Caleb
Igaz, hogy a farkam is majd' felrobbant, de teljesen épeszű döntés volt megkérni Zorát, hogy legyen a barátnőm. Egy ideje fontolgattam már, sőt már az egész kalandunk kezdetén tervben volt, de ahogy összeköltöztünk, kicsit zaklatottabb lett, mint volt, és egyáltalán nem tűnt úgy, hogy a megfelelő időpont ott lebegne közöttünk.
De megtettem. Érte vállalnék minden kötelezettséget. Ugyan úgy éltünk eddig is, hogy kizárólagosak voltunk egymásnak, mégsem volt igazán hivatalos az egész. És most, hogy konkrétan akkorát élvezett a kezeim között, mint még eddig soha, jónak tűnt az időpont, hogy feltegyem a kérdést.
Néhány percig még remegett a teste, és csukva volt a szeme, de mikor kinyitotta, egyenesen a szemembe nézett.
- Már azt hittem, meg sem fogod kérdezni - válaszolta a boszorkányom. - Te aztán tudsz időpontot választani - kacagott fel.
- Tudod másra sem választhattam volna jobb időpontot - mutattam a szememmel a meredező farkamra.
Kacéran megnyalta a száját, majd fordított a pozíciónkon. Miután a tangáját megigazította, ráült a csípőmre. Szexi fenekével elkezdett körözni rajtam, majd lehajolt és megcsókolt. Ahogy a puncija az előbb, úgy most a szája sem volt kiszáradva, ezért nyálas csókot váltottunk. Aztán úgy döntött, hogy végigharapdálja a testemet. A pólóm alját elkezdte felhúzni, majd az elején a fejem keresztül a nyakamra húzta. Végigharapta a mellkasomat. A mellbimbóimat sem kímélte, amiről eddig nem is tudtam, hogy ennyire érzékenyek. Amikor a hasamhoz ért, kicsit rátámaszkodott, és gyönyörködött benne, majd nemes egyszerűséggel végignyalta. Egészen a nadrágom széléig. Mikor azt is lerántotta rólam, éreztem, hogy az anyag végig súrolta a makkomat, letörölve ezzel róla az előváladékot.
A szopást Zora általában úgy kezdi, hogy szopogatja a makkomat. Nem lágyan és finoman, hanem mintha be akarná szippantani. Egyszer láttam, ahogy egy nyalókát is így szopogatott el az utca közepén. Mondanom sem kell, hogy akkor ott szinte a gatyámba élveztem. Most sem tett másképp. Mikor minden váladékot sikerült lenyalogatnia egyszerűen tövig nyelte a hímtagom. Lassan elkezdte masszírozni a golyóimat is, majd a szemembe nézett. Ilyen nincs! A farkával a torkában még rám mer nézni! Mivel tegnap nem hagyott elélvezni, ami meglehetősen fájt a golyóimnak, pillanatok alatt belerobbantam a szájába. És ahelyett, hogy kicsit engedett volna a farkamon, még szorosabban tartotta, mind a markával, mind a torkával. Lehunytam a szemem, és a fejemet teljesen a földre nyomtam. A csípőm ösztönösen emelkedett, meg akartam baszni a torkát.
Tíz perccel később egymás mellett feküdtünk a pokrócon. Mind a ketten az eget kémleltük, talán kicsit a múltunkban is keresgéltünk, hogy hogyan is juthattunk el idáig. Két olyan ember, mint mi egyszer passzolt tökéletesen és volt lehetetlen is. A hüvelykujjammal gyengéden simogattam a kézfejét, mintegy érintés-mantraként. Imádom az érintést. Azt, ahogy biztosíthatom arról a testi valómmal, hogy rám számíthat és igenis mellett maradok.
A hosszútávú elköteleződés valami olyan a srácok számára, ami alól mindig ki akarnak bújni. Egy nő, nem nő - tartotta a gimis mondásunk. A focicsapatba is csak úgy lehetett bekerülni, hogyha felmutattál egy listát arról, hogy kikkel feküdtél össze. A minimumhatár 5 lány volt. Utólag belátom, hogy ez egy igencsak rossz hozzáállás volt, vizsont a későbbi éveimet teljesen befolyásolta. Főleg miután kikerültem a gimiből. Arról nem is beszélve, hogy apám halála után nagyon kellett valaki, aki kitöltse az űrt. Aztán végül egyszer anyám volt az, aki kirángatott ebből. Rávilágított arra, hogy a húgaimnak nem mutatok jó példát azzal, hogy naponta mást viszek haza. Hogy milyen lesz az önbecsülésük, ha pont az egyetlen bátyjuk nem tiszteli a női mivoltot. Így hát mikor idefelé jövet Zora megkérdőjelezte a hozzáállásomat, nagyon megrémített, hogy azt gondolja, hogy nekem ő nem érne meg mindent.
YOU ARE READING
Three months (18)
RomanceHárom hónap. Két túlfűtött fiatal. Egy történet. Június. Július. Augusztus. Zora. Caleb. Találékony fordulatok. Királyi játszmák. Kétsíkú párbeszédek. Erotikus kisugárzás. Két fiatalunknak mindenük megvan. Vagy... valami hiányzik. De mi? A történ...