Bilinmeyen numara: Kapıya çık ve sana gelen kargoyu al.
Alev: Yine ne görevi verdin? Yeter artık bırak yakamı. İstemiyorum işte seni ve lanet görevlerini neden anlamıyorsun!
Bilinmeyen numara: Ah! Anlamıyor değilim sadece anlamak istemiyorum diyelim.
Alev: Sen ne pişkin bir şeysin öyle. Dilimde tüy, yüreğimde güç kalmadı yeter. Sana ve görevlerine katlanamıyorum. Bıktım artık!
Bilinmeyen numara: Yanlış sularda yüzüyorsun Alevim. Öfkem seni de beni de esir almadan dediğimi yap. Yoksa sonuçlarına katlanmak zorunda kalırsın. Unutma her ölüm tek bir hamleme bağlı.
Alev: Dua et. Dua et ki bir gün bana muhtaç olma. Eğer o gün gelirse işler sandığından daha karışık olacak seni adı herif.
Bilinmeyen numara: Bana acı çektireceğin günü iple çekiyorum. Senin intikam olarak bellediğin şeyden ben büyük bir haz duyarım.
Bunun üzerine elim klawyenin üzerinde dondu. Ne yazacağımı ve ne tepki vereceğimi bilmiyorum artık. Bu arsız adamın karşısında oynayacağım tek kart bile yokken direnmek beni çok zorluyordu. Umudumun yettiği kadar bu yola devam edeceğim. Sonrası gücümün yettiği yer. Ondan sonrası ise zihnimde teslimiyet temsili görüntüleri canlandırıyordu.
Belki çoktan teslim oldum ona.
Belki daha var o acı ana.
Aklımda net olan tek şey karşıma aldığım kişinin önünde diz kapaklarım üzerinde direndiğim...
Merhabalar canlarrr😘
Nasıldı bakalım Tanıtım?
Öncelikle kitap bildiğiniz üzere yarı texting bu yüzden ben içine biraz da macera, gerilim ve gizem damlacıkları serptim. Daha önce okuduğum textinglerde kurguma benzer bir şey görmedim. Her hangi bir ç(alıntı) durumu ile karşılaşmak istemiyorum lütfen buna saygı duyun sonuçta bende buna bir emek veriyorum. Emeğe saygı lütfen.
Gel gelelim kitaba.
Okurken bir sonraki bölüm için can atacaksınız çünkü hiç beklemediğiniz olaylar ile burun buruna olacaksınız. Şimdiden söyliyeyim hazırlıklı olun.Sizden çok önemli bir ricam var.
Yorum, yorum, yorum, yorum, yorum ve yorum. Lütfen yorum yapın ve şu alttaki yıldıza basmayı unutmayın çünkü motivasyon için buna ciddi anlamda ihtiyacım var. Kitap tutarsa en başından beri usanmadan yorum yapanları not tutacağım ve onlar için bir grup oluşturacağım. Yeri gelince kitabın bazı yerlerini onlara danışarak ilerleyecegim hatta bazı yerlere onlar yön verecek.Şimdiden iyi okumalar dilerim. Umarım yolun sonuna kadar yanımda olursunuz.
Raninin melekleri öpüyorum sizi 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acıya Düşkün |Yarı Texting|
Teen FictionRenkli boyalar ile kaplanmış yüzünü eğerek burnunu göğüslerimin etrafında gezintiye çıkardı, içine çektiği derin nefeslerin sonunda gri gözlerini gözlerime dikti. Kor ateşler içinde yanından grileri bedenimdeki en ücra noktaları uyarırken gözlerim d...