Meghívás

80 7 0
                                    

A nap gyorsan telt Minju mellet. Persze szokása szerint megint kikönyörögte, hogy ezen a héten pont ma vegyem ki a szabadságomat és menjek el vele valami buliba, és majd ő szervez nekem egy pasit. Na persze még az kellene, hogy szervezzen össze egy pasassal.

-Figyelj ez nagyon kedves tőled, de nem kell. Inkább elhívom a szomszéd fiút.-csúszott ki számon, mire egyből oda kaptam kezem.

-Úúúúú. Jia. Te pasizol??? WOW-kiabál.

-Na jó. Ha ezt abba hagyod akkor elhívom, és amúgy meg nem. Csak tudod reggelente szoktam segíteni a szomszéd asszonynak és a fia nyitott nekem ajtót, és aztán meg kérte, hogy had kísérjen be a suliba. Aztán ennyi! Oké?-nézek rá szúrós szemekkel.

-Jó, jó. De akkor el kell hívnod.-kuncog halkan.

-Rendben.-sóhajtok egyet és meg forgatom a szemeim.
Az utunk csöndben ment tovább. Ő dúdolgatott valamit azt hiszem a Purpose-t Jungkook-tól. Na igen ha eddig nem említettem akkor most mondom, mi mind a ketten odáig vagyunk a BTS-ért. Óriási nagy rajongók vagyunk mind a ketten, de még nem tudtunk elmenni sajnos egy koncertre sem. De nem baj majd nem sokára.

Miután Minju haza ment készülni én is így tettem. Csak előtte volt egy kis elintézni valóm.

-Kopp, kopp.-kopogok be a házba ami pár perc múlva nyílik is, és a nyuszi fiúval látom szemben magam.- Öhm. Szia.-mosolygok rá félénken mire csak biccent egyet.-Azért jöttem, mert a barátnőmmel megyünk el egy buliba, és megszeretném kérdezni, hogy szeretnél velünk jönni, mert ugye kérdezted, hogy rá érek suli után és ezért gondoltam megkérdezem.-hadarom le egy szuszra az egészet, miközben a földet kémlelem.

-Na akkor, ha jól értem akkor el akarsz hívni egy buliba ahova megy a barátnőd. És ezt mind azért, mert én elakartalak hívni valahova?

-Ühüm. Vagy nem! Mert ha nem hívtál volna el akkor is téged kérdeznélek meg először... meg utoljára is mondjuk. De ez nem fontos. De el jössz?

-Hajh... Mikorra legyek kész?-erre a kérdésre tökre nem voltam felkészülve, de elkezdtem ugrálni és megöleltem.-Aha... Ezt most értenem kellene, miért is bolondultál meg?-néz rám miközben ölelt.

-Csak örülök a fejemnek.-nevetem el magam mire ő is felnevetett.- Nagyon köszönöm, tényleg!-mondom ki mászva öleléséből.

-Nincs mit. Csak mikor? Hol? És hogy is öltözzek?-mondja a végét már nevetve amit megmosolygok.

-Kb 17:00 körül, gyere át hozzám és valami bulizósat.

-Oké. Meg lesz. És Jia, köszi a meghívást.-kacsint rám. WOW.

-N..nincs mit!-mosolygok rá... inkább az aszfaltnak.-Én köszönöm, hogy el jössz.

-Na hagyjál készülni.-nevet fel.

-Jó. Szia. Majd akkor nálam találkozunk.-a legbénább zavarban vagyok intésemet elvégeztem és már mentem is haza.

Érdekes egy estébe vágunk majd bele.....

------------------------------------
Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy volt egy nagy ki hagyás de nem vagyok valami jó lelkileg, nem úgy, hogy beteg vagyok csak az elmúlt napokban olyan történt amire nem voltam felkészülve. Igyekszem sűrűbben hozni a részeket, de most lehet, hogy egy darabig nem tudok minden nap írni. Ne haragudjatok, kérlek.
Köszönöm, hogy elolvastad ezt a kis rövidke részt (ami szerintem nem lett jó). És kérlek ötleteljetek nekem mivel tudom felvidítani magam, hogy több rész jöhessen.

Together Forever! | BTS | BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now