hissettim ve eve gittim."
İkisi bana anlamaz gözlerle baktılar Ceyda inanamıyormuşçasına başını iki yan salladı. Çok sinirli görünüyordu. İyi ama neden?"Bu mu yani kendimi kötü hissettim! Ve eve gidip mışıl mışıl uyudun öyle mi? Biz seni ne kadar çok merak ettik haberin var mı?
Yaa ben seni habersiz götürdüğüm için kendimi suçlayıp durdum."O kadar sinirliyidi ki kendinden geçmişçesine bağırıyordu etraftakileirn gözü bizim üzerimize yoğunlaştı. Aslında pek kimse yoktu biz erken gelmiştik ama bizim gibi olanlar da vardı.
Kendimi bir an kötü hissettim. Kızlar beni yanlış anladılar. İçimde bir acı hissettim. neden... Neden hep böyleydim ben kimseyi kırmaya, üzmeye dayanamıyorum. Halbuki herkes beni kırıp geçerken?"Ceyda ben...."
"Seni defalarca aradık Gece defalarca aradık, mesaj attık, ama sen hiçbirine cevap vermedin başına kötü birşey geldi zannettik. Ama sen mışıl mışıl uyuyormuşsun. Biliyor musun sabaha kadar gözüme uyku girmedi seni burada bulamasaydım..."Ağlıyordu hem bağırıp çağırıyor hem ağlıyordu. Benim yüzümden..
"kızlar gerçekten yanlış anladınız beni dün gece evde değildim."
İkisi birden bakışlarını bana çevirdiler. Bense başım eğik duruyordum, nasıl anlatacağımı bilmiyorum, Bora dan hoşlandığımı biliyorlar ama yinede utanıyorum.
"Nasıl? Nasıl evde değildin biri sana birşey mi yaptı? Bak Gece doğruyu söyle? Hemen gidip onun paçasını alırız aşağıya."
Ceyda'nın bu söylediklerine kıkırdadım. Bazen en sinirli anında olsa bile söz konusu biz olunca gözü başaka hiçbir şeyi görmüyor. Bartu yu bile, Ceyda ile Bartu sevgililer. Arada bir atışmaları oluyor ama en ideal çift diyebilirim. Bartu okul müdürünün oğluydu ve hep işleri oluyordu. Bu yüzden hep tartışırlardı." Tamam sakin olun her şeyi anlatacağım. Ama kimseye anlatmak yok!"
"Tamam kanka ya benden sır çıkmaz biliyorsun beni ağzım sıkıdır."
"Evet kesin öyledir Ceyda aynen bütün okulun dedikodusu senden sorulmuyor zaten."
Melisa 'ın söylediklerine karşı hepimiz gülmüştük.
"ya hadi anlatsana artık Gece. Çatlama insanı."
Derince bir nefes aldım nasıl başlayacağımı bilmiyorum ama sanırım onlara anlatıp fikirlerini almam gerekiyor.
Dün gece bütün olanları anlatmıştım.
İkisi de şaşkın bakışlarla beni dinliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE MAVİSİ
Teen FictionKötü adamların hedefi olan iki doktor ve aileleri , aslında bakılınca çok normal hayatları olan ailelerdi ama onları bekleyen büyük tehlikeler vardı. Ölümün sesi kulakları sağır edecek bir sessizlikte üzerleine çöküyordu. Ama henüz kimsenin haberi y...