"POV Zola, 3 jaar geleden"
Er komt een man op me af. Ik ren zo hard mogelijk weg, maar de man is veel sneller dan mij. Als hij uiteindelijk naast me rent, pakt hij mijn schouders beet zodat ik stilsta.
"Kom maar met mij mee, lief klein meisje" lacht hij vriendelijk, terwijl hij mij op tilt. Ik sla hem op zijn rug en begin te gillen; "LAAT ME LOS!" Maar natuurlijk, in tijden van nood is er niemand die je komt helpen. Ik begin te huilen en gil nog harder dat hij me los moet laten, maar de man gehoorzaamt niet. Volgens mij is hij wel wat gewend.Uiteindelijk komen we bij een mooi, groot huis aan. Hij belt aan, en een vrouw doet open. Ze glimlacht vriendelijk en laat de man en mij binnen. We gaan naar een kamer, waar een heel groot bed staat, en nog meer mannen zijn aanwezig in die kamer. Ik begin heel hard te gillen. "LAAT ME GAAN!!" Maar inplaats van te gehoorzamen, beginnen ze heel hard te lachen. "Meisje toch, je hoeft alleen maar een dutje te doen, hier, wil je wat water?" Ze reiken me een groot glas "water" aan. Alles wordt zwart voor mijn ogen, een paar minuten nadat ik het glas helemaal leeg heb gedronken.
Als ik wakker wordt, hangt er een man boven me, en lig ik op een groot, zacht bed. Er zit wat in me, en als ik naar beneden kijk, zie ik dat ik naakt ben en ik zie ook dat wat er in me zit van de man is. Ik kreun, niet van genot, maar van de pijn. "Hier is iemand wakker." Glimlacht de man vriendelijk. Het enige wat ik kan, is bang kijken en huilen. De man haalt hem er snel uit, en staat op. Ik heb letterlijk nog nooit zoveel naakte mannen bij elkaar gezien. "We hopen dat je hebt genoten, wij in ieder geval wel." Grinniken ze in koor. "Je mag weer naar huis nu." Ik sta snel op doe mijn kleren aan. Daarna ren ik huilend naar buiten.
"POV Zola"
"Sorry Zola.. ik weet niet wat me bezielde.."Jayden en ik zitten naast elkaar op bed. Ik probeer hem glimlachen aan te kijken, maar een traan ontsnapt uit mijn ooghoek. "Het maakt niet uit Jay, ik snap dat jij ook jouw behoeftes hebt." Zeg ik zacht. "Nee, het maakt wel uit Zola. Ik weet wat er een paar jaar geleden is gebeurt, en ik wil niet dat je denkt dat ik je gebruik." Zegt hij volmondig. "Ik zal een glas met water voor je halen." Glimlacht hij daarna, en hij loopt weg. Ik kijk hem glimlachend na.
"POV Vince"
Ik loop langs Zola haar kamer en zie dat ze in slaap is gevallen in haar lange spijkerbroek. Ik verwissel snel haar kleding en leg een deken over haar heen. Ze is zo schattig als ze slaapt.. ik ga achter haar liggen en sla mijn armen om haar heen, omdat ik zie dat ze het koud heeft. Ik zie haar glimlachen in haar slaap en ik glimlach ook. Even later val ook ik in slaap."POV Zola"
Ik voel 2 sterke armen om me heen, en een warm lichaam tegen me aan. Ik glimlach als ik me omdraai, omdat ik zie dat het Vince is. Hij opent zijn ogen en ik doe die van mij snel weer dicht. "Ze is zo schattig.." mompelt Vince en hij grinnikt, waarschijnlijk omdat hij weet dat ik wakker allang wakker ben. Ik open daarom mijn ogen en glimlach. "Dus je vindt me schattig hè?" Vraag ik, met een huge glimlach op mijn gezicht. Vince knikt. En glimlacht terug naar me. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en doet het haar wat voor mijn ogen zat, achter mijn oren. Ik zie hem op de klok kijken, en meteen daarna worden zijn ogen groot. Hij vloekt wat en staat met haast op. "Ik heb afgesproken met een vriendin, en ik ben al een halfuur te laat!" Nadat hij dat gezegd heeft, rent hij de kamer uit. Nog zonder dat ik wat kan zeggen. Een vriendin.. dus.. ik maak geen kans bij hem..? Ik bijt op mijn lip en zucht diep. Welke jongen wil mij nou wel écht, zonder dat hij met mijn gevoelens speelt.Een tijdje later zit ik op de bank te netflixen, als ik de deur open hoor gaan; Tim komt binnen lopen. Ik begroet hem en hij zegt hallo terug, met een glimlach. "Daisy komt zo langs." Hij bloost als hij haar naam zegt. Ik grinnik; "heb je weer eens iemand op het oog? Deze keer niet iemand die je hart breekt? Alsjeblieft, laat haar niet je hart breken, want anders breek ik heel haar lichaam!" Tim lacht. "Nee Zola, en anders roep ik je meteen." Hij geeft me een knipoog en loopt naar zijn kamer toe. Ik zucht. De meiden waar Tim tot nu toe een relatie mee heeft gehad, hebben allemaal zijn hart flink gebroken. De een ging vreemd, de ander overleed..
Dan gaat de deurbel. Ik sta meteen op en doe de deur open. Daar staat een meisje, ze heeft mooi blond haar en een perfect gezicht. Stiekem word ik een beetje jaloers, maar ik laat niks merken. "Kom binnen, Tim is boven!" Glimlach ik, waarna ik uitleg waar Tim zijn kamer is. "Dankjewel, Zola.. neem ik aan?" Glimlacht ze terug. Ik knik, en daarna loopt Daisy weg.
Dus, ik denk dat dit het wordt. Lekker een avondje alleen netflixen. Jayden moet werken, Vince heeft een afspraak, Tim is boven met Daisy.. Ik haal mijn schouders op. Soms is alleen zijn ook wel lekker, toch?
Als ik later op de bank zit en eindelijk een film heb uitgekozen, komt Vince weer binnen. "Ik dacht dat je een afspraak had, met een vriendin?" Vraag ik, terwijl ik op woord "vriendin" heel veel nadruk leg. Vince grinnikt; "is hier iemand jaloers?" Ik word rood. En schud snel nee. "Wil je wat drinken?" Ik knik, waarna Vince naar de keuken loopt.
10 minuten later komt hij terug, met 2 glazen drinken en een schaal popcorn. Hij trekt zijn shirt uit, waarschijnlijk omdat hij het warm heeft. WoW.. gewoon.. WoW.. niet naar die buik staren Zola.. je kan het.. hij ziet me waarschijnlijk kijken en lacht; "Nu jij zola!" Ik lach met hem mee. "Ik sla over."
Vince komt naast me zitten en slaat meteen een arm om me heen. Ik leg mijn lichaam tegen zijn lichaam aan en start de film.Als de film klaar is, merk ik dat Vince de hele film al naar mij aan het staren is, en waarschijnlijk raakt dalijk zijn geduld op.
"Zola.. Ik.."
A/N
Jooo, 3e hoofdstuk van vandaag, kan allemaal joh
Hopelijk beetje leuk, see you guys soon
JE LEEST
The stranger
RomanceZola is een dood normaal meisje. Tot op een dag. Een vreemdeling veranderde heel haar leven.