0.7

3.1K 197 242
                                    

"Hyunjin uyan."

"Hyunjin uyansana ya."

"HYUNJİN KALK BE."

Yükselen sesle beraber Hyunjin yerinden sıçradı.

"Ne?"

"Uyan diyorum. Hani derste mesaj attın ya kurtarın beni diye. Kurtarmaya geldik seni."

Hyunjin kafasını tekrardan kollarının arasına gömdü. Bu yüzden de sesi boğuk çıkmıştı.

"Şu kadın çok uykumu getiriyor."

Konuşmaya arka sıralardan Minho da katıldı.

"Kadın sınıfa girince esnemeye başlıyorum. Derste nasıl olduğumu siz düşünün." 

"Onu bunu geçin de ben açım. Bir şeyler alalım."

Yujin'in ayaklanmasıyla Hyunjin ve Minho da kalktı. İlk konuşan Minho oldu.

"Gidelim. Su almam lazım benim de."

"Ben de açım. Gidelim haydi."

Yujin ortada iki erkek yanlarında yürümeye başladılar. Yolda ilerlerken karşılarına Jeongin de çıktı. Jeongin ve Yujin önde kol kola ilerlerken Minho ve Hyunjin de arkalarından konuşarak geliyordu. İstediklerini alıp büyükçe bir masaya geçtiler. Az sonra Jisung ve Chan de gelmişti. Konuşurlarken Yujin birinin boğazına sarıldığını hissetti.

"Bir ders geç kaldım diye sattın mı beni hemen bu ayılara?"

Jisung hemen atladı.

"Ayı falan ayıp oluyor."

Kız kollarını Yujin'in boğazından çekti ve işaret parmağını Jisung'a doğrulttu.

"Doğru, sen sincaptın."

Jisung sinirle bir nefes verdi.

"Sinir hastası oldum sizin yüzünüzden."

Yujin omuz silkti.

"Rica ederiz."

Yujin boynuna sarılan kollara kollarını doladı.

"Sen niye geç kaldın Siyeon hayatım?"

"Uyuyakalmışım. Ailem de erkenden bir yere gitmiş. Okula koşarak geldim. Ama hocanın daha ilk günden geç mi kaldınlarını çekemeyeceğim için okulun önündeki kafede oturdum. Yer tuttun değil mi bana?"

Yujin kafa salladı. Siyeon da Yujin'e karşılık biraz daha sıkı sardı kollarını. Tam tekrardan Jisung'a laf atıcakken Hyunjin'i fark etti. Üzerindeki bakışları fark eden Hyunjin gülümsedi. Siyeon da gülümsedi. Sonra hafifçe Yujin'in kulağına doğru eğildi.

"Benim haberim olmadan sevgili yapmadın umarım."

Yujin gözlerini devirdi.

"Anlamıyorum hepiniz aynı beyni falan mı paylaşıyorsunuz? Niye hep sevgilim mi diye soruyorsunuz?"

Siyeon hafifçe omuz silkti.

"Çünkü etrafımızda genelde bizimkiler dışında erkek olmaz. Benim sevgilim olamayacağına göre de tek seçenek senin sevgilin olması kalıyor. "

Yujin tekrardan göz devirdi. Fakat sonra Siyeon ve Hyunjin'i tanıştırması gerektiğini anladı yoksa Siyeon Hyunjin'e sürekli Yujin'in sevgilisi olarak hitap edecekti.

THE VISITOR↻hyunjin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin