0.9

2.8K 218 343
                                    

Yujin yavaş adımlarla eve doğru ilerliyordu. Çatıdan ayrıldıktan sonra arkadaşlarına görünmeden çantasını da alıp gitmişti. Onu aramamaları için de telefonu kapatmıştı. Yolda giderken de düşünüyordu. Hyunjin'den ne zaman hoşlanmaya başlamıştı, ne zaman ondan hoşlandığını kabul etmişti ve benzeri bir sürü soru geçiyordu aklından. Eve yaklaşınca çantasından anahtarını çıkardı. Apartmanın kapısı önünde şifreyi girdi ve dairenin önüne gelince de kapıyı açtı. Kapıyı kapattı ve sakince odasına gitti. Odasının kapısından girince çantasını kapının yanına bıraktı ve sırtıyla kapıyı kapatıp usulca yere oturdu. Dizlerini kendisine çekti, kollarını bacaklarına sardı ve kafasını da oraya gömüp ağlamaya başladı. Hyunjin gerçekten Yiren'den mi hoşlanıyordu? Yiren'in yalan söyleme ihtimali vardı fakat Hyunjin'e de bundan bahsedemezdi. Daha kendisinin bile yeni yeni kabullendiği hislerinden Hyunjin'e bahsedemezdi. Bahsetse bile Hyunjin hislerini kabul eder miydi hiçbir fikri yoktu. Çünkü Jisung Yujin'i nasıl görüyorsa Hyunjin'in de onu öyle gördüğünü düşünüyordu, kız kardeşi gibi.

Ağladı. Sanki gözyaşları bitse hisleri de bitecekmiş gibi. Fakat bitmedi. Gözyaşları bitti ama hisleri bitmedi. Apartmana girdiğinde kapattığı telefonunu aradı çantasında. Odasındaki sesli hıçkırma ve burun çekme sesleriyle beraber telefonun açılmasını bekledi. Açılınca bir sürü mesaj ve cevapsız aramalar gelmeye başladı. Çoğu Siyeon, Jisung, Jeongin ve Felix'ten gelmişti. Minho ve Chan'den mesaj yoktu çünkü Hyunjin büyük ihtimalle onlara söylememişti. Hyunjin'den ise sadece bir mesaj vardı. İlk önce Hyunjin'in attığı mesaja baktı.

hwanghj: Lütfen fazla ağlama.

Böyle söylemişti çünkü Yujin'in gözlerinin dolduğunu görmüştü ve orada kendisi var diye ağlamamıştı bunu biliyordu. Yujin burukça gülümsedi.

"Sanırım seni dinlemedim."

Hyunjin'in mesajına baktıktan sonra sıra çocukların mesajlarına bakmaya gelmişti. Fakat Siyeon Yujin'e kolaylık yapmış ve grup kurarak mesajları tek yerden okumasını sağlamıştı.

                  lee_godsiyeon sizi
             " Yujin'i üzeni üzerim. "
                 isimli gruba ekledi.

lee_godsiyeon: Arklarım durum ciddi.

jeonginiee: Ark ne noona ya.

lee_godsiyeon: Lafımı bölme velet.

jeonginiee: :(

lee_godsiyeon: hEr nEysE. Konumuza geri dönelim.
lee_godsiyeon: Yujin bugün okuldan bize görünmeden gitmiş ve Hyunjin bana sadece öğretmenler Yujin'i sorarsa hasta olduğunu veya başka bir şeyler uydurmamı söyledi. Tartıştı mı bu ikisi?

han.perfectjisung: Sınıfa gelirken birkaç kızı konuşurken duydum fakat pek takmadım çünkü okuldakilere güven olmuyor. Hatırladın mı çocuğun teki çatıdan atlayıp intihar etti dediklerinde aslında çocuk yemekhanenin bir köşesinde yemek yiyordu.

lee_godsiyeon: Uzatma Jisung söyle hemen.

han.perfectjisung: Anlatıyorum.
han.perfectjisung: Yujin sanırım Wang Yiren ile kavga etmiş. Ama öyle sözlü falan değil. İlk başta sözlü başlamış fakat sonradan Yiren ne dediyse Yujin gitmek üzereyken geri dönmüş ve Yiren'in diz kapağına tekme atıp yere düşmesini sağlamış. Tam saçına yönelmişken de Hyunjin Yujin'i götürmüş.

THE VISITOR↻hyunjin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin