Kızlar gelip ikisini çıkarana kadar birbirlerine sarılarak oturdular. İkisi de birbirlerinden çokça özür diledi, çokça birbirlerini sevdiklerini dile getirdiler. Kapının açılma kilidini duyunca refleks olarak hızla ayrıldılar ve ayağa kalktılar. Kapıyı ittirip kenara çekilen kızlar kimse çıkmayınca hafifçe içeri girdiler. Yujin ise onları açılan kapının arkasında bekliyordu. Yalnızca Hyunjin'i görünce Yoohyeon konuştu.
"Yujin kaçtı mı?"
Hyunjin hafifçe gülümsedi. Onun bu gülümsesini gerçekten şüpheli bulmuşlardı. Tam o sırada kapının arkasından Yujin çıktı ve daha arkada olan Gahyeon'un sırtına atladı.
"Sizi pislikler. Siyeon söyledi değil mi böyle yapmanızı?"
Gahyeon gülerek sırtında Yujin ile spor salonunda koşuşturmaya başladı. Kısa bir koşuşturmadan sonra kapının yanından onları izleyen Yoohyeon ve Hyunjin ikilisine doğru gelmeye başladılar. Yujin hala Gahyeon'un sırtındayken Yoohyeon konuşmaya başladı.
"Ne yaptınız?"
"Ne ne yaptık?"
"Salak değiliz Yujin. Anlıyoruz az çok ne olduğunu. "
Yujin utanarak kafasını Gahyeon'un saçlarına gömdü. Spor salonunda gülüşmeler yankılanıyordu. Hyunjin yavaşça kollarını Yujin'e uzattı ve onu kucağına aldı. Ani yer değişikliğinden dolayı şaşıran Yujin bacaklarını Hyunjin'in beline doladı. Bu sahnelere şahit olan Gahyeon ve Yoohyeon birbirlerine sarılmış bir şekilde zıplayarak çığlık atıyorlardı.
"Utandırmayın sevgilimi."
"Beni utandıracak şeyler yapma o zaman."
Hyunjin Yujin'in yüzüne baktı.
"Kabul et hoşuna gidiyor."
Yujin cevap vermek yerine gülerek çenesini Hyunjin'in omzuna yasladı. Hyunjin, Yujin ile çıkışa doğru ilerlerken Yujin işaret parmağını kızlara doğrulttu.
"Sakın kimseye bahsetmeyin şuan gördüğünüz görüntüden."
Kızlar kafa salladı fakat Gahyeon telefonunu çıkarıp ikisinin fotoğraflarını çekmişti bile.
"Ya! Gahyeon!"
"Atarım sana fotoğrafları merak etme!"
Yujin cidden utanmıştı. Hyunjin'in kapıyı açtığını hissedince inmek istedi.
"Çıkalım işte böyle sınıfa."
"Hyunjin saçmalama. İndir beni."
Hyunjin daha sıkı tuttu Yujin'i.
"Bırakmasam?"
"Hyunjin saçmalama ama ya."
Hyunjin dudaklarını büzerek Yujin'i indirdi. Onun bu küçük çocuk hareketlerine dayanamayan Yujin hafifçe yükselip dudağına kısa bir öpücük bıraktı. Onun bu hareketi karşısında şaşıran Hyunjin olduğu yerde donakaldı. Onun bu boşluğundan yararlanan Yujin ise arkasını döndü ve koşarak oradan uzaklaşmaya başladı. Yujin'in kaçtığını fark eden Hyunjin de onun peşinden koşmaya başladı.
Sınıfa gülerek hızlı bir şekilde girdiğinde Siyeon tek kaşını kaldırarak Yujin'e baktı. Gülerek gelmesi şüphe vericiydi. Peşinden gülerek giren Hyunjin ise daha da şüphe vericiydi. Yujin sakince Siyeon'un yanına ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE VISITOR↻hyunjin ✔
Fiksi Penggemar❛hyunjin, ilk ve son kez evden kaçışında hayatını 'iyi ki' dediği kişilerle doldurmuştu.❜ hwanghyunjin fanfic, started"90520 finished"260520 © saphtheshin